FALL Fashion Wishlist #1

Ahoj, dnes tu je první wishlist, tentokrát podzimní a ze sekce oblečení . Tyto kousky bych si v průběhu podzimu (možná i zimy) chtěla pořídit, tak doufejme, že je v obchodech najdu!
Samozřejmě některé věci nemusí mít úplně stejný vzor, stačí třeba podobnost :) 
Mám naplánovaý ještě kosmetický wishlist , který ale nebude podzimní , bude tak jako za celou dobu :D Jdeme na to !

1



1. Baseball mikina, nesmí chybět v šatníku.

2. Kostkovaná košile - je mým dlouhodobým snem, ale zatím se mi jí nepodařilo sehnat přesně takovou , jakou bych chtěla. Je to super kousek, který můžete kombinovat se vším. Buď pod tím můžete mít nějaké basic tričko/tílko a na to rozepnutou košili, nebo jí můžete mít normálně jako košili (pod ní nic) a nebo kolem pasu :)

3. Mikina s hezkým vzorem - takových mikin není nikdy dost, pár jich v šatníku mám, ale pořád je sbírám :)

4. Křivák - Tenhle wishlist jsem dělala už dávno a za tu dobu už jsem si jedem pořídila (mohli jste vidět v nákupech) je to naprosto must have na podzim ! :)

5. Černé kalhoty s rozparky - Taky jsou na mém wishlistu už dlouho , určitě mi nesmí chybět v šatníku :)

6. Černá šála - nikdy jsem nebyla na takové ty moc barevné šály ale tahle se super kombinuje a hezky vypadá :)

7. Podzimní boty - taky nikdy není dost . Mám ráda na malém podpatku, nejlépe černé.

8. Beanie čepice - Už se těším, až jich v obchodech bude spousty na výběr , nejlépe černé s nápisem . Tenhle trend ještě furt frčí :)

9. Tričko s krátkým/tříčtvrtečním rukávem - Nejradši mám nějaké basic, nemám moc ráda ty přeplácané trička . Tohle jsem vybrala protože se mi líbí ta kombinace barev :)

Tohle je vše z mého wishlistu , doufám, že si během podzimu něco z něho splním :)
Ještě mám naplánovaný kosmetický wishlist, na který se taky můžete těšit!

Máte podobný vkus/přání na podzim? Jaké kousky se vám líbí nejvíce?



43 komentářů:

  1. Mne sa najviac páči tá košeľa! Takú chcem už slušnú dobu, ale nejak na oblečenie nevychádzajú peniaze. Koženkám som tiež v poslednej dobe prišla na chuť, a preto sa mi páči aj tá na Wishliste a okrem iného ma zaujali aj rifle. Aj moje nožky by si už konečne zaslúžili nový odev, ale knihy sú knihy a práve kvôli nim nieto peňazí na oblečenie. :D
    Charlotte z blogu http://faylotte.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To já mám zase naopak, za knížky utrácím minimálně :D :)

      Vymazat
  2. podobne boty takypotrebuju :D.
    www.pimpleworld.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Prý mají podobné v Deichamannu, takže se tam podívám :)

      Vymazat
  3. pekný wishlist:) 2 a 3 by sa mi tiež zišlo :D

    Weirdhouse

    OdpovědětVymazat
  4. Taky bych chtěla kostkovanou košily a černé džíny a taky nějaké podzimní botky, ale na podpatku :)

    SweetElis

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Obojí už mám doma a skvěle to k sobě ladí :)

      Vymazat
  5. Tá červená košeľa je super !! :)
    my blog : THE COLORFUL THOUGHTS

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Konečně jsem našla přesně tu stejnou *-*

      Vymazat
  6. Moc pěkný styl. Líbí se mi ty černé kalhoty s černýma botama,a ta kostkovaná košile je super:))

    http://veronicaslife8.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  7. Kostkovanou košili s dlouhým rukávem, sháním už možná tak 2 roky, ta perfektní prostě nikde není. A souhlasím s tvrzením, že křivák je must have na podzim. Já ho vždycky nosím celý podzim :)

    Natálie
    NATALIEHOLZ

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zkus se podívat do Taly Weijlu , tam jsem si vybrala :)

      Vymazat
  8. Kalhoty s dírami na kolenou jsem dříve také hodně sháněla a nikde jsem je nenašla a bohužel udělat si tam díry sama.. no jsem spíš neartistický tip. :-D Super wishlist, v hodně věcech se shodujeme! :-)
    TeriMiss

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já už taky myslela že si je budu muset udělat sama,naštěstí jsem je už našla :D :)

      Vymazat
  9. Odpovědi
    1. Já taky! Ale pomalu ale jistě si to začínám plnit. :D

      Vymazat
  10. Tu mikinu, krivak a boty nutne potrebuju! :)

    OdpovědětVymazat
  11. Máme velmi podobný vkus a nejvíce se mi líbí ta beanie!:)

    http://styleinphotos.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju,kéž by nějaké takové byly i v obchodech a ne jen na e-shopech :/

      Vymazat
  12. Ano, podzimních bot není nikdy dost! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně tak, zvláště černých na podpatku:)

      Vymazat
  13. Černý křivák a kalhoty roztrhané na kolenou bych taky moc chtěla! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na křívák je mi teď už bohužel zima, takže sháním už více zimní bundu :D:)

      Vymazat
  14. Uhhh, úplně krásnej super vkus. Fakt, takovje křivák nebo mega šála <3

    http://neweresth.blog.cz/

    OdpovědětVymazat
  15. Juuu.... V čem jsi to upravovala ? Jo, košile to je celoživotní láska

    OdpovědětVymazat
  16. Krásny wishlist!:)

    XOXO

    http://nikolaknazikova.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  17. Červenou kostkovanou košili už hrozně dlouho sháním a sice jich je teď u nás v obchodech hodně, já si pořád nemůžu vybrat tu pravou :D Takový podzimní-zimní boty jsem si koupila dneska :D Jsou na takovým trošku větším podpatku, ale už teď je miluju :D
    DENYII

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já ještě žádný dobrý botky nesehnala:D

      Vymazat
  18. Kostkovanou košili jsem taky dlouho hledala, je to prostě top!:D Všude byla děsně drahá a jednou jsem naběhla do kiku a zamilovala se do naprosto levný červený kostkovaný košile :3 a teď jí nosím skoro furt takže si připadám, jak když nemám nic jinýho na sebe :D
    ladycaterpillar

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já už ji mám taky a taky jí furt nosím :D

      Vymazat
  19. Ta beanie je super, ale určitě bych si jí nekoupila v obchodě :D Jsou předražený a úplně zbytečně :) Koukni se na AliExpress - mají tam velkej výběr a nestojí tolik, mám od tamtud "Bad hair day" :D :))
    Krásnej blog mimochodem <3

    readerscorner.blog.cz

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše krásné komentáře!