FALL OUTFIT │ 24.10

Ahoj, dnes je tu druhý outfitový článek, první letní měl docela úspěch takže jsme se rozhodli s kamarádkou nafotit nějaký podzimní . Z jakého obchodu jsou jednotlivé kousky oblečení budete mít napsané v celém článku. Takže Let's Go :)





Bunda: CA
Košile: Taly Weijl
Tričko : New Yorker
Kalhoty: New Yorker
Boty : Deichmann







Líbí se vám takovéto  Basics Outfity? Nosíte je rádi? 



50 komentářů:

  1. To je super :O Já bych v tom umrzla

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Teď už bych to nejspíš asi taky neoblékla :D

      Vymazat
  2. Hezky outfit :)) skoda, ze letos uz zima prisla tak brzo...

    OdpovědětVymazat
  3. Úplně fajn pohodový outfit, prostě ti uávidím, taky chci najít nějaký černý kalhoty, co by mi seděly. :D

    http://neweresth.blog.cz

    OdpovědětVymazat
  4. Na první fotce (jak tam máš tu parku) tak mi tam ta košile přijde zbytečná. Připadá mi, že moc upozorňuje na pás, kde máš jen obyčejné bílé tričko :D :). Ale fotky jsou pěkně vyfocené :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Měla jsem fotku i s košili na sobě, jenže byla mázlá :( :D

      Vymazat
  5. Ta košile je skvělá! :)

    http://deathless-ginger-wight.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  6. Skvelý casual outfit :)

    http://nicolland.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  7. Skvělý! Pohodlné outfity jako je tento jsou nejlepší! :)

    everythingononepaper.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  8. Tá košela je TOP !
    www.aduliksun.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jí strašně dlouho sháněla a jsem ráda že ji mám :)

      Vymazat
  9. zlatá klasika.
    www.pimpleworld.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  10. Takovýhle street style se mi hodně líbí! Akorát já osobně nemám moc ráda tyhle boty, protože se mi nelíbí ty nekonečně dlouhé tkaničky. :D Ale to možná bude tím, že nemám moc v lásce tenisky. :D
    www.catherineribbon.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Stejnak už jsem je vyměnila za kozačky :D díky :)

      Vymazat
  11. Jednoduché, ale pekné. Aj ja rada nosím jednoduché outfity,nič extravagantné a najradšej by som ku všetkému nosila buď biele košele alebo tričká, s ktorými sa dá skombinovať čokoľvek. :) Pekná bunda ! :)

    http://accessoriesforbeauty.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  12. Krásný outfit :) na fotkách ti to moc sluší :)

    Nikys beauty blog

    OdpovědětVymazat
  13. Super! Moc ti to sluší. :) Ty džíny chci! :D
    KattyLife

    OdpovědětVymazat
  14. Takový klasický podzimní outfit :-)
    Tu bundu mám podobnou, ale z F&F!

    Nela z Beauty Charm
    GIVEAWAY - O Krásné šperky

    OdpovědětVymazat
  15. Super outfit a určitě moc pohodlný :)

    OdpovědětVymazat
  16. Naprosto se mi k tobě hodí. Opravdu ti moc sluší! :) A pohodlnost z něj jen září ;) Děkuji ti za komentář na mém blogu moc jsi mě tím potěšila :))
    http://chaoticandglamour.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  17. Moc se mi líbí ta kombinace s košilí kolem pasu! :))) Taky jsem to tak jednu dobu nosila:)

    Přeju hezký den:)
    ...Instantní krása...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já to měla i na sobě, jenže ty fotky se nepovedly :( :D

      Vymazat
  18. Košile mám ráda takže za mě rozhodně palec nahoru!:) http://fantasyworldwithadel.blog.cz/

    OdpovědětVymazat
  19. pekný outfit :) veľmi sa mi páčia takéto ,,basic,, outfity :)
    Fashion Lovers

    OdpovědětVymazat
  20. Great post just as your all blog. I think that you are an awesome blogger, and I wish you luck in future! Kisses :* If you want, look my blog and follow me if you like it.You can join in giveaway. <3 http://fdiarybyz.blogspot.hr/

    OdpovědětVymazat
  21. Já se snad jinak než do takových basic kousků neoblékám. Asi mám ráda jednoduchost. Tvůj outfit se mi moc líbí :) Ta košile je fakt super, taky takovou sháním :)
    Simeona Blogg

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju :) taky nemám moc ráda barevné kousky které se nedají moc sladit. Koukni do Tally Weijlu :)

      Vymazat
  22. Super článek! Tyto basic outfity miluju, i když paradoxně mám doma uplné minimum basic kousků :D

    SweetElis

    OdpovědětVymazat
  23. Strašne sa mi páči ten kabátik. Niečo v tomto štýle hľadám aj pre seba, snáď sa podarí :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše krásné komentáře!