Můj názor na : EOS balzám

Vyplatí se to , nebo je to jen reklamní tahák?
V dnešním článku zrecenzuji balzám EOS, napíšu vám můj upřímný názor a jak to vidím já :) Určitě tyto balzámky všichni znáte a všichni máme doma aspoň jeden. 







Začala bych tím, že EOS je kosmetická značka, dříve jsem si myslela , že mají jen balzámy , ale v jejich sortimentu jsou i krémy na ruce, pěny na holení ... 
Tyto balzámky jsou oblíbené díky svému vzhledu, což je takové malé skladné vajíčko, které můžete nosit všude, je praktické na cestování.
Další věc je že krásně voní, je plno "příchutí" a je těžké si vybrat.
EOS v České republice můžete koupit  na e-shopech , já mám z Notino.cz  ( teď je na Summer fruit sleva, je za 125 kč :) zde ) a nově jsou eosy k dostání i v drogerii DM . 
S tím souvisí cena. Dříve, jak byl eos jen na eshopech, tak jste museli platit většinou i poštovné. Teď, když je k dostání i v drogeriích, všichni jsou nadšení, ale za 160 kč? Vyplatí se to? :)
Na rtech je příjemný, nezanechává mastný film, i pěkně hydratuje. Je 100% přírodní . Já mám Summer Fruit a musím uznat, že opravdu krásně voní.
Ale abych se dostala k tomu názoru, je to normální balzám jako každý jiný, akorát předražený. Myslím, že najdete v drogerii stejný nebo i dokonce lepší za 60 kč . Přijde mi , že to má každý jen kvůli tomu vzhledu a že je to teď takový hit, ale že časem to přejde :) 


Máte EOS balzám? Jaký na něj máte názor?




69 komentářů:

  1. EOS nemám a ani nemám v plánu ho pořizovat. Dost blogerek a youtuberek si na něj stěžuje. Samozřjemě záleží na příchuti. Nedávno jsem si koupila balzámek od Alverde a jsem hodně spokojená

    *Jsi krasna

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně tak, já více používám Baby Lips který stojí jen 60 kč :)

      Vymazat
  2. Můj názor na eos je úplně stejný,jak ten tvůj :)
    www.pimpleworld.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  3. Já ho používám asi 4 měsíce a jsem s ním spokojená po stránce té, že fakt krásně voní a má úžasnou příchuť. Svými hydratačními účinky ale mi osobně nesedí a spíše než já ho využije můj přítel :D Navíc jsou šíleně předražené

    http://veass.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  4. EOS nemám, pretože mi príde strašne strašne predražený. Za tých 8 eur si môžem kúpiť už rovno napríklad aj nohavice.

    Pozývam ťa aj všetkých tvojich čitateľov na GIVEAWAY !!!!!!!!!!!!!
    POZOR!!!! Giveaway končí už v nedeľu 20.9 2015 !!!!!!!!!!
    Girl with pink nails - GIVEAWAY

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já ho navíc objednávala z eshopu, což bylo dalších 90 kč navíc.. :/

      Vymazat
  5. Ahoj Deni, ja som akurát dnes dávala na môj blog recenziu na viaceré balzamy a čo sa týka značky Eos, tak sa s tebou úplne zhodujem. Ja mám Eos v tyčinkovej verzii a "hitové" vajíčko zatiaľ nemám a ani ho nemám v pláne kupovať.
    Pozývam ťa aj tvoje čitateľky do mojej súťaže: GIVEAWAY klaudysenjoyment.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  6. Mě to bláznění okolo Eos obešlo, nějak ho nepotřebuju mít :)

    Ili Libertad

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mě už taky, předtím jsem ho strašně chtěla mít :)

      Vymazat
  7. Mám dva a za mě spokojenost, jen bych řekla, že je balzám ,,zbytečně´´ moc slavný... Vyhovuje mi, má vtipné balení, jen není v porovnání s méně známými o tolik lepší... :)

    OdpovědětVymazat
  8. Já ho nemám a ani neplánuju, balení sice vypadá hezky, ale mně by spíš nevyhovovalo a štvalo by mě, že ten konec z toho nejde dostat :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No vidíš, to mě ani při objednávání nenapadlo :D

      Vymazat
  9. Mám rovnou tři a mám je ráda, i když je pravda, že hydratace nic moc...
    Simushka in Bubblegum

    OdpovědětVymazat
  10. Mám teda jenom jeden a mám ho ráda, ale je to prostě předražený balzám na rty, u kterého se platí hlavně za značku...
    life-with-marianne.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  11. A já ho nemám vůbec, přijde mi to úplně zbytečná věc. Radši si koupím táhle od Balea kteréj je o stovku, ne-li víc levnější. Sice je fakt roztomilý jaký to má obal, a jak krásně to voní... ale přijde mi prostě zbytečné utrácet tolik peněz za balzám na rty. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně tak, přece jenom je to furt jen balzám :)

