Nákupy za měsíc : Srpen ♥ (Spain)

2. a poslední měsíc prázdnin je už za námi.. Bohužel to rychle uteklo , ale jsou tu takové menší nákupy za měsíc srpen :) Myslela jsem, že udělám Haul ze Španělska ale nakonec jsem to dala do srpnových nákupů, abych tam přidala ještě 2 kousky kosmetiky . Snad si nákupy užijete! :)




Začnu tedy dvěma kouskama oblečení, ze kterých jsem maximálně nadšená.


První je květinovaný overal. Overal jsem si vždycky přála, jenže jsem nemohla sehnat nějaký hezký, a tenhle tam měli jediný "normální" . Jinak všude takový vzory , který ve mě nevzbuzují dobrý pocit , no jak to popsat takový ti sloni, tuniské vzory atd.. (Všude to tam prodávali skoro jen Indové :D )
Tady to tedy bohužel nejspíš neseženete :)


Akorát je mi trošku větší, měli jen velikost M a výše :) Cena 15 euro.

Další tu mám tílko , které když jsem zahlédla tak to byla láska na první pohled :D
Viděla jsem ho už na instagramu na těch profilech kde jsou různé oblečení atd..


No podívejte se sami :D úplně mě vystihuje, já používám tyhle smajlíky furt, nejvíce brečícího smíchy. Jakého používáte nejvíc vy? :) :D 
Cenu jsme smluvili z 15 euro na 8, za takový kousek hadru to bylo opravdu moc.


Pak tu mám 2 páry bot, protože jsem tam neměla skoro v čem chodit a bot tam měli na výběr opravdu spousty. Naštěstí tam měli i nějaké normální , lepší obchody a ne jen ty trhovce , tak tam jsme koupili ty boty. Tyhle páskové jsou extra pohodlné, strašně se mi líbili a stály jen 10 euro :)


Druhé boty jsou tyhle na podpatku se kterými to byla taky láska na první pohled :D Chtěla jsem nějaké elegantnější do společnosti a chtěla jsem být aspoň trochu vyšší a vypadat starší (hah, nakonec mi někteří tipovali +2-3 roky :D )
Cena byla myslím 23 euro :)




Každý obchod nabízel plno krytů na mobil ( nejvíce na Iphone ale naštěstí jsem našla i pár na můj ) a protože jsem opravdu nový kryt potřebovala a nejlépe tyhle gumový  , pořídila jsem rovnou 2. Měli tam strašně hezké vzory , tak bylo těžké si vybrat. Oba byly po 5 eurech :)


Mám tu taky 2 kousky kosmetiky, které jsem pořídila tady u nás v Rossmannu . Potřebovala jsem nový korektor (který je na mě teď světlý :D ) , Affinitone je hodně chválený tak jsem ho chtěla zkusit, ale na mého miláčka Fit Me od Maybelline opravdu nemá :/ takže se zase vrátím k Fit me , tentokrát zkusím odstín 20 ten je myslím nejtmavší :) 
O rtěnkách od Rimmelu z kolekce By Kate ani nemusím mluvit, to jsou nej rtěnky :) a navíc byla za 40 korun ! Neberte to :)


Odstín 19. 

To je vše ze srpnových nákupů, vše je teda ze Španělska kromě kosmetiky . Docela lituju že jsem si nekoupila Kiko v Barceloně :/ tak snad někdy příště :)

Líbí se vám nákupy? Jaký kousek nejvíce? :)











75 komentářů:

  1. Obal od VS vypadá úžasně.... :) No a overal? Moooc ti sluší! :)

    Zvu tě na svou ,,back to school´´ giveaway :)

    http://timewithbeauty.blogspot.cz/2015/08/backtoschool-giveaway.html

    OdpovědětVymazat
  2. Ten kvetinkový overal ti naozaj sekne :) Moc sa mi v ňom páčiš a určite by som si ho aj ja zobrala. Taktiež sa mi páčia čierne sandále a lodičky, ktoré ma očarili no najváčím lákadlom pre mňa je SELFIE kryt :)

    www.co-je-dobre-to-musim-mat.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju, ten overal k těm botám suprově ladí :)

