Jak líčením opticky zvětšit oči ?

Ahoj, je tu první článek ze série beauty tips, je to spíše takový fotonávod . Dnes jde o to, jak jednoduše líčením zvětšit oči . Samozřejmě existuje více tipů , tohle jsou takové nejzákladnější .
Budete na to potřebovat pár kosmetiky a zvládne to každý :)
Tak jdeme na to.





Článek to moc dlouhý nebude, protože vše je vypsané na fotce.

Co vám ještě můžu tak poradit, nepoužívejte černou tužku na vnitřní vodní linku, ta oči opticky zmenšuje :) naopak horní linky jsou v pohodě . Místo černé tužky na vnitřní linku použijte bílou nebo tělovou tužku , která oko hezky otevře.

Samozřejmě základ je řasenka . Můžete před ní řasy natočit kleštičkami, což já nedělám. Nebo můžete taky nalepit umělé řasy, které líčení dodají úplně jiný level. 


To je z dnešního článku vše, doufám, že vám aspoň trochu pomohl :)

Jaké byste chtěli články z rubriky Beauty tips? :) Pomohl vám tento návod?


57 komentářů:

  1. Já líčení občas ještě doladím černou tužkou pod water line a vypadá to úplně moc bombasticky :) Jinak určitě více článků z rubriky Beauty tips!<3

    OdpovědětVymazat
  2. Pěkný jednoduchý návod. Věřím, že spousta holčinám ( hlavně v mladším věku) může opravdu pomoct. :)

    Natalie

    OdpovědětVymazat
  3. Super, skvělý fotonávod. :) Zrovna jsem si koupila svou první bílou tužku na oči, tak uvidím jaké zázraky umí. :D
    KattyLife

    OdpovědětVymazat
  4. Super tip! Já moc stíny nenosím, ale tohle zkusím :)

    SweetElis

    OdpovědětVymazat
  5. Pěkný návod. Také se takto někdy líčím a zabere je jen chvíli, takže super :)
    Infinity of Colors

    OdpovědětVymazat
  6. Mám malé oči a přesně takhle se líčím, kromě jednoho kroku a tou je světlá tužka na vodní linku. bohužel jsem zatím nesehnala takovou, která by vydržela a neštípala. Nějaké typy?
    A k těm umělým řasám - fakt to s nimi neumím :-(

    Jsi krasna

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Slyšela jsem dobré ohlasy na Jumbo tužku od Nyxu, já mám ráda od Essence :)

      Vymazat
  7. To je skvělý nápad, až an to že bych musela sehnat přijatelnou řasenku a naučit se s ní pracovat, aby mi z ní neslzely oči a neslepovala....To je nadlidský výkon.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Aha, mě zatím všechny řasenky vyhovovali :D

      Vymazat
  8. Pěkný návod, určitě někomu pomůže :) Jenom bych být tebou až budeš příště fotit líčení očí to oko mírně přivřela, protože když máš to oko tahle otevřené, tak líčení tolik nevynikne :)

    OdpovědětVymazat
  9. Krásny návod :)

    http://nikolaknazikova.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  10. Pěkný a přehledný typ :)

    http://deathless-ginger-wight.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  11. O tomto som už čosi počula, ale tak nejak sa nestarám o to, ako moje oko vyzerá - podstatná je pre mňa farba a myslím, že aj bez optického zväčšovania moja modrá pekne vynikne. Naopak, mám rada čiernu ceruzku na spodnú časť, mám potom pocit, že to tomu oku dodalo akýsi finálny, možno zľahka rebelantský look. Každopádne, veľmi pekný a jednoduchý fotonávod, určite rob ďalšie! :)
    Charlotte z blogu http://faylotte.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo, černá tužka pod water line je taky super:) děkuju

      Vymazat
  12. Také to takhle dělám :) Určitě nějaké další návody piš, třeba jak to děláš, že jsi tak krásná, co používáš na vlasy, jakým způsobem o ně dbáš, jak si upravuješ obočí apod. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jéé, děkuju moc ! Potěšila jsi mě:)

      Vymazat
  13. Kleštičky jsou pro mě základ:) Bez nich se už prostě nenalíčím:D
    Co se týče umělých řas, měly by opticky oko zvětšit..ae nevím, jak to dělám, že mě ho vždycky zmenší :D
    ...Instantní krása...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já to s kleštičkama prostě neumím :( :D jinak umělé řasy jsem ještě nezkoušela:)

      Vymazat
  14. Odpovědi
    1. přesně, ještě si chci pořídit tělovou:D:)

      Vymazat
  15. já miluju pracovat se světlým a tmavým stínem a jakoby konturovat oko :)
    www.plesatazpevacka.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  16. Waaaau :) Dik za radu určite vyskúšam


    Pozývam ťa aj tvojich čitateľov na Môj blog www.co-je-dobre-to-musim-mat.blogspot.sk na ktorej taktiež prebieha GIVEAWAY o AVON balíček

    OdpovědětVymazat
  17. Good topics & articles these are so important for anyone for get an idea about beauty. This is a fantastic website, could you be interested in going through an interview concerning just how you know it? I am more enjoyed reading your description. I offer to you Natural Beauty Tips and teaching Commercial to Residential Conversion.

    OdpovědětVymazat
  18. Super tipy...hrozně mě štve, že mi slzej oči a nemůžu použít smětlou vnitřní linku...

    chicbyjane.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  19. Používám hlavně horní linky.... :) Ohledně světlých dolních linek jsem viděla už strašně moc věcí :) Ale jsem líná si je pořídit, i když mám malý oči :D
    http://chaoticandglamour.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já používám jen řasenku a občas tu světlou tužku takhle každodenně :D:)

      Vymazat
  20. Perfektný tutorial, ďakujem za tipy určite vyskúšam! :)

    my DIARY/klik/

    OdpovědětVymazat
  21. Lovely !!
    would u like to follow on gfc?
    New post - http://www.sapphireziva.com/fashion_detail.php?id=29
    xo,kanchan

    OdpovědětVymazat
  22. Ja bielu ceruzku práveže nepoužívam tak aby bolo najtenšia práveže ju dám na hrubšie a rozmažem do stratena. Špirálu na spodné viečko nepoužijem a potom už len na horné ju použijem spolu s púdrom aby sa riasy "predĺžili"

    OdpovědětVymazat
  23. Super článok, ďakujem za nápad .... som zistila, že som sa doteraz malovala úplne zle :D

    http://booklovers-world.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše krásné komentáře!