NEW IN : Kosmetika

Ahoj! Jelikož tu dlouho nebyly žádné nákupy kosmetiky, tak jsem se rozhodla, že udělám nějaký článek o mých nových produktech. Mám tu něco z e-shopu i z drogerie, pak i nějaké novinky. Každou věc vám trochu představím, ale v budoucnu na to budou určitě i samostatné recenze . Brzo můžete čekat i fashion nákupy . 





Začnu okurkovou maskou, která je od značky Freeman . Mám jí už dýl , tak jsem ji stihla vyzkoušet už několikrát . Vždycky jsem chtěla zkusit slupovací masky, strašně mě to baví. Je takové gelové konzistence, potřete s ní celý obličej a necháte 10-15 minut působit . Poté sloupnete (měla jsem problém s tím, když jsem jí tam nechala málo času, tak se strašně blbě sloupávala a musela jsem po malých kousíčkách) . Čistící účinky má dobré , řekla bych. Používám jí 2-3 do týdne a opravdu vidím rozdíl .

Dále tu mám 3 produkty na oči/ obočí.



První začnu rozjasňující tužkou na oči od Essence z limitky Brit Tea . Má 2 konce, jeden je bílý a jeden takový růžovoučký. Píšou, že tím můžete rozjasnit pod obočím nebo ve vnitřním koutku oka. Já jí nejčastěji používám na Water Line.

O Essence Make me brow už jste určitě slyšeli, napodobenina Gimme Brow od Benefitu. Musím říct, že jsem hodně slyšela, že to má stejnou funkci jako gel od Benefitu, akorát je tak 10x levnější. Já jsem s tímto gelem spokojená a úplně mi za těch 70 korun stačí.

Linky od Rimmelu Scandaleys jsou opravdu černočerné. Jsou to moje první gelové linky, ještě jsem se s nimi pořádně nenaučila pracovat a nenašla jsem k nim vhodný štěteček. Ale musím říct, že opravdu drží jako přibité a jsou i voděodolné. Mám je z e-shopu Notino.cz.



Poslední tu mám 2 novinky od Rimmelu, které mi Rimmel zaslal . Jedná se o řasenku Super Curler a mono stíny Magnif´Eyes . Nejdříve vám řeknu něco o řasence.


Co řasenka slibuje:
Řasenka 24HR Super Curler je první objemová řasenka od Rimmel London, se kterou již nepotřebujete kleštičky na řasy. Dodá dramatické a rovnoměrné křivky, natočené a opticky zvětšené až neuvěřitelných 24 hodin. Tvoje řasy budou natočené, objemné a úžasně nadzvednuté. Dokaž jednou provždy, že super křivky jsou sexy! 

Řasenka má zahnutý kartáček,takže se dobře nanáší i na řasy ve vnějším koutku. Řasy mi neslepuje, ale naopak krásně oddělí od sebe. Dávám si 2 vrstvy, ale i při 3 nejsou řasy slepené. Efekt umělých řas je přesně pro mě a jak slibují, opravdu je. Řasenka vydří celý den a nerozmazává se, ani nemusíte počas dne upravovat. Teď patří mezi mé oblíbence a určitě bych jí mohla doporučit. Obecně se mi teď řasenky od Rimmelu osvědčily .

Cena : 229 kč 

+ dobrý kartáček
+ neslepuje
+ vydrží



Magnif´Eyes mono oční stíny 008 Crowd Surf


Dostala jsem tento modrý stín, který já sice moc nepoužívám, ale jsem z něho maximálně spokojená. Jsou to pudrové stíny které mají vylepšené složení pro maximální intenzitu odstínů a delší výdrž. Mají fakt super texturu, snadno se aplikují. Slibují, že jsou stíny i voděodolné, což jsem ještě nezkoušela. Pigmentace mě moc mile překvapila, jsou fakt SUPER pigmentované
K dostání je 11 odstínů .

Cena je 99 kč .

