HAUL : Praha + novinky

Ahojda, tak jak (asi) víte , byla jsem v Praze. Nevím, jestli jsem to někde psala nebo ne, každopádně mám tu Haul toho co mi tam koupila teta + co mi přivezla z Londýna :)
Jako bonus tu mám pár fotek nějakých novinek z drogerie, tak si počkejte na konec! :)




Začnu tím, co mi přivezla teta ♥


První jsou teda kosmetické taštičky, tu menší mám normálně na kosmetiku (dekorativku) a tu větší na hygienu, odličovací produkty atd. Strašně se mi líbí, jsou takové elegantní :) U nás jsou takovýhle tašky hrozně drahý, tak prý byly levný :) Jsem za ně strašně ráda.




Jsou teda z Atmosphere a jak vidíte, já už balím na dovolenou :)
Určitě můžete čekat článek :)


V Praze v New Yorkeru jsme ulovili tyhle boží plavky, které jsem strašně chtěla.
Jsou to napodobeniny plavek Triangl, ale taky kdo by chtěl dávat za plavky 3000 :)
Tyhle stáli dohromady 280 kč, což je úžasný :) 


Tohle je taková obyčejná , normální věc - žabky. Na pláž úplně nejlepší varianta :)
Tyhle se mi líbí svým vzorem, jsou i docela příjemný. Navíc stály 58 kč ! :)
Jsou z Gate.


Strašně dlouho jsem sháněla nějaké malé psaníčko, protože mě nebaví tahat s sebou velké kabelky a tohle mě na plní pohled oslnilo :) Jednoduché, hezké , dá se přes rameno a je to.
Vejde se mi tam vše co potřebuju. Je z New Yorkeru a stála 299,- kč.

S touhle kabelkou chystám článek, tipnete si, co to bude? :)


Možná si říkáte co to je a jo, možná si budu barvit hlavu. Ještě to nevím na jisto, jestli barvou, spíše přemýšlím o šamponu který se po čase smyje , kdyby se mi to náhodou nelíbilo :) Pokud to stihnu ještě před odjezdem, dám vám vědět :) Tuhle barvu jsme v obchodě popadli a ani jsme o tom moc nepřemýšleli :D Ale chtěla bych nějakou takovou, do červeno-hněda. :)


Teď se přesouváme na kosmetiku + na konci článku ty novinky ! :)



1. Dermacol duo stínů - Našla jsem ve výprodejovém košíčku za fajn cenu, tak proč to nezkusit. [40,- Rossmann]

2. Dermacol voděodolný odličovač - Také ve slevě, plánuji článek, jinak v pohodě odlíčí voděodolnou řasenku :) [78,- Rossmann]

3. Lak od Miss Sporty - Normální lak, líbila se mi hezká barvička :) [20,- Teta]




Tyhle všechny věcičky mám od své milované tety ♥

4. Maybelline Colossal go extreme Waterproof - Voděodolná řasenka, netřeba slov, já od Maybelline řasenky miluju :) /dárek/

5. Batiste cherry - U nás jsem třešničkový nenašla, tak mi ho teta přivezla z Londýna O:) skvělý, určitě bude článek /dárek/

6. Dior stíny - No podržte mě.. Já málem odpadla- DIOR! Mám Dior! :D Můj první kousek z high-end kosmetiky , je to moje nový miminko :D :) /dárek/

7. Cuticura antibakteriální gel na ruce - Můj první, začínám je používat a zatím mě to baví. /dárek/

Maybelline Colosall go extreme waterproof





Taak, to je vše z Prahy. Doufám, že vám to nevadí, že je dnes trochu delší článek,ale to je tima fotkama :)
Teď jdeme na ty novinky.


Od Rimmelu je nová kolekce nude rtěnek od Kate Moss, které si zamilujete. Odstíny jsou fakt super, já miluju ty matné rtěnky i ty v černém obalu. 

odstíny


Také je od Rimmelu nová řasenka Wake me up, kterou si zatím neplánuju kupovat.


Kartáček je takový klasický.




