WISHLIST z Notino.cz ~

Ahoj, je tu první kosmetický wishlist, tentokrát ze stránky Notino.cz , kterou určitě znáte. Je tam plno známých značek, je toho tam na výběr opravdu hodně - jak z dekorativní kosmetiky, pečující, přípravky na vlasy, parfémy .. Ceny jsou opravdu přijatelné, takže jdeme na to!




Bourjois healthy balance powder - Strašně bych chtěla vyzkoušet něco od této značky a pudrů není nikdy dost! :D Značka Bourjois není dostupná v drogériích . 

Avon báze pod oční stíny - pro mě je avon docela nedostupná kosmetika, protože z katalogů neobjednávám, radši mám, když si to třeba vyzkouším v drogérii nebo tak , ale na tuhle bázi jsem slyšela hodně chváli a strašně dlouho jsem jí chtěla vyzkoušet :)

MUR Iconic 3 - paletky od Makeup Revolution úplně miluju a Iconic 3 má nádherné barvy podle Naked 3 :) Sice stíny moc nepoužívám, ale tady s tou se dají vykouzlit i přirozené líčení .

Avon trio - Multifunkční líčidlo super na cestování - tvářenka, rozjasňovač, bronzer . Od Avonu jak jsem psala nic nemám, tak bych to ráda vyzkoušela :)

Misha BB cream - Jelikož mám samé makeupy a žádný BB cream, byla to jasná volba. Chtěla bych něco lehkého, přirozeného . O značce Misha jsem něco málo slyšela :)

Maybelline Lumi Touch Highlighting Concealer - rozjasňující korektor mi dochází a tenhle jsem v drogériích neviděla a strašně mě láká!

Artdeco tužka na rty - Krásná přirozená barvička :) Artdeco zase není v drogériích, takže pro mě docela nedostupný, jelikož bydlím ve velké prde**o.o

MUR Iconic pro rtěnka - Jejich rtěnky mám moc ráda (obecně tu značku miluju!) a tahle vypadá vzhledem jako rtěnka od Macu . Odstíny jsem ještě nezkoumala , ale věřím že budou úžasné jako ty ostatní rtěnky :)

To je vše z mého wishlistu ze stránky parfums.cz , brzy se chystá i fashion wishlist!

Pokud byste na stránku měli nějaké otázky, určitě neváhejte napsat na email info@parfums.cz :) 

Co máte na seznamu přání z kosmetiky vy? :)



68 komentářů:

  1. Misshu perfect cover můžu jen doporučit - používám a vyhovuje mi moc :)

    OdpovědětVymazat
  2. Bázi od Avonu mám a je opravdu skvělá, za mě ji můžu doporučit :)

    OdpovědětVymazat
  3. Missha perfect cover bb cream je naozaj vynikajúci, používam ho už dlhší čas. Tú multifunkčnú lícenku od Avonu som si chcela objednať, no nakoniec som si to rozmyslela, no nabudúce si ju už zrejme objednám :)

    GIVEAWAY

    OdpovědětVymazat
  4. Pěkné přání, zatím jsem z nich nic nevyzkoušela :)

    Nikys beauty blog

    OdpovědětVymazat
  5. Avon trio je skvělé. Mám ho a jsem nadšená.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to se těším až ho taky vyzkouším!:)

      Vymazat
  6. tu paletku od Revolution mám a je celkem dobrá :)
    www.plesatazpevacka.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  7. Paletka je úžasná. Inak moc moc pekný wishlist

    www.co-je-dobre-to-musim-mat.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju:) zkoušela jsem pigmentaci v obchodě a super!:)

      Vymazat
  8. BB od Mishy bych taky ráda zkusila:)

    http://kate-trends.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  9. Já si přeju tisíc věcí :-) Ráda bych vyzkoušela víc věcí od Mishy. BB ale ne, měla jsem vzorečky a podle mně to je spíš na mastnou pleť, kterou nemám

    Jsi krasna

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já taky, ale zkusila jsem být skromná :-D

      Vymazat
  10. Hezký wishlist, MUR paletky rozhodně doporučuju :)

    Ili Libertad

    OdpovědětVymazat
  11. Tu paletku od MUR bych si chtěla taky koupit :). Vždycky se na ní dlouho koukám, ale na parfums si ji asi už objednám taky :) BEAUTYPUSINKA

    OdpovědětVymazat
  12. Great post.

    http://www.angelnx.com/

    http://www.angelnx.com/Sarees

    OdpovědětVymazat
  13. Your wishlist is great! I'm looking for that Revolution pallete :)

    I hope that you visit my blog too and stay for longer: SPIKED-SOUL.BLOGSPOT.COM :)

    P.S. Could you click this Choies link? I’ll be so enjoyed! Thank you!
    www.choies.com/product/golden-crystal-shield-multirow-charm-necklace_p45886?cid=6460jesspai

    Have a nice day!