+ textura
+ velikost
+ dobrá pigmentace


Líbilo se vám první Kosmetické New in? Vlastníte nějaký stejný produkt? :) 


57 komentářů:

  1. Moc se mi líbí ten stín od Rimmel, asi po něm mrknu :-)

    Nela z Beauty Charm
    GIVEAWAY - O krásné šperky

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je fakt suprově pigmentovaný, určitě mrkni :)

      Vymazat
  2. Tiež som pozerala na tie nové tiene od Rimmel ale u nás stoja okolo 5 euro čo už mi príde veľa dať za obyčajný mono tieň od Rimmelu keď toľko stoja Colour Pop. Takže ja si počkám asi na zľavu :D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je pravda , že jsou i levnější, ale zase jsou hodně kvalitní.. :D:)

      Vymazat
  3. Okurková maska je super a líbí se mi i Rimmel novinky :)
    Beauty of pink / Knižní regál

    OdpovědětVymazat
  4. Zaujala mě řasenka a gel na obočí :) Stíny mě překvapily pigmentací, mám od Rimmel nějakou paletku 4 stínů a pigmentace je hrozná, stejně jako výdrž. Okurkovou masku možná zkusím. Měla jsem zatím jen slupovací od Ryoru a nadšená jsem nebyla, plus Freeman masky mě hodně vysušovaly a dráždily, ale docela jsi mě nalákala :)

    OdpovědětVymazat
  5. Freeman má dobré masky - mám ich doma hneď niekoľko :)
    www.aduliksun.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  6. ja som mala z masiek freeman alergické reakcie a nemôžem ich používať :( a to som si ich zobrala 2 plné balenia lebo boli v akcii a doma som si potom nadávala, že som najprv mala skúsiť tie malé v sáčkoch... a gél na obočie mám a za tú cenu je fajn :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To mě mrzí :( já do toho šla bez těch malých testrů, naštěstí vyhovují:D:)

      Vymazat
  7. Super kousky. :) Mě taky hrozně baví tu masku slupovat. :D
    KattyLife

    OdpovědětVymazat
  8. Zajímavé věci. Make me brow používám skoro každý den a je to nejlepší gel, jaký jsem zatím zkusila. řasenky Rimmel moc nemusím, ale tahle vypadá dobře

    Jsi krasna

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně tak, bohatě za těch 70 kč stačí :)

      Vymazat
  9. Zaujala mě rozjasnující tužka. Linky takhle v "kalíšku" mám od maybelline, ale více mi vyhovují jako fixa na to nedám dopustit :)

    Nicole
    Soulmates.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jim zatím taky nepřišla na chuť a zatím mám taky radši ve fixu :)

      Vymazat
  10. Stíny mají krásnou barvu^^. Mám ten gel na obočí, ano je levný, docela funkční, ale nanáší fakt divné množství a hůř se s ním manipuluje, ale jinak ok:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To mají :) mě naopak vyhovuje tím, jak je malý ten kartáček :)

      Vymazat
  11. Essence gél na obočie zrejme aj ja vyskúšam. Teším sa na fashion nákupy :)
    Klaudy's shopping enjoyment - GIVEAWAY

    OdpovědětVymazat
  12. Ta zelená maska Freeman je pro me peklo, teda ne že by nefungovala, ale vždycky si s ni vytrham i všechny chloupky v obličeji a docela to boli :D

    Janina
    bloggopis.blogspot.cz
    janinablogopisec.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  13. Odpovědi
    1. Funkčností určitě ano, akorát mi zatím nevyhovují manipulací :(

      Vymazat
  14. Ten gel také vlastním, je určitě moc fajn, jen mi příjde, že na mě je až moc do černa.
    www.pimpleworld.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mě odstín vyhovuje, mám hodně tmavé obočí , ale možná by mi lépe seděl nějaký světlejší, abych si ho ještě neztmavovala :D

      Vymazat
  15. Okurkovou masku od Freemana mám taky a každé léto je to moje ,,must have´´ :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já si ji oblíbila i teď na podzim :D :)

      Vymazat
  16. Moc pěkný článek :) Nějakou masku od Freemana chci taky vyzkoušet a na gel na obočí od essence si taky brousím zuby :)

