Nákupy za měsíc : červenec ♥

První měsíc prázdnin za námi, achjo to uteklo.. Ale s ním tu jsou i červencové nákupy :)
Na začátku měsíce byly hodně slevy, tak jsme toho s kamarádkou využili a naběhli do obchodů.




První začnu s tílkama, mám tu 2 a jedno tričko. Chtěla jsem něco lehčího na léto, ale tomu tričku Coffee Lover jsme s kamarádkou prostě podlehli .Navíc byly velký slevy, tak proč ne.


Dále tu mám cardigan , který jsem už dlouho sháněla , je to takové to když je venku chladněji , tak to jen přehodíte přes tričko/tílko a máte to . Našla jsem ho na stránkách H&M , ale bohužel v obchodě měli jen velikost L  a když jsem byla v New Yorkeru měli ho tam ten samý ve velikosti S , tak jsem byla ráda. :) 


Předposlední věc z oblečejí jsou šortky z Topshopu. Když jsem byla menší , vždycky jsem chtěla kalhoty či šortky s americkým stylem, teď už po tom moc neprahnu ale když jsem je viděla, musela jsem je mít :D


Poslední a nejlepší je bundička , která je spíše tedy na podzim no, teď ji opravdu neunosím, ale pak se bude určitě  hodit :D :) navíc byla zlevněná ze 700 na 550 . 


A teď už jdeme na kosmetiku :)


1. Essence top coat - můj druhý top coat, myslím že tenhle je docela dobrý, plní svojí práci, víc nevím co říct o top coatu :D [75,- Rossmann]

2. Rimmel London lak odstín : Go Wild-er-ness - tenhle lak potřebujete! Barva je naprosto úžasná, výdrž taky super . :) [60,- Rossmann]

3. Rival de Loop termální voda - v létě naprostá nezbytnost :) [30,- Rossmann]


4. Dermacol makeup cover - asi nejvíc krycí makeup co znám :) já ho teda používám jen jako korektor , a opravdu v malém množství, jinak budete vypadat jak paštika :D
 [111,- ve slevě, Rossmann]

5. Maybelline the Rocket Volum Waterproof - voděodolná rocketka, není třeba slov :) bude určitě i recenze [150,- ve slevě, Rossmann]

6. Essence lipliner 06 satin mauve - super nude  barvička na rty, sice moc dlouho nevydrží, ale za tu cenu mě to nemrzí. [30,- Rossmann]


maybelline the rocket volume waterproof



7. Essence Beach Cruisers limitovaná edice - bezbarvá řasenka, která vám má udělat voděodolnou každou jinou nevoděodolnou řasenku. Zatím jsem nevyzkoušela, tak nevím. Zakoupeno ve výprodejovém košíku. [20,- Teta]

8. Maybelline Baby Skin - jsem naprosto spokojená, krásně vám to vyhladí pleť ! Opravdu Baby Skin :D určitě se můžete těšit na recenzi [160,- Rossmann]

9. Essence Caring nail oil - olejíček na nehty a nehtovou kůžičku, zatím jsem párkrát zkoušela, tak nevím. [55,- Rossmann]

10. Biosil plus - na tenhle zázrak už chystám recenzi, nechte se překvapit :) kdo neví o co jde, jsou to tabletky které by měli "zařídit" lepší vlasy,nehty,pleť a také tam píší lepší imunitu, no což u mě nevím :D [70,- lékárna]

To je z červencových nákupů vše, srpnové nejspíše nebudou, protože budu dlouho pryč, ale možná bude Haul z  dovolené :)

Máte něco z toho doma? Jste s tím spokojeni ? Líbili se vám první nákupy?:)

55 komentářů:

  1. WOW .......Teda super nakup.....V C&A maji ted uplne super tilka ....Jeste mit $$$ :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, v CA byly fakt super, hlavně strašně levný! :D:)

      Vymazat
  2. super nákupy ... tie šortky sú skvelé ! :)
    www.aduliksun.blogpspot.sk

    OdpovědětVymazat
  3. Mám stejný cardigan a ten makeup od Dermacol, ale už ho nepoužívám protože i při malém množství jako korektor jsem vypadala jako paštika:D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já ho ted taky vynechala, je to hrozný.. :D

      Vymazat
  4. Nějaký cardigan teď sháním a nikde jsem nenarazila na nějaký, který by mi padl do oka. Ale tenhle je úžasnej ! ♥

    http://sarasvozilova.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  5. nejvíc se mi líbí ty trička a bundička, moc hezké
    terina98.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  6. Jako paštika. :D Ten lak má krásnou barvu. :) A ta trička a cardigan, super!
    Biosil jsem koupila mamce a moc jí nepomohl. Prý to ale zabírá u každého jinak. :)

    KattyLife

    OdpovědětVymazat
  7. Ten kardigan je úžasný!! :D tiež taký zháňam :D a to tričko Caffe lover :D nádhera :D Ostatné veci sú tiež skvelé :D

    http://iamgirlwithpinknails.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju moc :D to Coffee lover jsem tam nemohla nechat :D