Líbí se vám něco z mého nákupu? Už jste slyšeli o těch novinkách? :)














66 komentářů:

  1. Kosmetivke tasticky jsou moc pekne :-) na ty triangl plavky jsem taky koukala ale ja jsem malicka takze nemeli moji velikost :-( a to psanicko je bozi, takr uz dlouho nejake shanim :-) jinak pekny clanek ;-)

    OdpovědětVymazat
  2. Ty plavky děsně moc potřebuju, nevadí, že mám letos už troje nový, prostě potřebuju! :D

    http.//celbova.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  3. Ten stin od Dioru :O :O :O Je dokonalej .....
    A ty kosmeticky tasticky taktez :D

    OdpovědětVymazat
  4. Ty taštičky jsou naprosto dokonalý! :) Stejně jako ty plavky, modrá je prý na opálené kůži nejhezčí :)

    OdpovědětVymazat
  5. Kozmetické tašky ti závidím :O Sú krásne :3

    http://lifestyle-beautyblog.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  6. Tie plavky sú nádherné a kozmetické taštičky by som ti hned' uchmatla haha :) Skvelý haul

    BibiBrooks

    OdpovědětVymazat
  7. Nákup se mi líbí. Kosmetické tašky jsou krásné, mám pro ně slabost. Diora bych si dala taky líbit. Kabelku psaníčko ted taky sháním, možná i bez popruhu. Zkrátka jen do ruky

    Jsi krasna

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. takových psaníček tam taky měli spousty :)děkuju

      Vymazat
  8. tie plavky a kabelka sú božské :) Aj tie žabky vyzerajú dobre :)
    www.aduliksun.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  9. Takú jednoduchú čiernu kabelku tiež zháňam :D snáď sa čoskoro pošťastí :D

    http://iamgirlwithpinknails.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. tak to určitě zajdi do new yorkeru :D:)

      Vymazat
  10. Kabelka je super! ^^ Tyhle plavky jsem si chtěla pořídit taky, jsou fakt krásné, ale mě vadil ten zip :(, bohužel se mi pořád rozepínal.

    everythingononepaper.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :O tak doufám, že se mi taky nebude rozepínat :/

      Vymazat
  11. Super věci, ty plavky jsou dělo, mám podobné nové a jsem s nich naprosto unešená!:-)

    OdpovědětVymazat
  12. Ty plavky jsou boží! Už dlouho takové sháním, taky samozřejmě napodobeniny, ale přes internet by to trvalo měsíc, tak nevim jestli to má cenu.:-/ Jinak super věci, moc se mi líbí:-)
    TeriMiss

    OdpovědětVymazat
  13. Krásné věci :D My takovýchle kosmetických taaštiček máme hrozně moc, až to nemáme kam dávat :D
    Plavky jsou krásné, ja si chtěla koupit napodobeniny triangl plavek na dovolený, tam jich měly hrozně moc, akorát se mi žádný barva nelíbila. Všude byla taková svítivá oranžová, což se mi moc nelíbilo a navíc když už se mi líbí tak zase neměli moji velikost. -,- (teď, ale lituju že jsem si je nezvala)
    Já jsem zrovna o víkendu dostala od Dior lak na nehty a ještě lak na nehty od Chanel, takže jsem taky úplně hrozně šťastná. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Oranžový se mi taky nelíbili :D Jinak ty laky, to musí být bomba, zvlášt Chanel :O:)

      Vymazat
  14. wow, hrozně mě zaujala ta menší taštička!:o taková jednoduchá a přitom krásná :)! a to samý i ty triangl plavky, to se tam budu muset jít asi kouknout:D:).
    http://worldbyanett.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. určitě za to nic nedáš , jukni :D :)

      Vymazat
  15. Dior!?! Ááááá ♥
    Jinak taštičky na kosmetiku jsou super, podobné sháním. Ideálně sadu, protože takhle cestuji a každá taštička je jiná :-D Psaníčko se mi taky moc líbí, takové univerzální a dá se nosit celý rok :-)
    Krásné úlovky! :-)
    http://thedefinitelydifferent.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  16. Wau ty plavky jsou fakt nádherné!!! :)

    http://twoblogging-girls.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  17. plavky jsou nádherné a ty kosmetické taštičky jsou super! :)
    http://whimsiccal.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  18. Úžasné plavky! A Batiste jsem si taky nedávno koupila, zatím jsem ho teda zkoušela jen jednou;)