    SweetElis

    OdpovědětVymazat
  17. Najviac ma zaujala asi linka. Ja používam iba tekuté linky a táto forma by bola riadnou výzvou. :D A tú masku! V poslednom čase som si obľúbila masky, ale používam najmä tie od Balei. :)
    Charlotte z blogu http://faylotte.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No z tekutýma to neumím vůbec :D Jo, masky od Baley jsou fajn :)

      Vymazat
  18. Hezké nákupy, linky od Rimmelu mám taky a musela jsem si k nim pořidit zkosený štěteček, protože s tím, co je u ních přiložený, jsem nic nenakreslila :D

    Ili Libertad

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já si taky pořídím zkosený, doporučila bys mi od jaký značky?:D:)

      Vymazat
  19. Parádní kousky! :) Jen ten modrý stín bych asi nevyužila, moc s modrou barvou neumím a většinou vypadám, jako by mi někdo dal ránu :D
    Infinity of Colors

    OdpovědětVymazat
  20. Pěkný článek akorát teda s těmito druhy řasenek jsem dost nespokojená přijde mi, že akorát řasy splepují a dělají hrudky. Ale jinak fajn.
    Zvu tě na můj blog, kde právě probíhá soutěž!
    Beauty by K. - GIVEAWAY

    OdpovědětVymazat
  21. Zaujala mě hlavně ta okurková slupovací maska, po ní se musím určitě podívat :) Zatím používám slupovací masky od Baley, ale docela mě štve, že se prodávají jen v malých baleních, které jsou hnedka pryč :(

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  22. Nejakú bielu ceruzku na water line si musím kúpiť aj ja, táto vyzerá fajn, ale u Nás som túto limitku žiaľ nevidela :/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Už teď není, ale nevím jestli byla v SK :(

      Vymazat
  23. Tá maska a linky, potrebujem ich! Zasa si mi dala chrobáka do hlavy :D

    OdpovědětVymazat
  24. Ten stín je luxusní, asi ho potřebuju!! :))

    Zrzavá katastrofa

    OdpovědětVymazat
  25. Mně zaujala ta maska, jak něco voní po okurce, tak mě to láká :) A ce se stínů týče, čtu na ně pořád hrozně rozdílné názory, zdá se, že bude hodně záležet na odstínu :)

    OdpovědětVymazat
  26. Super novinky, zaujala mě hlavně ta řasenka :)

    OdpovědětVymazat
  27. Masky od Freeman miluju!! Nejvíc teda avokádovou..vyzkouším i tuhle okurkovou, dík za tip =)

    Michael
    www.ontheleaf.net

    OdpovědětVymazat
  28. Tú masku som mala doma aj ja a je super :)

    XOXO

    http://nikolaknazikova.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně tak :) chtěla bych si pořídit další.

      Vymazat
  29. Freeman masky mám velmi ráda a ten gel na obočí od essence chci už dlouho vyzkoušet!:)

    http://styleinphotos.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  30. Tú masku už dlho chodím obzerať a musím si ju čo najskôr kúpiť.

    inthelaurasworld.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  31. Tá špirála vyzerá super ! Pekný článok :)
    my blog : THE COLORFUL THOUGHTS

    OdpovědětVymazat
  32. Essence Make me brow jsem si chtěla koupit, ale nakonec jsem si vzala gel na obočí od Alverde, ale stejně zkusím asi i ten od Essence :D jinak masky Freeman mě taky moc dlouho zajímají, tak se po nich asi mrknu :)

    Srdečně Tě zvu na VELKOU ADVENTNÍ GIVEAWAY!

    OdpovědětVymazat
  33. Tak mám pocit, že tu trojici na oči z první fotky musím mít!:)
    Simushka in Bubblegum

    OdpovědětVymazat
  34. Rozjasňující tužku používám taky (a tradičně si na ni vzpomenu až po úpravě obočí, takže vždycky všechno na dvakrát :D) a na linky od Rimmelu šilhám už celé měsíce, stále jsem se ale nerozhoupala ke koupi. Tvůj článek mě ale nahlodal zase o něco víc. :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše krásné komentáře!