      Vymazat
  3. Tie obaly sú krásne! ja bohužiaľ nikdy na môj mobil neviem zohnať pekný obal.. Všetky sú len na Iphone :/
    Veľmi sa mi páči ten overal! Hneď by som ti ho zobrala! :D
    lifestylebyLenka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně, všechny na iphone :D Ale nakonec tam byli některé i pro můj :)

      Vymazat
  4. Ten overal a botky jsou moc pěkný :) U mě je to s obaly trochu těžší, nemůžu se dokopat k nákupu přes net xd
    www.lucastirska.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju :) kdybys někdy chtěla, zkus aliexpress, tam je jich plno :D

      Vymazat
  5. Overal a ty botky na podpatku jsou nádherný :)

    Simply Janet

    OdpovědětVymazat
  6. Super věci, nejvíce se mi líbí ty botky jsou fakt krásný <3

    OdpovědětVymazat
  7. Super věci, nejvíce se mi líbí ty botky jsou fakt krásný <3

    OdpovědětVymazat
  8. Och bože, ten overal ♥
    A ty botky taky nemají chybu:)
    ...Instantní krása...

    OdpovědětVymazat
  9. Moc se mi líbí ty druhé botky, ty jsou úžasné.:)

    http://mysmalldimension.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně :) ještě se v nich musím naučit pořádně chodit.. :D

      Vymazat
  10. Sakra, ten overal je fakt top!
    Taky se mi hodně líbí ty druhé botky, ale já bych v nich vypada asi jako klaun. Hehe. ^^

    http://neweresth.blog.cz/

    OdpovědětVymazat
  11. Pěkné nákupy, ty botky na podpatku vypadají krásně :-)

    OdpovědětVymazat
  12. Ten květinový overal vypadá moc pěkně ! :)

    http://veronicaslife8.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  13. Musím se přidat k ostatním, overal ti moc sluší! V létě mám overaly také moc ráda, v poslední době se mi líbí i ty s dlouhými nohavicemi :)
    The Colorful Blog

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :) jo, ty jsou super i na podzim :)

      Vymazat
  14. Ten květinový overal je vážně moc hezký! :)

    OdpovědětVymazat
  15. Moc hezké kousky! ten overal je boží! já jsem si ve Španělsku taky nakupovala spoustu věcí a i z KIKO naštěstí, protože tady u nás bohužel ještě není :(. BEAUTYPUSINKA

    OdpovědětVymazat
  16. Overal je hezký i botky, ale tílko bych si nekoupila. Tyto smajlíky nesnáším a pokud mohu, nepoužívám je. Takže já osobně bych dala přednost tílku bez potisku. :-D

    OdpovědětVymazat
  17. To tričko je super !!! :) Milujem smajlíky !
    www.aduliksun.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  18. Moc hezké nákupy, ten overal je super a korektor je můj neoblíbenější a kupuju ho pořád dokola :)

    Ili Libertad

    OdpovědětVymazat
  19. super vecičky ! :) ten kryt na mobil je super :)
    MY BLOG : THE COLORFUL THOUGHTS

    OdpovědětVymazat
  20. Ten květinový overal je úžasný! Já bych ho brala jako šaty, overaly nenosím:/
    Simushka in Bubblegum

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ono to trochu vypadá jako šaty, jak je to větší :D:)

      Vymazat
  21. topánočky sú nádherné, obe! :).

    Kejmy ♥.