    OdpovědětVymazat
  14. já bych chtěla od Bourjois vyzkoušet kromě pudru make-up a používám od nich řasenku, která je super :)

    10 things you didn´t know about me

    OdpovědětVymazat
  15. Máš opravdu super wishlist :) Co máme stejné tak je rtěnka a paletka od MUR :) ♥

    SweetElis

    OdpovědětVymazat
  16. Super článek a dobře volené položky na wishlistu:)
    ADEL'S FASHION LIFE

    OdpovědětVymazat
  17. myslím,že si moc moc šikovná a prajem ti to :)
    ToRi

    OdpovědětVymazat
  18. Na parfums jsem byla donedávna skoro závislá :D Neustále jsem hledala nové a nové kousky, které doposud v mém kosmetickém kufříku chyběly. Teď už mě to naštěstí přešlo:D Iconic 3 i Iconic pro doma mám:) K paletce bych řekla, že je fakt suprová (i když odstínově mi více vyhovuje Iconic2) a rtěnka je taky skvělá - mám ji v sytém růžovém odstínu a jednu dobu jsem ji nosila skoro i po doma, jak jsem se ji nedokázala nabažit :D

    ...Instantní krása...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mají opravdu super eshop :D já mám paletku jen tu matnou :) a rtěnky musí být úžasné!:D:)

      Vymazat
  19. Krásny wishlist :)
    Ja Parfums.cz milujem majú tam skvelé veci za skevelé ceny!:)

    Krásny deň!
    Love & Liight
    xoxo

    http://nikolaknazikova.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně tak, o proti drogerii fakt levný :)

      Vymazat
  20. Ja kozmetické Wishlisty nemám, som knižná duša a svoje peniaze utrácam okrem benzínu a jedla len na knihy. Každopádne, veľmi dobre vyzerá ten púder a BB cream. Púder síce doma mám a som s ním spokojná, ale BB cream som ešte v živote nepoužila, takže by som bola celkom zvedavá, čo to dokáže s tvárou urobiť. :)
    Charlotte z blogu http://faylotte.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já zase za knížky vůbec neutrácím :D:) a BB cream taky nemám:)

      Vymazat
  21. Nejakou paletku od MR bych chtela take. A stojan Bourjois meli u nas v DM, ted uz si ale nejsem jista.
    Beauty of pink / Knižní regál

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Fakt? Já myslela, že Bourjois není v drogerkách :)

      Vymazat
  22. Já momentálně jakou super paletku na konturování, hezkou tvářenku a možná i make up a pudr :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já mám sice všeho dostatek, ale potřebuju furt něco nového :D:)

      Vymazat
  23. o té makeup revolution london paletce také uvažuji, ale stále jsem na vážkách.
    www.pimpleworld.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mě se strašně líbí ty odstíny i pigmentace, takže jsem přesvědčená :)

      Vymazat
  24. Tu paletku ti doporučuji :) Je opravdu skvělá, používám jí normálně do školy a vše v pohodě. Líčení vypadá velmi jemně! :)
    http://chaoticandglamour.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  25. Ta paletka je super, ale rtenku nedoporucuji, mela jsem ji a ta konzistence je trochu nanic.

    ***
    F U R O R E MAGAZINE new online project

    OdpovědětVymazat
  26. Přesně nad touhle paletkou od MR se rozmýšlím...ale pořád nevím, každopádně je perfektní a skvěle se hodí na denní nošení :)

    chicbyjane.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. I pigmentace je prý skvělá :) já mám paletky od MR ráda , takže asi mám jasno :)

      Vymazat
  27. Pořád si říkám, že bych si měla taky sestavit nějaký wishlist, ale jsem strašná a vždy si to rovnou koupím. :( :D Musím vyzkoušet tu rtěnku! :)
    KattyLife

    OdpovědětVymazat
  28. Skvělý výběr! :) Já mám z tété stránky vybraný Tangle Teezer a EOS, tak doufám, že se co nejdřív dokopu k objednání :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  29. Paletku Iconic 3 už chvíli mám a jsem s ní docela spokojená, má opravdu krásné odstíny a na běžné denní líčení ji nosím velice často:))
    Od Bourjous mám teď nově Lip cream a je naprosto skvělý! Zastoupení mají i v parfumeriích Douglas:))

    http://lifewithveronica.blogspot.cz/2015/09/cisteni-kosmetickych-stetcu.html

    OdpovědětVymazat
  30. Ak si kúpiš to Trio od Avonu, tak som riadne zvedavá na recenziu :)

    OdpovědětVymazat
  31. Super wishlist ! :) vyzerá veľmi záujimavo :)
    my blog : THE COLORFUL THOUGHTS

    OdpovědětVymazat
  32. Ja mám tak isto poriadne dlhý wishlist z tejto stránky :D
    a myslím, že tú paletku očných tieňov má segra a je s ňou spokojná :)
    Original copy blog

    OdpovědětVymazat
  33. Paletka od MRL vypadá úžasně. Pudr od Bourjois jsem taky celkem dlouho chtěla, ale testery v Douglasu mě celkem zklamaly :/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. tak snad s ním budu spokojená:) pak dám vědět :)

      Vymazat
  34. Ten rozjasňovač a trio vypadají lákavě. I když, ještě bych k nim přihodila tu paletku, ta je taky hezká :)

    OdpovědětVymazat
  35. Na tu paletku od Makeup Revolution si také brousím zuby! Skvělá alternativa Nakedky. :)

    http://styleinphotos.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše krásné komentáře!