      Vymazat
  12. Balzám jsem nikdy neměla a asi bych si ho opravdu koupila jen kvůli tomu roztomilému designu, jinak jsem už mnohokrát četla, že je to jen obyčejný balzám.
    BEAUTYPUSINKA

    OdpovědětVymazat
  13. Já ho ještě nemám, ale přemýšlím o něm už dlouho. No a právě ta cena mě dost odrazuje, fakt přehnaná...
    http://verrygusto.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Aspon že už je v tom DMku, že nemusíš objednávat a platit poštovné :)

      Vymazat
  14. EOS balzámy mám dva, jeden stejný jako ty - Summer fruit a jeden Sweet mint, a musím říct, že ten Summer fruit mě moc neoslovil, přijde mi moc sladký a nic moc, příchuť mi na rtech docela i vadí. Ale Sweet mint je příjemně mentolový, používám ho hlavně když jsem nemocná, hezky rty hydratuje a jak je mentolový tak mi protáhne i nos jak to pálí na rtech a cítím to :D je to věc názoru, sto lidí sto chutí ale ta cena je opravdu přemrštěná, je to hit z Ameriky, kde je to mnohem levnější na jejich poměry - cena/platy.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mě taky docela vadí ta chut u Summer Fruit .. :/

      Vymazat
  15. Já mám EOS balzámů hned několik a mám je moc ráda.Ano je to roztomilý hit, ale myslím, že jen tak nepřestane být, trvá už několik let.Zrovna tvůj Summer Fruit mi chybí, už jsem několikrát přemýšlela, že si ho taky pořídím, opravdu krásně voní.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na mě je to docela dost sladká vůně teda.. :)

      Vymazat
  16. mám asi 3 nebo 4 a popravdě je moc momentálně nepoužívám. vůně skvělá, balení také (rozhodně lepší než vajíčko od Ori) ale hydratace opravdu nic moc, takový obyč balzámek za neobyč cenu

    OdpovědětVymazat
  17. Ja som nad EOS uvažovala veľmi dlhú dobu, má ho dosť spolužiačok a vonia naozaj krásne nech je to akákoľvek vôňa. Nechápala som však, čo je na tom také úžasné, ale po zhliadnutí tvojej recenzie si ho asi ani nekúpim. Nemám dosť peňazí na knihy a benzín, prečo by som vyhadzovala za niečo, čo nie je vôbec také úžasné, ako sa tvári? :D
    Charlotte z blogu http://faylotte.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  18. Já EOS nemám a nikdy jsem ho nechtěla, protože je opravdu jasné, že je to pouze předražená blbůstka, která se chytla. Už jsem je zkoušela od kamarádek a jsem přesvědčená, že balzám od neutrgeny nebo nivei či labela je kvalitnější a přitom stojí třetinu ceny EOSu :)
    http://chaoticandglamour.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  19. Ja mam tedy jeden take doma a ja naopak rikam ze je to pecka. Osobne jsem nenasla nic lepsiho a az mi ten muj jeden citronovy dojde koupim si sice jinou prichut, ale EOS....
    :)

    OdpovědětVymazat
  20. Já jsem koupila EOS mamce jako dárek k narozeninám. Ale sama teda používám obyčejný balzám od značky MOJE, který mi vyhovuje. Je super a navíc já často věci ztrácím a radši ztratím věc za 60 korun než 160. :)
    www.catherineribbon.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. přesně, jsou balzámy např i za 30 kč :)

      Vymazat
  21. Já jsem koupila EOS mamce jako dárek k narozeninám. Ale sama teda používám obyčejný balzám od značky MOJE, který mi vyhovuje. Je super a navíc já často věci ztrácím a radši ztratím věc za 60 korun než 160. :)
    www.catherineribbon.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  22. nikdy som ho nemala a nikdy som po ňom ani nejako netúžila :D balzamov som na pery vyskúšala už veeeeľmi veľa, lebo vždy nejaký stratím a kúpim si hneď ďalší. Najradšej mám Neutrogenu a klasické Labello, ale aj veľa menej známych a lacných je dosť dobrých :)

    OdpovědětVymazat
  23. Ja sama som minulú zimu mala neskutočné problémy s perami, ktoré mi neustále praskali a odmietali sa hojiť. Neustále prechody z tepla do zimy, zo zimy do tepla im tiež nepomáhali. A skutočne som vyskúšala snáď tucet lacnejších i drahších balzámov, no ani jeden mi nepomohol. Až potom som sa plesla po vrecku a kúpila si Strawberry sorbet a až ten mi pomohol. Môže byť pravda, že sú i lepšie, no mne sa nepodarilo ich nájsť a uspokojila som sa i s EOSom. Pravou je však i to, že každý z nás je iný a to čo sedí jednému už nemusí sedieť iným.
    Okrem jahodového mám i Lemon Drop od spolužiačky k narodeninám a nejaký malinový od sesternice. Dokonca i mamča si jeden kúpila, práve Summer fruit a obe sme spokojné :) ale viac si ich už nebudem kupovať, bohate mi stačia i tieto :D
    Fay, http://faylotte.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No tak právě každému to sedí jinak no :D ale nechápu jak někdo může mít 5 eosů, mě stačí 1 :D:)

