Summer OOTD │ Leather Skirt

Je tu první outfitový článek, tak doufám, že se vám styl focení bude líbit. Dnes jsem si vyrazila v kožené sukni, něco jako Skater skirt, v léhkém tílku a jako doplněk černá kabelka. No to jsem netušila, že je venku takový hic, a když jsme fotili málem jsem umřela. 

Více v celém článku


Tílko Everything has beauty - New Yorker
Kožená Skater skirt - River Island
Kabelka - Rivel Island
Baleríny - H&M






Určitě mi napište do komentáře jestli se vám outfit líbil a zda byste uvítali dalši. :)

Nosíte sukně nebo jste spíše na šortky?




48 komentářů:

  1. Hezký outfit:) Mě se tyhle sukně vždycky líbily, ale tak nějak se pořád nemůžu dostat k její koupi :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju :) mě jí teta přivezla z Londýna :D

      Vymazat
  2. Super outfit! Outfity na takový styl se mi fakt líbí, a tyhle sukně jsou prostě boží. Jenže já mám prostě divný nohy a ve všech sukních/šatech po kolena vypadam jak největši debil -,-. Ale tobě to fakt sluší, i fotky jsou moc pěkné :)
    Jak už jsem řekla, v sukni vypadam jak debil, takže jsem jednoznačně pro šortky :D

    OdpovědětVymazat
  3. Super outfit! :) Moc se mi líbí kombinace černé a bíle, obzvlášť když je černá kožená :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju moc :) ale v tom vedru to bylo obtížné :D

      Vymazat
  4. Tá sukňa je krásna! Osobne som bola donedávna odporcom sukieň a šiat, ale pomaly tomu prichádzam na chuť. Akurát včera som si kúpila svoje tretie šaty v živote (prvé boli na ples a mala som ich raz a druhé som tiež mala len raz, konečne mám niečo na bežné nosenie :D). Čo sa týka sukní ešte nie som dostatočne sebavedomá. Outfit je krásny a podobné baleríny by sa mi zišli! :)
    Charlotte, http://faylotte.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já taky dřív neměla ráda sukně a šaty , nějak to přišlo samo :D :)

      Vymazat
  5. Ta kabelka :O Hlavne ze mam doma tunu abelek na plaznebo takovych tech co jsou u casopisu, ale poradna cerna by semi taky hodila ;) Ta fotka na moste je TOP

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju moc :) to je moje snad jediná kabelka :D

      Vymazat
  6. velmi krásé ..
    www.terina98.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  7. moc pěkný outfit a stejně tak i blog :)
    http://everythingineedinmylife.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  8. tá sukňa je pekná :)

    Pozývam ťa na moju novú giveaway : http://aduliksun.blogspot.sk/2015/07/giveaway-chcem-vam-podakovat.html :)

    OdpovědětVymazat
  9. Moc pěkné. :) Sukně mám ráda. :)

    OdpovědětVymazat
  10. Krásný outfit!Ta sukně ti hrozně sluší!!

    www.sabihomolacova.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  11. Ta sukně je vážně krásná, i když já jsem spíš na ty kraťasy no 😄 Ale i tak krásné fotky a i celý blog, jen tak dál 😊 Chica loca ♡

    OdpovědětVymazat
  12. Ta suknýnka je moc hezká, sluší ti :) Já bych si ale koženkovou v tomhle počasí asi nevzala :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju moc :) už půjdu jen do něčeho lehčího :D

      Vymazat
    2. A design už nevím, odkud mám, ale do vyhledávače jsem zadala minimalist blgger template a po dlooouhým hledání jsem našla tenhle, který mi jako jediný tak nějak fugoval.

      Vymazat
  13. Krásna sukňa :) celkovo fajn outfit, pristane ti.
    https://windinhairblog.wordpress.com/

    OdpovědětVymazat
  14. Moc pěkný outfit, obdivuju tě, že si vydržela v kožené sukni v těhle vedrech :D
    ladycaterpillar

    OdpovědětVymazat
  15. Ta sukně je vážně krásná! Já jsem člověk přes šaty...někdo by možná řekl, že je to to samý jako sukně ale ne neni :D Tobě tenhle střih padne skvěle, moc ti sluší! :) Já v skater skirt vypadám jak koule :DD
    http://chaoticandglamour.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  16. Krásný outfit a hodně zajímavé místo na focení. :)

    OdpovědětVymazat
  17. Wau! naozaj krásny outfit! A tá sukňa je úúžasná ♥

    OdpovědětVymazat
  18. Outfit vypadá moc hezky. Úplně můj styl! :D Já nosím sukně strašně ráda, dokonce i v zimě, jenom je doplním o punčocháče a vyrážím! :)

    http://maredifragole.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju :) jojo v zimě je to taky moc hezký ^^

      Vymazat
  19. Ta sukně je fakt hezká :) Škoda, že mi tento druh sukní nesedí, jinak bych je nosila pořád:)
    ...Instantní krása...

    OdpovědětVymazat
  20. Ta sukně je fakt hezká :) Škoda, že mi tento druh sukní nesedí, jinak bych je nosila pořád:)
    ...Instantní krása...

    OdpovědětVymazat
  21. Suknička jej skvelá a ty vyzeráš super. :)
    Simone | liveinfoxworld.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  22. Vždycky jsem byla spíš kraťasový typ, ale v sobotu večer jsem dostala hroznou chuť někam vyrazit v sukni, bohůžel teď se nikam nechystám a tak jen doufám, že mi to nadšení pro mou jedinou sukni vydrží a zase ji jednou provětrám.
    O téhle kožené jsem taky přemýšlela, ale nakonec jsem si ji nevzala, ale bylo to hlavně z důvodu toho, že mi byla velká.
    Moc ti to sluší! :)

    OdpovědětVymazat
  23. Ta sukně je moc krásná :) Já to mám asi padesát na padesát, jinak miluji šortky do pasu :)
    Infinity of colors


    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. šortky do pasu mám taky ráda :) jinak děkuji ^^

      Vymazat
  24. Pěkný outfit:) já jsem vždycky nosila JENOM kraťasy, na sukně nadávala a myslela si, že se na mě vůbec nehodí. Letos jsem si ale koupila své první dvě skaterky a když můžu, nosím je pořád! Jsem z nich fakt nadšená a cítím se v nich skvěle:)
    http://thepearlsofmylife.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  25. krásná sukně, tyhle áčkové mám také hrozně ráda :)
    moc ti to sluší! :)

    OdpovědětVymazat
  26. Nedherny outfit!!
    http://style-and-smile15.blogspot.com/search/label/vzore%C4%8Dky

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše krásné komentáře!