    OdpovědětVymazat
  19. Tvá teta má vkus! :) Na ty plavky jsem se také dívala, ale bála jsem se materiálu. Přijde mi, že se plavky snadno poškrábou nebo jak to říct :D Jaké jsou? :)
    Infinity of Colors

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To má :D :) zatím jsem je nezkoušela , ale po dovče dám určitě vědět ! :)

      Vymazat
  20. Strašně se mi líbí ty odstíny rtěnek! :) Asi po nich kouknu ♥
    http://es-veronica.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  21. Jo rtěnky od Rimmelu jsou top! Už se těším až budu mít čas je očíhnout! A s tim Diorem tě úplně chápu. Jako bych se viděla, když jsem si kupovala svůj první svetřík od Moschina.
    italianfashionpasta.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  22. perfektné plavky, závidím! :)

    Izabell │my diary/klik/

    OdpovědětVymazat
  23. Plavky jsou super! :-) Moc hezký dárečky a Dior je Dior... Závidím! :-)
    http://verrygusto.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  24. Plavky jsou super! :-) Moc hezký dárečky a Dior je Dior... Závidím! :-)
    http://verrygusto.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  25. That cosmetic bag is super cool ;)

    I'm your follower..if you want to follow back ;)
    http://butterfly9999.blogspot.ro/

    OdpovědětVymazat
  26. Ty věci jsou úžasné :O<3 A na ty plavky se hned letím kouknout do obchodu, jsou mega:D<3 Jinak z novinek jsem slyšela strašně pozitivní komentáře na tu řasenku Wake me up:) Moc se těším na nový článek❤

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuju, já o ní nic ještě nečetla :D❤

      Vymazat
  27. Nádherné jsou ty plavky.. jinak vše je super.. :-)

    http://wormake.blogspot.cz/2015/08/makeup-10x-jinak-paletka-e-style-charm.html

    OdpovědětVymazat
  28. Moc pěkné věcičky, jinak já od září budu bydlet v Praze, tak doufám, že své nakupování se mi povede omezit!:D:)
    Lovies 47
    Zvu tě na GIVEAWAY o knihu, náhrdelník a pleťovou masku

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. tak to se máš, já bych nakupovala furt :D :)

      Vymazat
  29. To psaníčko/kabelka je krásné!:) A Batiste šampon bych chtěla zkusit:)

    OdpovědětVymazat
  30. Ten lak mám doma a je to celkom príjemná farba. Kolekcia Essence sa mi páčila, a tak som si kúpila hneď asi 6 lakov na nechty. :D
    Tie plavky sú úžasné, tyrkysová je krásna farba a kozmetické taštičky sa tiež určite stále zídu. Okrem iného sa mi veľmi páčia i tie žabky - sú také milé! :)
    Charlotte., http://faylotte.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju :) já si plánuju koupit ještě nějaký lak :D

      Vymazat
  31. Ten lak mám doma a je to celkom príjemná farba. Kolekcia Essence sa mi páčila, a tak som si kúpila hneď asi 6 lakov na nechty. :D
    Tie plavky sú úžasné, tyrkysová je krásna farba a kozmetické taštičky sa tiež určite stále zídu. Okrem iného sa mi veľmi páčia i tie žabky - sú také milé! :)
    Charlotte., http://faylotte.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  32. Ta malá kosmetická taštička je moc pěkná.

    OdpovědětVymazat
  33. Ty kosmetický taštičky jsou boží :3 Jinak já před nedávnem byla taky v Praze a jenoz New Yorkru jsem si přivezle nehorázné množství nových věcí :D
    Mimochodem moc pěkný článek :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. V New Yorkeru nakupuju nejvíc :D Děkuju :)

      Vymazat

Děkuji za vaše krásné komentáře!