Kosmetický set štětců z Aliexpressu

Už je mám cca 3-4 měsíce, takže jsem si na ně vytvořila svůj vlastní názor. Abych vás nenapínala, tyhle štětce jsou nejlepší z nejlepších co jsem zatím měla! Používám je každý den,  vytvoříte s nimi úplně základní makeup . Kdo hledáte kvalitní štětce, za SUPER cenu, jděte do toho! :)

Více v celém článku
První bych zmínila, že jsem štětce objednávala s Aliexpressu, na tomto odkazu .
Přišli mi za 20 dní, což myslím, že úplně super . Byli pečlivě zabalené, každý štětec měl svůj vlastní obal. 
Stáli mě okolo 200 kč, což tady stojí i jeden štětec. Ta cena je úplně neuvěřitelná, protože ty štětce jsou opravdu kvalitní ! Navíc neplatíte poštovné. No, neberte to :)
Teď už se vrhne zvlášť na každý štětec.

omlouvám se za chybičku - *round top
• Flat top - ideální na tekutý makeup , krásně se s ním pracuje, makeup hezky zapracuje a udělá pěkný finish.
• Round top - je určen na pudr , ale lze ho použít i na tvářenku nebo rozjasňovač. Já ho používám převážně na minerální pudr.
• Tapered top - Na tenhle štětec jsem se nejvíc těšila , slouží ke konturování (jde s ním nanést i rozjasňovač) 
• Angled top - Štětec na tvářenku, mě ale moc nevyhovuje, zdá se mi moc tvrdý, na tvářenku preferuji jemnější štětce 


Tyhle štětce jsou dá se říct multifunkční, můžete je použít na co vám budou vyhovovat. Já vám napíšu, na co je používám já.
• Precision flat - Tento štětec používám na zapudrování korektoru, můžete ho však použít i na nanášení korektoru.

• Precision angled - Tímhle štětcem korektor nanáším, jak je skosený tak se na to perfektně hodí.

• Precision round - Skoro vůbec nepoužívám, ale jde s ním rozmazávat přechody .

•Precision tapered - Tímhle štětcem nanáším rozjasňovač do vnitřního koutku oka, pod obočí, také občas s ním nanáším stíny do ohybu oka, ale zase můžete ho použít na co budete chtít :)


Abych to shrnula, štětce jsou jemné, nepelichají, vytvoříte s nimi každodenní makeup a krásně se s nimi pracuje, a myslím, že to za tu cenu rozhodně stojí. Kdo nechce utrácet velké částky za štětce , tak do nich rozhodně jděte.

Cena: cca 200 kč
Hodnocení : 10/10

Co vy? Preferujete štětce, nebo rádi pracujete s rukama? Popř. jaké jsou vaše obl.štětce?

55 komentářů:

  1. Juuu.....Skoda, ze nemam moznost nakupovat na Alliexpress..... Jednou jsem objednavala pres slecnu ted uz nereaguje, ale mam takove ty ctyri cerno-zlate ;)

    OdpovědětVymazat
  2. Děkuji za typ... Už dlouho hledám nějaký štětce
    http://thevalerine.blogspot.cz


    OdpovědětVymazat
  3. Děkuji za typ... Už dlouho hledám nějaký štětce
    http://thevalerine.blogspot.cz


    OdpovědětVymazat
  4. Moc pěkný článek a fotky! :)
    Já na štětce koukala už více krát, ale vždy si řeknu, že si raději koupím pak někdy nějaké profesionální :))

    bookofallpossible.blogspot.cz
    - probíhají i dvě SOUTĚŽE! :) /o VOSS láhev a metalické tetování dle vlastního výběru/
    *M*

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jojo, tohle je taková levná alternativa super štětců :)
      Na soutěž se mrknu :)

      Vymazat
  5. já mám štětce od elfu ale tyhle vypadají taky skvěle
    www.terina98.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nad timi jsem taky přemýšlela, možná si někdy nějaký pořídím :)