      Vymazat
  24. Já jsem ho zatím nezkoušela a asi ani nemám v plánu ho vyzkoušet :)

    Nikys beauty blog

    OdpovědětVymazat
  25. No EOS je legenda, dostala som jeden na Vianoce s mentolovou vôňu a veru sa mi v tomto lete zišiel, pekne pery po nanesení chladí, čo je super pocit a v lete na nezaplatenie. Inak moje pery vôbec nevysušuje a odnova je dostupný už aj v DMke, aspoň tu na Slovensku. Inak zvolila si fakt pekný dizajn blogu.
    Bianka

    OdpovědětVymazat
  26. Pre mňa je to len mainstreamový hit. Pred troma rokmi to vypuklo, na slovensko to prišlo minulý rok a všetci sú z toho pototo. Mám doma dva, chcela som dať tomu šancu, ale vydrží na perách tri sekundy, to už dám radšej prednosť jahodovému labellu :)

    Bari Bircak

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Docela taky nechápu, proč je to takový hit :) snad to brzy přejde..

      Vymazat
  27. You have such a fantastic blog,
    Happy Monday.

    http://abdelkhalekleblog.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  28. Já eosu ještě nepodlehla a budu se držet i dál. Balzámek za 150 kaček mi přijde prostě neskutečný.
    I am clarella ...

    OdpovědětVymazat
  29. Já eos nemám, ani neplánuji si ho koupit. Mě přijde, že jsou o mnoho lepší balzamy než eos, ať už v tubičce nebo kalíšku. To už radši imvestuji do Carmexu, který mám vyzkoušený a vyhovuje mi :) Také mám ráda kalíšky od Oriflamu, nebo v tubičce Labello.
    P.S. Máš boží blog :)

    OdpovědětVymazat
  30. Mě to teda nechává úplně chladnou:D Sice to pěkně vypadá, ale takových seženeš desítky, ještě za levnějc:)

    SWEETCITRUSLEMONADE

    OdpovědětVymazat
  31. Já jsem mu naštěstí nikdy nepodlehla a jsem ráda, že jsi první, která na blogu veřejně přiznala, že za to nestojí... :)) Mně se na něm nelíbí, že nemá tak skvělou hydrataci a kde jaký obyčejný lůj za 30 kč by ho v tom strčil do kapsy :)

    OdpovědětVymazat
  32. Mě se mánie eos balzámků vyhla, protože jsem nebyla ochotná dát tolik peněz. navíc si myslím, že ve většině případů funguje placebo efekt, takže ve skutečnosti, jak píšeš je to spíše průměr. Jsem ráda, že jsem ušetřila peníze a mohla si místo toho koupit něco jiného :)
    CHIC Adriana

    OdpovědětVymazat
  33. Ja som zatial EOS balzámky ešte neskúsila. No teraz ich má už skoro každy.
    Zdielam tvoj názor. Od viacerych kamaratok som pocula ze je to balzam ako kazdy iny len obal a cena sa líšia. Ja by som tolko penazy za to asi nedala. :)


    Krásny deň!
    XOXO

    http://nikolaknazikova.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  34. Je pravda, že jsou EOS balzámy opravdu předražené. Na druhou stranu jsem s nimi velice spokojená, již dlouho jsem na produkt s takovou hydratací nenarazila (možná jen neumím hledat :D)...

    www.maredifragole.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  35. Nikdy jsem ho nezkoušela, jsem také toho názoru, že je to normální předražený balzám :)
    Infinity of Colors

    OdpovědětVymazat
  36. Eos mám a vyjadrujem sa k tomu tak isto. Vôbec nehydratuje , videla som už aj lepšie.
    www.londongirl01.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  37. Taky se řadím k těm, co EOS nemají ani neplánují, tak jsem ráda, že nejsem sama! :)

    tulippanka.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  38. Tiež mám Summer Fruit a fakt krásne vonia, no názor mám rovnaký ako ty. :))

    OdpovědětVymazat
  39. Já jsem měla radost, že vlastním Eos balzám. Třeba obyčejný balzám z drogérie (který je možná srovnatelný) mi neudělá takovou radost. A hydratuje dobře. Ale souhlasím, že drahý je. :-)

    OdpovědětVymazat
  40. Souhlasím s Tebou. Já ho dostala a nevadí mi, ale vůbec mě jinak nelákalo, že bych si ho třeba koupila.
    Opravdu jen aktuální hit, bez kterého se obejdu. :)
    midi bodycon dress

    OdpovědětVymazat
  41. EOS jsem si chtěla hrozně dlouhou dobu koupit. Ale hodně jsem přemýšlela, protože ta cena je opravdu zbytečně vysoká. Včera jsem ale neodolala a jeden si koupila. Určitě taky chystám recenzi, tak jsem zvědavá, jak na tom bude:) jinak pěkná recenze:))
    http://veronicaslife8.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše krásné komentáře!