Moje ranní péče o pleť ☼

Ahoj, dnes tu mám pro vás první článek z rubriky "Skin care" a jde o mou ranní pečující "rutinu" , není nijak rozsáhlá, ale plánuji udělat i večerní a tam toho bude více :) 
Ve zkratce vám tu představím produkty, které ráno používám a mám  je v oblibě :)
Na některé z nich možná bude i delší recenze.


1. Clean & Clear - Morning energy


První co dělám je , že si opláchnu obličej vlažnou vodou . Poté si beru tuhle čistící vodu, kterou dám klasicky na vatový tamponek a od středu obličeje čistím pleť . Je to z řady "Morning energy" což je výstižné, úplně vás to probudí a nabudí na celý den :D Sice mi trochu vadí ta parfemace, ale to po chvilce přejde :) jinak pleť to čistí hezky

2. Nivea - Pure effect clean deeper scrub

Druhý krok v mé rutině je peeling/scrub . Tenhle je můj jeden z nejoblíbenějších, obsahuje v sobě ty peelingové kuličky  . Mám trochu citlivou pleť, ale tyhle nejsou hrubé, takže mi vůbec nevadí :) 
Když to nanesete na pleť a budete to roztírat krouživými pohyby , tak to vytvoří takovou pěnu :)
Po tomhle mám takový ten maximální  pocit čistoty :D 
Už tam moc nemám, takže si budu pořizovat jiný - pokud máte zkušenosti s nějakým dobrým peelingem, napište mi ho do komentářů :)

3 . N07 - Youthful Eye Serum

Teď přichází hydratace. Dala jsem sem tenhle krok, i když ho používám jen zřídka - jde o oční krém, který je naprosto skvělý, hydratační, svěží.. Ale používám ho opravdu jen občas , když mám podrážděné oční okolí, protože je to spíše pro starší :) 
Tuto značku u nás neseženete, mám to od tety z Anglie :)

4. Balea matující krém 

Ale tenhle krok je pro mě naprostá nezbytnost - hydratační krém. Nevynechávám ho nikdy . Tenhle je konkrétně od Baley matující v tom zeleném obalu, který určitě znáte :)
Nádherně voní , není hutný což mi vyhovuje . Hodně rychle se vstřebá, což je taky výhoda .
Určitě si koupím další balení, protože tenhle krém naprosto miluju ! :)

5. Maybelline Baby lips

Úplně poslední krok se týká hydratace rtů, bez kterého bych taky nevyšla z domu . Teď v létě používám výhradně s SPF , ale ten mám někde zahrabaný :D O Baby lipsu nemusím mluvit, to všichni znáte :) 

To by bylo vše z mé ranní rutiny, určitě mi napište, zda byste měli zájem i o večerní :)

(Stále probíhá GIVEAWAY ♥)

Staráte se ráno o pleť, nebo jen večer?



69 komentářů:

  1. Wow! Vůbec nechápu,kde bereš čas se svojí pleti takto ráno věnovat.. Já si ji (bohužel) ráno vždycky vyčistím jen minecelárkou a tím končím, na nic jiného není čas

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju, no já si kvůli tomu chvíli přivstanu :D:)

      Vymazat
  2. Používáš toho ráno celkem hodně, to bych nestíhala :D ale to sérum vypadá fajn :)

    SweetElis

    OdpovědětVymazat
  3. Velmi mě zaujal ten krém od balei.. baleu mám ráda - šampony, sprcháče, tělové krémy.. ale krém na obličej jsem ještě nevyzkoušela... asi po něm šáhnu, až vyplácám ty, co mám :)
    Lovies 47
    Zvu tě na GIVEAWAY o knihu, náhrdelník a pleťovou masku

    OdpovědětVymazat
  4. Souhlasím s Jity, taky se musím po tomto krému v DMku poohlídnout, vypadá vážně super! Jinak můj oblíbený peeling je or Garnieru, PureActive Fruit Energy, z výtažky z grapefruitu a granátového jablka a je skvělej!

    Klára
    NARA blog
    www.natalieklara.blogspot.cz

    Všechny Vás zvu k naší cupcakové giveaway:http://natalieklara.blogspot.cz/2015/09/sweet-next-50-giveaway.html
    Tyhle cupcaky ale radši nejezte!

    OdpovědětVymazat
  5. Super článok :D

    Pozývam ťa aj všetkýh tvojich čitateľov na moju giveaway :D
    Girl with pink nails

    OdpovědětVymazat
  6. Super článek :) O pleť se starám ráno i večer. Ráno používám čistící vodu a krém , někdy stihnu i masku :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju, masku bych už nestíhala, to nechávám na večer :D :)

      Vymazat
  7. Mě Clean and Clear vůbec nepomohl, akorát mi pleť zhoršil:/
    verranda.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  8. Hezký článek :) Ten krém Balea chci už dlouho vyzkoušet a mentolový Baby Lips mám taky moc ráda :)

    Ili Libertad

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju :) ten Baby Lips je pro mě nejlepší ze všech těch ostatních :)

      Vymazat
  9. Pěkný článek :) Opravdu toho ráno stíháš hodně, já si jenom vyčistím pleť a nanesu hydratační krém :)

    Nikys beauty blog

    OdpovědětVymazat
  10. Pěkný článek. U mě je ranní péče rychlovka. Jen umyji pleť a můžu ji začít líčit. Zato večer ji pořádně hýčkám :)

    Essence novinky: Podzim 2015 + GIVEAWAY!!!