      Vymazat
  6. S Aliexpressom nemám skúsenosti, nerada nakupujem cez internet a všetko je to na mňa moc zložité. Alebo som iba príliš lenivá, aby som sa pozrela, ako to funguje. Každopádne, štetce by sa mi zišli. Nemám veľa kozmetických prípravkov, ale make-up sa určite nanáša lepšie so štetcami než prstami. :D A nedávno som sa dozvedela, že vlhké hubičky/štetce sú na make-up lepšie, než suché.
    Charlotte, http://faylotte.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  7. Já jsem si objednávala zvlášť jen flat top, abych zjistila jaké jsou tyto štětce kvality a následně si kdyžtak koupila celou sadu. A naprosto s tebou souhlasím, kvalitově jsou super a cena je bezkonkurenční, takže já určitě objednávám celou sadu :)

    SweetElis

    OdpovědětVymazat
  8. Já jsem si objednávala zvlášť jen flat top, abych zjistila jaké jsou tyto štětce kvality a následně si kdyžtak koupila celou sadu. A naprosto s tebou souhlasím, kvalitově jsou super a cena je bezkonkurenční, takže já určitě objednávám celou sadu :)

    SweetElis

    OdpovědětVymazat
  9. Tak toto si asi doprajem na nejaký sviatok .. :) Vyzerajú krásne elegantne a podľa tvojej recenzie sú aj super.. :)

    OdpovědětVymazat
  10. The look of the brushes is great!

    http://industrialbarbie.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  11. Mám ty samé, taky jsem s nimi vcelku spokojená, ale jediná věc co mi vadí je, že se mi rozbilo u několik štetců rukojeť . ://

    OdpovědětVymazat
  12. Skvelý blog vážne len tak ďalej, si super! :)
    U mňa prebieha GIVEAWAY, o dve poukážky v hodnote 100$, budem rada ak sa zapojíš!

    GIVEAWAY /KLIK/

    OdpovědětVymazat
  13. Tie štetce vyzerajú naozaj super :) Ja mám rada ale farebné štetce :)
    www.aduliksun.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  14. Na podobné štětce slyším pořád jen samou chválu, ale sama mám pořád strach si nějaké objednat..

    anotherdominika.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Opravdu nemusíš mít strach , jsou kvalitní :) a navíc na Aliexpressu , když ti zboží nepřijde tak ti vrátí peníze

      Vymazat
  15. Ja by som si proste asi neobjednavala štetce z ali, neviem tomu prísť na chuť:)

    http://baribircak.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  16. super že máš také skvelé skúsenosti z ali ja nemám také :D
    https://clodyteenmummy.wordpress.com

    OdpovědětVymazat
  17. vyzerajú celkom fajn, ale už dlho rozmýšlam o zainvestovaní do kvalitných štetcov, tak uvidím :D
    ľúbezná

    OdpovědětVymazat
  18. Dosť som váhala a nakoniec som si ich neobjednala, veľa som pozerala podobné a možno aj tie isté na ebay-i, no bála som sa, že budú tvrdé a nekvalitné. Tieto vyzerajú celkom dobre. :) Pekná recenzia
    https://windinhairblog.wordpress.com/

    OdpovědětVymazat
  19. Já nejčastěji používám štětec jen na pudr:-D. Naladila si mně na to, že o nich asi taky začnu přemýšlet. Celkově jsem si i víc oblíbila koupi na netu. Za tu cenu jsou ty štětce opravdu super a jsou tam všechny:-). Skvělá recenze!
    TeriMiss

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. určitě doporučuju, za tu cenu paráda!:)

      Vymazat
  20. Mám úplně ty samé akorát z ebay a jsou taky moc super:-)
    Knižní koutek podivínky

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Joj, na ebay jsou podobné, ale já radši objednávám z Aliexpressu :)

      Vymazat
  21. Veľmi pekný článok a fotky! Aj ja budem potrebovať nové štetce! :D

    OdpovědětVymazat
  22. Zrovna jsem si objednala štětce z Ebay, taky za úžasnou cenu, tak jsem na ně fakt zvědavá:) I tyto vypadají dost dobře a kvalitně :)
    ...Instantní krása...