      Vymazat
  8. Biosil a bázi pod make-up doporučuji všemi deseti! Trička z New Yorkeru jsou super :3
    http://thedefinitelydifferent.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  9. Nemám z toho nič doma ale cardigany sa mi strašne páčia. Coffee lover nie som ale videla som to tričko na niekom a celkom sa mi páčilo. Ale ako som písala nie som milovník kávy takže by som si ho nekúpila.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já plánuji svojí "sbírku" cardiganů ještě rozšířit :D:)

      Vymazat
  10. Tie tričká z New Yorker sú fakt bomba! A ten kardigán, ten by som si hneď brala. :D Nádherné veci, jaj ako ja len túžim po Baby skine. :(

    http://style-makeup-tips.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkujuu :D zkus vychytat nějaký slevy, ted je myslím v Rossmannu na Maybelline a jdi do Baby skinu! :D :)

      Vymazat
  11. Týjo,fakt skvělý nákupy.Tak polovinu bych brala taky :D

    OdpovědětVymazat
  12. Paráda! Tričko a tílka super! A Cardigan taky vypadá bezchybně! :)

    OdpovědětVymazat
  13. Super vecičky a ten fialový lak od rimmel musím mať! Nádherná farba :)
    www.danycuks.com

    OdpovědětVymazat
  14. krásne vecičky si si kúpila, najviac ten svetrík ♥
    https://clodyteenmummy.wordpress.com/

    OdpovědětVymazat
  15. pěkné věci si si koupila :) mě se líbí to tílko s kiwi :3 a bunda! :)
    http://whimsiccal.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  16. pekné veci si si kúpila, tričko coffee lover mám tiež :3
    http://christinamajcikovaa.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  17. Nenávidím tě! Jak si můžeš dovolit nosit tak úžasný cardigan, který si přeju takovou dobu a nemůžu ho sehnat? :o <3 Je dokonalý! <3 Upřímně ti ho doopravdy závidim a doufám, že začátkem komentáře jsem tě moc nevyděsila :D
    Jinak tvůj blog sleduji už déle a je doopravdy pěkný!
    Ps. Mám teď nový blog a budu ráda za názor :) www.catherineribbon.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tyjo, já se lekla. :D :D Zkus nakouknout do New Yorkeru! :) Jinak děkuji moc, tvůj blog je taky úžasný ! ♥

      Vymazat
  18. Ten cardigan je nádherný, přesně takový scháním a nemohu ho najít! Také ty kraťásky se mi moc líbí. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju, zkus se podívat do New Yorkeru nebo do HM :)

      Vymazat
  19. Já už mám dva měsíce prázdniny :D
    Ten cardian je skvělej! Miluju je :D

    OdpovědětVymazat
  20. Tie tričká sa mi páčia, sú také milé a jednoduché - skvelé na leto!

    OdpovědětVymazat
  21. Cardigan je úžasný :))
    http://landofourdreams.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  22. Taky jsem podlehla slevám, zamířila jsem do Manga a Etam. Líbí se mi tvé kraťasy a triko - Coffee lover. Biosil jsem si dopřávala. Nejlépe funguje na vlasy, alespoň u mě tomu tak bylo.

    http://missalexy.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. V Mangu jsem nebyla :) ano, na vlasy je úžasný :)

      Vymazat
  23. Super nákup.

    Lak na nechty, ceruzka na pery a kraťase sú jednoducho veci, ktoré by som okamžite brala. WAW, krásne úlovky

    Budem veľmi rada, ak sa zapojíš do mojej 1. GIVEAWAY :) alebo nahliadneš môj blog :-* Moja srdcovka - blog by Katy

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuju, a ano určitě se podívám :) ♥

      Vymazat
  24. super nákup ! :)
    pozývam ťa na giveaway na mojom blogu COLORFUL THOUGHTS :)

    OdpovědětVymazat
  25. Krásne nákupy, určite do toho šlo veľa peňazí. :D
    Charlotte, http://faylotte.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  26. Ja Biosil používam už večnosť a vlasom mi nepomôže,pretože su proste riedke,ale na nechty a imunitu za tú cenu sa oplatí :)

    OdpovědětVymazat
  27. Moc se mi líbí to tričko s kiwi!:-) V létě jsou tyhle motivy úplně super.

    fitnesslamka.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  28. To oblečení je naprosto perfektní! A to tričko "coffee lover" musím mít! :D ♥

    OdpovědětVymazat
  29. nákup fakt super bázi co udělá s každé řasenky voděodolná již také vlastním :-)
    http://beautyallaroundusbysilwusha.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  30. Tá kožená bundička nemá chybu :) a taktiež aj ten sivý svetrík ja osobne mám veľmi rada tieto prehody :)

    http://firstblogmaggi.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju, mě se to taky skvěle hodí :)

      Vymazat
  31. Pořídila sis krásné věci, na ten top coat od Essence mám taky zálusk. Moc se mi líbí i oblečení :)

    http://kiss-beauty.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše krásné komentáře!