    OdpovědětVymazat
  11. Krom pleťové vody mám rutinu téměř stejnou. Jinak od Clean&Clear jsem měla konkrtétně pleťovku jen jednou a už nikdy více - byla sice na citlivou pleť ale štípala jak blázen, myslím, že jsem ji ani nevypoužívala. Peeling teď používám Spot stress control od Neutrogeny z té jejich řady Visibly clear: má v sobě taky malé kuličky, pěkně nevtíravě voní, plěť po použití působí čistě a mě (netvrdím, že bude it tobě) maximálně vyhovuje a zcela určitě si pořídím další balení.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nějaký peeling od Neutrogeny bych taky chtěla zkusit :)

      Vymazat
  12. tu niveu a baby lips mám velmi ráda¨
    terievans98.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  13. :O Ja stiham sotva pletove tonikum :D Ale mas to fakt vymakany ;)

    OdpovědětVymazat
  14. používam približne rovnaké produkty len od iných značiek..XD teda až na hydratačný krém od Baley.. ten mám tiež a potvrdzujem, že je úplne skvelý..^^
    http://mobliviate.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně tak, určitě si koupím druhé balení ! :)

      Vymazat
  15. Mám ráno hodně podobný postup :D akorát s jinými přípravky. :) Zaujal mě ten krém od Balei, ten si také možná koupím :) Mohla bys na něj udělat někdy i recenzi? :)
    FASHION & BEAUTY

    OdpovědětVymazat
  16. Najviac som závislá ráno aj večer na Clear & Clean - aj na takej akú máš ta, ale aj na ešte jednej na čierne bodky :)

    http://booklovers-world.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já plánuji si ještě od té značky něco koupit :)

      Vymazat
  17. Niveu jsem taky kdysi měla a baby lips používám už dlouho a musím říct že mě Baby balzámky pořád baví ! :)

    LenaČerge

    OdpovědětVymazat
  18. super článok ! výrobky clean&clear mam veľmi rada :)

    http://fashion-and-beauty-diary.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  19. mne vyhovuje píling od značky Himalaya neem :) má také jemnejšie zrniečka ale pekne obrúsi :)) a tento baby lips krásne vonia a super chladí pery :)

    OdpovědětVymazat
  20. Pěkný článek! Já také ráno pleť VŽDY vyčistím a hydratuji :) A balzám na rty a krém na ruce je pro mě také nutnost! The Colorful Blog

    OdpovědětVymazat
  21. Já jsem ráda,když zvládnu tu večerní, která je i tak zanedbaná. Ráno jsem nepoužitelná a spokojená, když si stihnu vyčistit zuby a najít něco, co ze mě udělá člověka :D Ale ani tomu moc nedám ;) Chtěla bych mít tvojí ranní sílu :P
    http://chaoticandglamour.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  22. No páni, když čtu tvůj článek, tak bch se asi měla dost stydět, protože já si tak maximálně opláchnu obličej vodou a namažu krémem :D

    OdpovědětVymazat
  23. skvělý článek :) ten matující krém od Balea asi vyzkouším tu značku mám noc ráda :)http://worldflowergirl.blogspot.cz/?m=0

    OdpovědětVymazat
  24. ja vetsinou (jak uz tu nekdo psal) pouziju vodu a rucnik a hotovo :-D mela bych se stydet :)

    OdpovědětVymazat
  25. Skvelý článok. :) Nechápem ako to všetko stihas, viac menej ja som na toto naozaj leniva. :D

    OdpovědětVymazat
  26. Priznám sa, že tento Clean Clear ma okamžite zaujal, pretože som v mladosti jeden používala a moc mi pomohol. V každom prípade celá výbava vyzerá super, rovnako ako aj článok

    www.co-je-dobre-to-musim-mat.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuju, já plánuju od clean clear ještě nějaký produkty vyzkoušet:)

      Vymazat
  27. Já tedy o tu večerní zájem mám ^^ Já si ráno jen opláchnu studenou vodou a použiju hydratační bázi od GOSH. víc bych nestíhala :D Jinak super článek, produkty vypadají lákavě :)) http://terithebutter.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  28. pěkný článek :) já si ráno jen umyju obličej a balzám na rty :D :)
    http://whimsiccal.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju, já bych se bez balzámu neobešla, zvlášť ted na podzim:D:)

      Vymazat
  29. Musím říct, že máš raní péči docela vymakanou, já se nezmůžu skoro k ničemu :D Já jsem ráda, když se namažu krémem a zbytek péče doháním večer :)

    OdpovědětVymazat
  30. Krásny článok :) skvelé typy :)

    http://nikolaknazikova.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  31. Já ráno jen opláchnu obličej a použiju hydratační krém, nějaké větší péči se věnuju spíše večer :) -L

    OdpovědětVymazat
  32. úžasné fotky! :3 ráno mám bohužel hodně málo času, takže jsem ráda, když stihnu jen takový základ, který pro mě znamená pouze krém. Moje skincare routine se tedy přesouvá až na večer... :))

    gingersmile.blogpot.cz

    OdpovědětVymazat
  33. Ahoj, veľmi sa mi páči tvoj návrh blogu. A máš veľmi super články a zvlášť tento. <33 http://happythreee.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  34. Ten Cleen deeper od Nivei mám rada, má krásnu vôňu a fakt skvelo čistí pleť. Síce už gély používam pomenej, ale tento bol fakt skvelý, skúšala som z tohto radu aj odličovací gél a tiež som bola spokojná.
    Bianka

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše krásné komentáře!