    OdpovědětVymazat
  22. Overaly se dají sehnat lehce. Jinak moc se mi líbí ty kryty ty se ti povedly! :)
    http://anyworld0036.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo,ale ne všechny jsou hezký :D díky :)

      Vymazat
  23. Super nákupy!! :D ten overal je boží a tiež používam najčastejšie toho smajlíka čo plače od smiechu :D
    Girl with pink nails

    OdpovědětVymazat
  24. Super věci :) nejvíce se mi líbí asi botky na podpatku a overal je taky super :)

    SweetElis

    OdpovědětVymazat
  25. ten ružový obal vyzerá veľmi dobre! :) a ten kvietočkovaný overálik totátlna pecká

    OdpovědětVymazat
  26. Oboje botky vypadají moc hezky a ten overal je taky pěkný :)

    Nikys beauty blog

    OdpovědětVymazat
  27. Ten overal je fakt Top! Krása! :-)
    http://verrygusto.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  28. Overal a boty jsou naprosto úžasný :3

    http://deathless-ginger-wight.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  29. Nejvíc to u mě vyhrál ten overal a ty páskové boty!♥
    ladycaterpillar

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Teď to furt nosím k sobě , je to super ❤

      Vymazat
  30. Tie obaly na mobily vyzerajú skutočne pekne, ale obal s nápisom #SELFIE by som si asi v živote nekúpila. A ani tričko so "smajlíkmi", nemám rada túto novú dobu a tie strašne "in" slová, na ktoré všetci do roka a do dňa zabudnú. Victoria's Secret obal je pekný a veľmi sa mi páči aj ten overal, je taký milý, malý a roztomilý. :) Cena toho rúžu je určite super, nech ti slúži. Snáď si si dovolenku užila!:)
    Charlotte z blogu http://faylotte.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji , taky jsem byla udivená z té ceny rtěnky :)

      Vymazat
  31. Ooooo ty podpatkový jsou skvělý! I když bych snesla vyšší, ale jsou krásný! :)
    Stejně tak obaly, taky bych snesla nějakou PINK Viktorku :D <3
    http://chaoticandglamour.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tyhle jsou dost vysoký,teda na mě :D ❤

      Vymazat
  32. Pěkný kousky, hlavně overal a rtěnka :)

    OdpovědětVymazat
  33. Ty páskové sandálky na mírném podpatku vypadají nádherně! <3
    www.iamclarella.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  34. Fúha, mega dobré nákupy :) Najviac sa mi páčia tie topánky:)

    BibiBrooks

    OdpovědětVymazat
  35. Ten overal je parádní!:)

    http://kate-trends.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  36. Ten overal je úžasnej! :) A boty taky nádherný :)
    Infinity of Colors

    OdpovědětVymazat
  37. Boty na podpatku a rtěnka, top♥
    verranda.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  38. ten overal je prenádherný :) a aj topánočky na podpätku sa mi páčia!
    ľúbezná

    OdpovědětVymazat
  39. VS kryt je krásny!:)
    Pozývam ťa na môj blog Saja Frey- blog

    OdpovědětVymazat
  40. Ten overal je vážně roztomilej :)
    http://lovelylady6.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  41. Ja som si chcela toto leto kúpiť tiež overal, ale nejako nevyšlo :D
    a korektor je úplne bomba, ja ho používam tiež :)
    Original copy blog

    OdpovědětVymazat
  42. Síce nie som fanúšik Victoria´s secret ale ten kryt sa mi veľmi páči. A to tričko so smajlíkmi je aký materiál? Ten taký hladký a klzký? 3D printy sa na to robia.

    OdpovědětVymazat
  43. Přidávám se k holkám tady, ten overal je úžasný:-) A moc ti sluší.

    www.fitnesslamka.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  44. Krásné nákupy!!!! Nejvíc se mi asi líbí ten první overal, moc ti sluší, každý nemá postavu na overaly, ale ty v něm vypadáš suprově. Na silných nebo extrémně hubených to totiž není vůbec hezké. Kryty na mobil jsou taky parádní. :)

    OdpovědětVymazat
  45. Na overaly nejsem, ale tenhle je super a Kate za 40? Parádní nákup :)
    Beauty of pink / Knižní regál

    OdpovědětVymazat
  46. Ten overal vypadá skvěle, já včera nechala jeden v Hmku a doufám, že toho nebudu litovat jako vždycky :D :)
    A se smajlíkem jsme na tom stejně :D

    OdpovědětVymazat
  47. Moc se mi líbí ty botky na podpatku, nějaké podobné už dlouho sháním :)

    http://kiss-beauty.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše krásné komentáře!