My Bottle

Ahoj, dnešní článek bude trochu z jiného šálku. Bude to sice recenze, ale na láhev, která mi přišla na testování. Strašně dlouho jsem po téhle láhvi koukala a jsem ráda, že ji konečně vlastním. 





Abych se přiznala, moc pitný režim nedodržuji, což se však s touto lahví změnilo . Vždycky si do ní hodím nějaké ovoce, dám si jí blízko na oči a hned mám chuť pravidelně pít . Lahev je právě zvláštní tím, že má široké hrdlo, takže si do ní můžete dát cokoliv.

Je to něco podobného jako láhev Voss . My Bottle vznikla v roce 2014. Je vyrobená z tritanu, takže je zdravotně neškodná, ty lahve, co se prodávají např. na Ebay můžou být škodné .

Průměr lahve je 6,5 cm a objem je 0,5 litru .

My Bottle mám z e-shopu http://bestsellers.4j.cz , tímto jim moc děkuji.



Slyšeli jste už o My Bottle? Vlastníte tuto super lahev?

50 komentářů:

  1. My bottle je krasna lahev, hezci nez voss ! 😊 Ja jsem takhle zacala pit diky jedne cute aplikaci na mobil 😄😄 Mas krasny blog a ten desiign 🙈🙈

    Www.borntobebeautiful.blog.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mě se taky líbí víc než Voss :) děkuju! <3

      Vymazat
  2. Mně nějak ty láhve nechytly, ani My bottle ani Voss :)

    Ili Libertad

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mě to přijde jako super praktická věc :)

      Vymazat
  3. Ta je hezká, ale kdyby bylo víc designů měla by větší úspěch

    OdpovědětVymazat
  4. Hodně jsem o ní přemýšlela, vypadá skvěle... ☺

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. S tím ovocem to vypadá ještě víc božsky :o

      Vymazat
  5. Vyzerá dobre. Tiež som o nej premýšľala už ...
    www.aduliksun.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  6. Skvělá a fotogenická lahev!:) Také o ní přemýšlím:)

    http://styleinphotos.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  7. Tu láhev nemám, ale vypadá moc pěkně. Líbí se mi ten jednoduchý design :)
    http://veronicaslife8.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jo, právě tam pak hezky vynikne ten vnitřek :)

      Vymazat
  8. Jasné že som o nej počula a veľmi by som ju chcela :D
    Girl with pink nails

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Držím palce, ať si jí někdy pořídíš :D

      Vymazat
  9. Ach, po tehle lahvi pokukuji uz nejaky ten patek, ale nejsem schopna za ni porad dat ty penize..a co se Voss tyce, ta uz me nebavi, prijde mi, ze ji ma uz kazdy.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mě tohle přijde jako lepší alternativa, než Voss :)

      Vymazat
  10. Já tady na ty rychlé výkřiky popularity moc nejsem, ale lahév je moc pěkná.
    www.pimpleworld.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  11. O my bottle jsem slyšela, dokonce jsem přemýšlela o koupi, ale 0,5l je pro mě strašně málo a neustále láhev doplňovat, to není pro mě :D Každopádně si myslím že je super :)

    SweetElis

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je to málo, ale Voss má skoro litr, kdybys chtěla :D :)

      Vymazat
  12. Perfektný článok si veľká inšpirácia! :)

    Diary of sydneysleek

    OdpovědětVymazat
  13. O té jsem nikdy neslyšela :O Ale vypadá suprově :)
    The Colorful Blog

    OdpovědětVymazat
  14. My Bottle vyzerá naozaj úžasne :)

    OdpovědětVymazat
  15. My Bottle vyzerá naozaj úžasne :)

    OdpovědětVymazat
  16. O My Bottle jsem uvažovala, ale nevím, jestli si ji pořídit, nebo ne.. těsní dobře? :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  17. Má hezký design :) Já používám nějakou tu zdravou láhev, ve které by se neměli tvořit plísně atd. :)

    Nikys beauty blog

    OdpovědětVymazat
  18. Je rozhodně moc povedená po designové stránce ^-^ líbí se mi třeba víc než voss, ale to už je věc názoru :) Cappuccino Lover

    OdpovědětVymazat
  19. Tak o láhvi jsem už četla mnoho článků a stále přemýšlím!
    Zvu tě na můj blog, kde právě probíhá soutěž!
    Beauty by K.

    OdpovědětVymazat
  20. osobne som My Bottle mala bohužiaľ som však nebola spokojná, takže po necelom pol roku používania letela do koša, radšej som si zaobstarala equa flašu, tá sa mi zdá s porovnaním my bottle lepšia, hlavne, čo sa týka tesnenia a výdrže dizajnovej potlač
    ZuZu

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jí zkouším zatím krátkou dobu, tak uvidím ještě..

      Vymazat
  21. Vypadá rozhodně hezky, na fotkách o to víc, že je v ní nějaké to ovoce...ale pořád mě nikdo nepřesvědčil, že má nějaký smysl si jí kupovat, dle mého je to prostě jen aktuální módní trend, nic víc a nic extra. Na druhou stranu, pokud to opravdu funguje jako důvod dodržovat pitný režim, jen tak dál! :)

    tulippanka.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No za ty peníze , nevím , jestli se tak moc vyplatí. Každopádně díky :)

      Vymazat
  22. Tuhle lahev nemám, ale už nějakou dobu přemýšlím o její koupi. Pitný režim skoro vůbec nedodržuji, denně mi stačí dvě skleničky vody. Vím, je to špatně, ale jakmile nemám pití na očích, žízeň nemám:D.

    OdpovědětVymazat
  23. Nějakou láhev bych potřebovala, petek už mám plný zuby. Ale pořád nevím jako, tahle je mezi favority :) Je roztomilá :)

    OdpovědětVymazat
  24. Great post dear! I love it:)

    irenethayer.com

    OdpovědětVymazat
  25. My Bottle mám už asi rok a jsem s ní nadmíru spokojená. Pořád skvěle drží, skvěle těsní, neplesniví.. no jak nová. Jen jsem si jednou při mytí nedala pozor a mám rozmazaná dvě písmena.. Což mě trochu štve, ale na funkčnosti to nic nemění. Za mě skvělá volba! :)
    Michelle B :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To ráda slyším , takže jsem nakonec vybrala dobře :)

      Vymazat
  26. my bottle mám aj ja a je to super fľaška hlavne na leto môžeš si tam robiť rôzne nápoje ktoré schladia no teraz zimuje v poličke :D super článok ♥

    https://clodyteenmummy.wordpress.com/

    OdpovědětVymazat
  27. Láhev je bomba taky jednu mám :) Rozhodla jsem udělat o tuto láhev Giveaway (samozřejmě o novou) :D http://veronicalook.blogspot.cz/2015/11/1711-9122015.html

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše krásné komentáře!