Girl Online - recenze

Ahoj, dneska tu máme první knižní recenzi . Chtěla bych to na mém blogu zavést možná i jako pravidelnou rubriku, tak uvidíme, jak mi to půjde. Obecně knihy čtu ráda a docela mě i baví si je zapisovat jak do čtenářského deníku, tak na blog. Dneska se podíváme na knihu Girl Online, kterou napsala známá Zoe Sugg (Zoella) , což je youtuberka/bloggerka. Jaký na mě udělala tato kniha dojem?





Pod pseudonymem GirlOnline bloguje o školních problémech, klucích, její šílené rodině a panických záchvatech, kterými v poslední době začala trpět. Když se věci stanou ještě horšími, její rodina ji vezme do New Yorku, kde potká nádherného, na kytaru brnkajícího Noaha. Najednou se Penny zamilovává a zachycuje z toho každý moment na svůj blog.


Proč jsem si tuto knihu vybrala? Nadchla mě svým krásným obalem a hlavně tím, že jí napsala moje oblíbená youtuberka Zoella. Navíc je to o tom, co mě baví. Když jsem o knížce brouzdala na internetu, dočetla jsem se že Zoe knížku nenapsala. Nevím, jestli je to pravda, ale teď už jdeme na samotnou knížku.


Hlavní hrdinka je Penny , která je teenager jako my a rozhodla se psát blog o svém životě . Pod přezdívkou GirlOnline se svým čtenářům svěřuje úplně o všem. Bohužel se k ní vše obrací zády a podaří se jí udělat pořádný trapas - před celou školou. Není to nic příjemného , ale naštěstí má hodné rodiče , kteří jí s sebou vezmou po dobu Vánoc do New Yorkeru, kde Penny zažije opravdové dobrodružství.. Potká Noaha, do kterého se zamiluje. Samozřejmě se o tom podělí i na jejím blogu, jenže netuší, že on má taky tajemství, které může ohrozit její anonymitu na blogu a taky některá pevná přátelství..

Knížka hodně poukazuje na to, že ne vždy jsme na internetu chráněni, i když si myslíme, jak jsme "anonymní" . Nikdy nevíme, kdo všechno to může číst a co všechno se třeba může stát, když se o tom dozví někdo, kdo nechceme.

Pár slov k e-shopu : Děkuji moc http://www.megaknihy.cz za poskytnutí knihy . S e-shopem je skvělá komunikace, paní odpovídá opravdu rychle. Stránka je přehledná, najdete tam plno knih ze všech různých kategoriích.
Hodnocení e-shopu: 5/5

Girl Online bych mohla určitě doporučit pro všechny , co mají rádi takovéhle jednoduché zamilované příběhy . Mě knížka osobně bavila, v první polovině mě sice moc nenadchla ale pak se to mnohem zlepšilo . Prý má v plánu i druhý díl , tak se necháme překvapit.



Autor: Zoe Sugg
Série: Girl Online 1
Počet stran: 352
Hodnocení obálky : 5/5
Hodnocení knihy: 5/5

Četli jste knihu Girl Online ?

75 komentářů:

  1. Knihu Girl Online jsem nečetla, ale chystám se to napravit :-)

    Nela z Beauty Charm
    GIVEAWAY - O krásné šperky

    OdpovědětVymazat
  2. Knížku jsem nečetla, ale z tvé recenze soudím, že může být opravdu super :) Možná až na ni někde zase narazím tak si ji také pořídím :)

    SweetElis

    OdpovědětVymazat
  3. Knížku jsem četla nedávno a strašně moc se mi líbila. Takový román, co se čte sám :-)

    OdpovědětVymazat
  4. GirlOnline jsem ještě nečetla, ale chystám se, protože miluju Zoe, je skvělá ! :)

    OdpovědětVymazat
  5. Úžasná knížka! :-)
    Www.veass.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  6. Ty jo.. Já si ji snad budu opravdu muset přečíst.. Všude samá chvála :D!
    NLlifestyle

    OdpovědětVymazat
  7. Really love your post ! xo
    Can we follow each other ? Let me know on my blog and I will follow back immediately xo

    BLOG | GorisHelena

    OdpovědětVymazat
  8. Knihu jsem nečetla, ale podle tvé recenze a obalu ( na který já hodně dám :D ) vypadá dobře. Možná až budu mít náladu na nějakou oddechovku, tak si ji pořídím :)
    Infinity of Colors

    OdpovědětVymazat
  9. Mně se taky kniha moc líbila. :D A skvěle se mi četla, ale hodně lidím se vůbec nelíbí. :D
    DENYII

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. je pravda že první půlka byla trochu o ničem, ale pak se to fakt rozjelo :D

