Kosmetický TAG

Ahoj, po delší době je tu opěr TAG. Mám jich v diáři plno napsaných, ale nakonec jsem vybrala tento. Později se můžete těšit na tagy z podzimní a zimní edice :) Doufám že se vám bude tento líbit, k některým otázkám jsou i fotografie. 





1. Kolikrát denně si čistíš pleť? 
Dříve jsem to dost zanedbávala, ale jak jsem se tomu teď začala více věnovat tak na to dbám. Čistím si pleť 2x denně , ráno i večer. 

2. Jaký máš tip pleti? 
Měla jsem pleť suchou ale teď mám spíše takovou normální až smíšenou pleť.

3. Který produkt momentálně používáš na odlíčení/čistění pleti?
Skoro furt používám micelární vodu od Garnieru, čistím s ní pleť hlavně večer, ráno používám jiné tonikum. Na odlíčení očí preferuji dvoufázový odličovač, já mám od Dermacolu a vyhovuje mi, akorát je trochu mastnější. Pak samozřejmě občas používám nějaké masky,peelingy atd. :)


4. Používáš peeling?
Ano , snažím se používat každý večer. Ale už mi můj oblíbený od Nivei dochází, tak mi můžete prosím napsat do komentářů nějaké tipy na dobré peelingy :)


5. Jaký pleťový krém používáš?
Momentálně jsem si oblíbila matující krém od Baley, který příjemně voní a rychle se vstřebává. Jednou bych chtěla vyzkoušet krémy od Biodermy. 


6. Používáš oční krém? 
Ne, je to pro starší a moc se to nedoporučuje :) je jen vyjímka kdy mám hodně podrážděné oční okolí a chci ho hydratovat, tak ho použiju , jinak vůbec.

7. Jaký makeup momentálně používáš?
No, tak já makeup teď nepoužívám vůbec a zatím ho neplánuji používat, ale tenhle je můj oblíbený. Už jsem na něj psala i recenzi :)


8. Používáš umělé řasy?
Ne, já mám řasy docela dobré a když si dám řasenku tak jsem s nimi spokojená, takže nemám důvod. :) 

9. Věděla jsi, že bys měla měnit řasenku každé 3 měsíce?
Už jsem o tom slyšela , ale vůbec to nepraktikuju :D Řasenku přestanu používat jakmile vyschne :D

10. Jakou řasenku momentálně používáš?
Voděodolnou colossalku od Maybelline, je opravdu voděodolná , suprově drží . Až dopotřebuju aspoň 2 řasenky, mám v plánu si koupit Lash Sensational , která je taky hodně chválená :)


11. Používáš podkladovou bázi pod makeup?
Ano, ale jelikož nepoužívám makeup tak si jí dávám logicky pod korektor :D
Osvědčili se mi tyhle 2 báze, jedna je krémové konzistence a druhá gelové :) recenzi na bázi Baby Skin už chystám :)


12. Používáš podkladovou bázi pod oční stíny?
Ne, stíny nepoužívám :)

13. Myslíš si, že vypadáš dobře bez jakéhokoliv makeupu?
Ne, nemyslím , ale nějak moc to neřeším . Jak jsem řekla na pleť používám korektor a klidně bych ven vyšla bez něj, je mi to docela jedno, nejsem na tom závislá, jen mě to baví ale že bych byla závislá na makeupu, to opravdu ne :D :)


Doufám, že se vám tag líbil a můžete mi napsat do komentářů, jestli máte něco podobné :)

Líbí se vám tento tag? Uvítali byste na mém blogu více tagů?






58 komentářů:

  1. Skvělý tag.. Rimmel makeup mám moc ráda.. :-)

    http://wormake.blogspot.cz/2015/09/moji-podzimni-pomocnicci.html

    OdpovědětVymazat
  2. Hezky sepsáno. Peeling doporučuju v oranžové tubě od Garnier. Řasenku měním každé tři měsíce, mám fobii z mikrobů, co se můžou přemnožit :-)

    Jsi krasna

    OdpovědětVymazat
  3. Klidně další tagy, tento se ti moc povedl! :)
    http://anyworld0036.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  4. Lash sensational ti můžu jen doporučit,i když vodeodolna verze nejde vůbec odličit.
    www.pimpleworld.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já přemýšlím o nevoděodolné verzi :)

      Vymazat
  5. Super tag :) Match perfection makeup jsem si strasne oblibila :)

    SweetElis

    OdpovědětVymazat
  6. Super tag :) Na Match Perfection pořád koukám, jen nemají můj odstín :(

    Simply Janet Ráda bych tě pozvala na svou giveaway :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na mě je docela světlý, tak čekám, až vyblednu :D :) ale prý mají být teď nějaké nové..