    OdpovědětVymazat
  23. Pěkný článek :-) a mojí dceři by se určitě taky líbily, takže určo objednám ;-)

    OdpovědětVymazat
  24. Jé, tak to se mi akorát hodí, protože jsem na ně zrovna dneska koukala a rozhoddovala se, jestli si je mám koupit.. :) Chci se totiž naučit nějak pořádně líčit s očními stíny a říkala jsem si, že na ten začátek by mi nějaké obyčejné štětce z ali stačili, jen se pořád nemůžu rozhoudnout jestli koupit jen ty 4 na oční stíny nebo i spolu s těmi ostatními :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. řekla bych že se vyplatí víc ta větší sada,protože jen ty na oči nejsou o nic moc levnější :) ale ta cena je prostě směšná, 200 kč, což stojí i tady jeden štětec :D:)

      Vymazat
  25. Tyhle štětce už má každý,ale já je chci prostě taky! :O Jsou boží! :3

    OdpovědětVymazat
  26. Bez štětců si už neumím představit svůj make-up rituál. Mám štětce Hakuro, Real Technique a Inglot. Největší radost mám ze štětců Hakuro, už je mám dost dlouho a pořád nepelichají.

    http://missalexy.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Real T. bych časem taky chtěla zkusit, přemýšlím nad objednáním :) hodně mě lákají

      Vymazat
  27. Už hodně dlouhou dobu nad nimi přemýšlím. Myslím, že už si je konečně objednám :)

    http://sarasvozilova.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  28. Štětce vypadají takhle z fotek pěkně huňaťoučce a příjemně :)

    OdpovědětVymazat
  29. Štětce vypadají opravdu dobře, navíc jsme Aliex ještě nezkoušela, tak možná rovnou využiju tvé recvenze :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. to budu ráda, a ještě radši když s nima taky budeš spokojená :D:)

      Vymazat
  30. Já osobně moc na štětce nejsem, alespoň na makeup ne. Zdá se mi, že mi potom udělají efekt masky. Tyhle ale vypadají suprově :))

    http://natalieholz.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. mě právě spíše přijde, že to víc propracují a udělají přirozeně :D :)

      Vymazat
  31. Mám doma jeden od kamarádky a jsem s nima naprosto spokojená! Rozhodně nezůstanu jen u jednoho a budu teď někdy objednávat:)

    ADEL'S FASHION LIFE

    OdpovědětVymazat
  32. Štětce vypadají fakt krásně a myslím si, že je asi lepší si je koupit takhle z čínských eshopů a měsíc si počkat, než u nás za tuto cenu koupit jeden. Uvidím a třeba si je objednám, zatím mi stačí ruce. :D Fajn článek :) girlonline001.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju, jinak myslím, že to stojí za to :D:)

      Vymazat
  33. Mám jednu sadu z Aliexpres a druhou z aplikace "cute"... obě sady jsou uzasne... vyzkousela jsem i par znackovych stetcu, ale osobne si myslim ze tady tyhle plne poxtacuji na bezne liceni...

    OdpovědětVymazat
  34. Super, dlho hľadám nejaké štetce, akurát tieto som sa bála objednávať nakoľko vieme ako to niekedy dopadne s produktmi z aliee,či ebayu :D) The Noela

    OdpovědětVymazat
  35. Jé, mám úplně ty stejné a také jsem s nimi moc spokojená :) moc dobře se s nimi pracuje a byla jsem velmi mile překvapená, nečekala jsem od nich žádný zázrak a opravdu překvapily :) Zvu Tě i na můj blog :)
    Mary Magdalene

    OdpovědětVymazat
  36. taky jsem si tam už jedny vybrala, chci si je objednat :) chtěla bych Vás pozvat na mou GIVEAWAY O KRÁSNÝ BALÍČEK http://denniesk.blogspot.cz/2015/10/podzimni-giveaway.html

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše krásné komentáře!