      Vymazat
  10. knihu jsem nečetla,ale v poslední době kolem ní byl šrumec.
    www.pimpleworld.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  11. Girl online som nečítala ale veľmi by som chcela, tak snáď raz :D
    Girl with pink nails

    OdpovědětVymazat
  12. Knižku som ešte nečítala, ale možno to napravím. Zoe je moja obľúbená youtuberka :)

    http://accessoriesforbeauty.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  13. Knihu som nečítala- iba obsah a osobne ma veľmi nenadchla. V jednej recenzii som sa totiž dočítala, že Zoella opísala ( aj keď vlastne ani to nie) Pennine trapasy veľmi struho a nerealisticky. Myslím tým typu: Ó, padla mi podprsenka na Václaváku. Takýto štýl neznášam a knihu si určte nekúpim. Ale inak ďakujem za ozrejmenie :)

    OdpovědětVymazat
  14. Knuhu jsem si koupila, něco přečetla, ale bohužel mě vůbec nezaujala.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. v první půlce mě taky nezaujala, ale pak jsem jí hltala.

      Vymazat
  15. Mám v plánu ji koupit , opravdu mě zaujala :)
    worldofadelle.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  16. Recenze na knihy moc nečtu, ale tato je pěkná. Knihu znám ale nečetla jsem ji. Možná to někdy napravím :)
    http://veronicaslife8.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  17. Ahoj ! Me tyhle tipy knizek, ktere napsali Youtuberi vubec nelakaji. Nevim an tehle knizce je podle me extra jen to, ze to napsala Zoella. Pro me proste neexistuje duvod ji cist

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je to moje nejoblíbenější knížka teď, ale určitě stojí za to si jí přečíst :)

      Vymazat
  18. Pěkná recenze :) tuto knížku jsem nečetla, ale celkem mě láká si ji přečíst :)

    Nikys beauty blog

    OdpovědětVymazat
  19. Ako správna fanúšička Zoe som ju samozrejme čítala, no nezaujala ma až tak veľmi. Nebola zlá, ale pre mňa bola nudná, taká typická teenagerská knižka..
    Budem rada, ak sa pozrieš aj ty na môj blog a zapojíš sa do giveaway na mjom blogu. :)

    Bari Bircak GIVEAWAY

    OdpovědětVymazat
  20. Girl online je už celkem dlouho na mém wishlistu, moooc bych si ji chtěla přečíst :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. U mě byla na wishlistu taky dlouho a jsem ráda, že jsem si jí konečně přečetla :)

      Vymazat
  21. Pořád o ní všude slyším i čtu, jen jsem ještě pořád nějak neměla čas si ji přečíst, tak doufám, že to brzy napravím :)

    OdpovědětVymazat
  22. Čím víc recenzí o ní čtu, tím víc dospívám k názoru, že jí opravdu nepotřebuji :) A taky doufám, že ty informace o tom, že ji nenapsala nejsou pravda, protože to by u mě Zoella docela klesla. I když jí je to asi úplně jedno :D
    Recenze pěkná :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já taky doufám, že to není pravda, no :/ Děkuju :D:)

      Vymazat
  23. Nečetla jsem, ale oblíbila jsem si knihu Madame Chic, která se dá přečíst za den. Je praktická, vtipná a stylová :)
    http://chicadriana.blogspot.co.at/

    OdpovědětVymazat
  24. Já jsem si knížku koupila, jelikož Zoe je moje úplně nejoblíbenější youtuberka a byla to skvělá možnost ji nějak podpořit:) Celkově se mi knížka moc líbila. Jak dějem, tak i svou nádhernou obálkou:)

    http://styleinphotos.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  25. Knížku jsem nečetla ale už jenom ten obal mě láká:-)

    OdpovědětVymazat
  26. Já nejdřív myslela, že to není kniha pro mě, ale čím víc recenzí čtu, tím víc se mi líbí. :)
    KattyLife

    OdpovědětVymazat
  27. Knížka je úžasná. Mě oslovila spíš příběhem hlavní hrdinky, který se na začátku zdál shodovat s tím mým - konec mě ale překvapil, ne dějový, ale to jak Zoe pomocí hlavní hrdinky popisovala, že se vším se dá vyrovnat a není důležité co si o tobě ostatní myslí :))

    OdpovědětVymazat
  28. Ďakujem za tento krásny článok .. práve rozmýšlam či si ju mám kupit aj ja :)

    XOXO

    http://nikolaknazikova.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  29. Zoella je skvělá a na knížku se chystám ! Ale asi jen pdfko, ušetřím přírodu a taky money :D
    LENNY MALI i DANMARK

    OdpovědětVymazat
  30. Ako som knihu dočítala, musím povedať, že som bola sklamaná. :/ čakala soma aspoň niečo pútavé a nie len takýto klišé príbeh. Nič v zlom, ale keďže to ani nenapísala ona :D

    http://booklovers-world.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mě nejvíc zaujal ten konec, jak se to tam všechno řešilo.. Ale něco napínavějšího tam mohlo být :D