      Vymazat
  7. Super tag :D mohla si niekoho napríklad aj nominovať :D
    Girl with pink nails

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vidíš, to mě nenapadlo, tak příště :D :)

      Vymazat
  8. Rimmel make up jsem si pořídila po dlouhý době a jsem v šoku jak je dobrý. Trochu nechápu, proč jsem od něj odešla. :D
    nicolabaldwin.bogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  9. Já nikdy make-up neměla, měla bych pocit masky a to bych celý den nedala :D Povedený Tag :)
    http://chaoticandglamour.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Některý makeupy jsou jako masky ale některý jsou zas strašně lehký, jako například tenhle, a když ho dobře navrstvíš a zapracuješ, vůbec ten pocit nemáš :) děkuju <3

      Vymazat
  10. Ahoj,
    Me se hrozne libi to bily chlupaty na cem fotis ^^ :D
    Jinak peelingy ma dobre Oriflame co ja vim ....

    OdpovědětVymazat
  11. Super tag. :) Peeling mám teď od Vichy a je super, koukni na něj. :)
    KattyLife

    OdpovědětVymazat
  12. Hezký článek, líbí se mi, že si ho doplnila fotkami :)

    Ili Libertad

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju, bez toho by to bylo suchý.. :D:)

      Vymazat
  13. Super tag :) z těchto produktů jsem zatím vyzkoušela jenom micelárku od Garnieru :)

    Nikys beauty blog

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju, je vážně super, chci zkusit i tu druhou :)

      Vymazat
  14. To jsem ani nikdy neslyšela, že by se řasenka měla měnit každé 3 měsíc, no, aspoň jsem zase o něco chytřejší :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :) já na to trochu kašlu, je mi líto vyhodit řasenku když je ještě funkční :D

      Vymazat
  15. Pekný tag, ale ja by som sa do neho asi nepustila :D

    OdpovědětVymazat
  16. Super tag :) Určite v nich pokračuj :)
    Dominika z blogu MORE than FASHION

    Pozývam na skvelú Jesennú Giveaway

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju, ano, už mám napsaný další :)

      Vymazat
  17. Krásn ypríspevok!:) .. dakujem za typy!;)

    Krásny deň!
    XOXO

    http://nikolaknazikova.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  18. Pěkný TAG :) O té řasence jsem třeba vůbec nevěděla, že by se měla měnit každé 3 měsíce, mám to právě stejně jako ty - vyměním za jinou, až když vyschne :D :)

    OdpovědětVymazat
  19. Peeling doporučuju od Garnieru :) A jinak na výměnu řasenky taky prdím :D :)

    OdpovědětVymazat
  20. Primer od Rimmelu je skvělý, teď ho zrovna dopotřebovávám a přemýšlím, jestli si ho koupit znovu, ale možná to spíš vidím opět na podkladovou bázi od Dermacolu, která mi asi přeci jenom vyhovovala víc :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bázi od Dermacolu bych chtěla zkusit taky :)

      Vymazat
  21. Láká mě ten krém od Baley a ta micelárka od Garnieru, pořád ji všichni chválí :)

    OdpovědětVymazat
  22. Rtěnky vypadají úžasně:) Musim se už konečně překonat a vyzkoušet také nějakého rudocha :)) www.kristynablog.com

    OdpovědětVymazat
  23. skvely clanek;) pouzivam stejny make up:D

    PS: Zvu te na svoji giveaway o Realash:)
    http://bridgeofmemories.blogspot.co.uk/2015/09/realash-giveaway.html#comment-form

    OdpovědětVymazat
  24. Ty fotky jsou naprosto skvělý! Sice ti to píšu snad pod každý článek, ale prostě... ♥

    http://deathless-ginger-wight.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  25. tu micelární vodu od garnier mám taky a jsem s ní moc spokojená :) pěkný tag! :)
    http://whimsiccal.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  26. Pěkný TAG a ano, klidně jich udělej víc, TAGy čtu moc ráda :)
    The Colorful Blog

    OdpovědětVymazat
  27. Hezký TAG, v několika bodech se shodujeme :-)!
    Glamour and beauty

    OdpovědětVymazat
  28. Super tag! :) Tu micerální vodu od Garnier používá moje ségra, také sní je spokojená. :)

    OdpovědětVymazat
  29. jéé super článok ! O odličovaní som to mala rovnako, teraz si na to dávam pozor.
    my blog : THE COLORFUL THOUGHTS

    OdpovědětVymazat
  30. Skvělý tag :) Micelárku od Dermacolu mám taky ráda, už mám asi třetí balení :D Jinak krémy od Biodermy určitě vyzkoušej, protože opravdu stoj za to :) A peeling bych ti doporučila od Garnieru nebo Biodermy. :)

    OdpovědětVymazat
  31. Pěkný tag, máme spoustu odpovědí společných. Také mi vyhovují produkty k čištění pleti od Nivei.
    Dávám ti odběr a budu ráda, pokud bys sledovala i ty můj kosmetický blog, pokud by se ti líbil. :)

    Dendy - lifestyle

    OdpovědětVymazat
  32. Milujem tagy a tento sa mi veľmi páčil :) Teším sa na ďalšie :))
    Fashion Lovers

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše krásné komentáře!