      Vymazat
  31. Knižní recenze píšu na blog také ap řijde mi to fajn, přeci jen je všude milion článků ohledně kosmetiky, tak mi to přijde jako fajn způsob, jak oslovit nové čtenáře :)

    Na tuto knížku se chystám už delší dobu, tak si jí snad také jendou přečtu (momentálně čekám, až si jí dočte ségra, aby mi jí půjčila :D). Trošku se bojím, že mě kniha neosloví, protože jí všude moc chválí a takové knihy mě pak většinou zklamou :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně tak :) Já doufám, že tě nesklame :)

      Vymazat
  32. Na knížku si pochopitelně dělám už nějakou dobu zálusk :)

    walletofinfinity.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě si ji pořiď, je to takový oddech :)

      Vymazat
  33. Knížku jsem nečetla a jelikož mám číst spoustu knížek k maturitě nemám nic jiného v plánu. Každopádně je na internetu spousta recenzí a kdybych měla více času rozhodně bych neváhala k přečtení.

    OdpovědětVymazat
  34. nečítala som ju, ale akosi na nej mnoho ľudí fičí :) nie je to moc môj štýl :)

    OdpovědětVymazat
  35. Už dlouho po téhle knížce koukám a nejspíš si jí už brzokoupím :)
    http://clarathing.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  36. Ja som ju necitala, ale blogerku Zoelu mam rada, takze to moze byt zaujimave ci uz ju naozaj napisala alebo nie :)

    OdpovědětVymazat
  37. Knižku mám a je to také príjemné čítanie . Nič zložité ja som ju prečítala asi za dva dni v lete na záhrade takže je to také " letné " čítanie niekde k moru jednoducho oddychovka. Ja som si ju kúpila len z dôvodu aby som podporila Zoe keďže ju mám veľmi rada . Áno vraví sa , že knihu nepísala Zoe ale v nejako UK časopise ešte dávno sa vyjadrila že na knihe je pomáhalo pár ľudí ale gro napísala sama . Takže je to diskutabilné či to je pravda alebo len nejaký marketingový ťah. Nájde sa veľa ľudí čo chce škodiť ale nevyšlo to kniha sa predáva dosť dobre a už na na trhu aj druhé pokračovanie . Takže jej fanúšikom takéto fámy nevadia . :)
    www.bar-bor-ka.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  38. Knihu som zatiaľ nečítala. Hneď ako vyšla som si ju chcela veľmi prečítať, ale postupne ma to prešlo. Neviem či mám na taký typ knihy náladu.

    http://lamodaeanarchia.blogspot.it/

    OdpovědětVymazat
  39. Já jsem knihu nečetla, ale chystám se na ni snad se mi bude líbit. Určitě dělej více recenzí na svém blogu. Krásné fotky. :)
    Blog:Reading With Lucy

    OdpovědětVymazat
  40. Já jsem knihu nečetla, ale chystám se na ni snad se mi bude líbit. Určitě dělej více recenzí na svém blogu. Krásné fotky. :)
    Blog:Reading With Lucy

    OdpovědětVymazat
  41. Já ji doporučuji všem, které potkám :D Je to úžasná kniha, stejně jako Zoe, protože je věčně tak pozitivní :)

    OdpovědětVymazat
  42. začala jsem ji číst v angličtině, ale dostala jsem se tak nějak k tomu trapasu a moc mě to nebavilo :D uvidím, ještě jí dám šanci :)

    OdpovědětVymazat
  43. Mě první část také nebavila a to natolik, že jsem knihu ani nedočetla... Tak nevím, když píšeš, že se to pak lepší, přemýšlím, že ji dočtu.. :)

    Skvěle psaná recenze. :)

    Janina
    janinablogopisec.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  44. zaujímavá kniha, ešte som o nej nepočula ani o Zoelle, vďaka za tip :)

    http://dominikamakarova.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  45. Knihu som nečítala, odradili ma veľmi negatívne recenzie.. A pravda, knihu nenapísala Zoella, ale príbeh je z jej hlavy.. Zoellu mám rada, ale knihu si pravdepodobne aj tak neprečítam. :)

    ladyminimalism.com

    OdpovědětVymazat
  46. Knižku jsem ještě nečetla, chytám to však napravit! Mám ji přislíbenou od kamarádky, až dočte tak mi ji prý hned půjčí. Každý den se ji ptám, jak daleko už je.. :D

    OdpovědětVymazat
  47. Nice post :)
    http://themarielement.blogspot.pt/

    OdpovědětVymazat
  48. I was so close at borrowing this the other day at the library :)

    www.moderngirl.dk

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše krásné komentáře!