Podzimní fashion nákupy-říjen

Nákupy za září nebyli , takže tu máme aspoň za říjen , které jsem pojmenovala jako podzimní nákupy, protože už jsem tak nakupovala na podzim/zimu . Pár věcí jsem si i splnila z mého wishlistu. Tentokrát mám i oblečení vyfocené na postavě, takže myslím, že to bude lepší :)





V mém šatníku chyběla mikina na zapínání a jelikož v C&A měli pěkný výběr i z více barev, nakonec jsem vybrala tmavě modrou . ( S BFF máme stejný vkus, jí padla do oka taky tmavě modrá a nevěděla že jí mám taky, tak je máme stejně :D ) Stála 350 ,- kč .

Taky jsem si uvědomila, že nemám žádný svetr. ( Co?!) A jelikož podzim = svetr, svíčky a svetr , tak jsem dlouho sháněla nějaký, který by mi padl do oka . V Gate měli tenhle úžasný poslední, za 250,- kč .


Basics triček není nikdy dost a proto tu mám i jedno bílé z New Yorkeru za pouhých 100,- kč

Jak jste mohli vidět na mém wishlistu, byla tam košile . Už strašně dlouho jsem jí chtěla, jenže jsem nikdy nenašla nějakou, která by mi úplně padla do oka . Na doporučení kamarádky jsem se podívala do Tally Weijlu a byla tam přesně ta, co chci . Takže - happy day! :D Stála 600 kč ale byla tam nějaká sleva, takže 480 ,- kč :) 


Předposlední kousek, taky z wishlistu jsou černé kalhoty z rozparky . Už jsem šla s normálníma černýma kalhotama a se smutkem ke kase, ale naštěstí jsem si všimla někde v koutu těchto krásek . Byli poslední , takže jsem měla opět štěstí :D Cena 550 ,- kč. a jsou z New Yorkeru. 


Poslední kus nebyl ani tak plánovaný, prostě mi padl do oka. Do Terranovi moc často nechodím, ale měli tam nějaké slevy tak jsem tam koukla a tahle mikina se mi zkrátka zalíbila . Cena 200 kč. 


A něco na závěr :


Líbí se vám nákupy? Máte radši mikiny, nebo svetry? 


49 komentářů:

  1. Odpovědi
    1. Děkuju, tenhle měsíc jsem na sebe hrdá :D :)

      Vymazat
  2. Všechno to oblečení je úplně boží. :3
    -CrazyJull (crazyjull.blog.cz)

    OdpovědětVymazat
  3. Nooo tento měsíc jsi ekonomice pomohla hezky :)) Moc pěkné kousky!

    OdpovědětVymazat
  4. Páni krásne kúsky, hneď by som ich brala aj ja :) .. ja milujem aj svetríky aj mikiny :)

    http://nikolaknazikova.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  5. Ten hnedý svetrík je krásny :)
    www.aduliksun.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  6. Já bych si asi nekoupila to mega roztomilý tričko Coffe lover...i když se mi líbí, kafe nepiju :D A ani svetr mi moc nesedí, či mikina. Ale za džíny tleskám a košili mám skoro stejnou, ale z Housu :) Ten obrázek s sphopaholikem je opravud povedenej :DD
    http://chaoticandglamour.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já taky kafe nepiju, ale tak co :D Díky :)

      Vymazat
  7. To tričko ,,coffee lover´´ musím mít! :D

    OdpovědětVymazat
  8. ja take jsem si koupila neco malo z meho wishlistu,jinak moc pekne veci.
    www.pimpleworld.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  9. Ten poslední obrázek je dost vystihující. :-) Myslím ,že jsi nakoupila spoustu krásných věcí, které ti navíc sluší. ♥

    OdpovědětVymazat
  10. Ty černé kalhoty s dírami na kolenou vypadají skvěle! Měla jsi opravdu štěstí:)

    http://styleinphotos.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  11. Basic tričká mi treba takisto :/ Stále sa pozerám len po svetroch a také základné nutnosti zanedbávam :D

    Nicol
    http://nicolland.blogspot.co.at

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. přesně , ted jsem zjistila, že mi chybí černé obyč tričko, takže ho musím hned dokoupit :D

      Vymazat
  12. Skvelé nákupy :) veľmi sa mi páči tá červená košeľa a taktiež aj čierne nohavice. Fakt dokonalosť :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuju :) k sobě to fakt suprově ladí :)

      Vymazat
  13. Už som ti písala pri Wishliste, že sa mi najviac páčila košeľa a rifle a za tým si stojím. :D Tieto kúsky sa mi najviac páčia, hoci aj tá mikina a svetrík sú pekné. Ja mám len jeden sveter od mamky, ale nevadí mi to. :D A dostala som také jednoduché tenučké (vraj sú termo, neviem no) tričká s dlhým rukávom, čo by sa tiež dalo zaradiť do tej "Basic" kategórie. :) Tá košeľa ale vyzerá parádne, nemôžem si pomôcť! :3
    Charlotte z blogu http://faylotte.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ta košile je teď můj nejoblíbenější kousek :3 basic trička s dlouhým rukávem musím taky pořídit :D :)

      Vymazat
  14. Krásne nákupy :D ten posledný obrázok je fakt vtipný :D
    Girl with pink nails

    OdpovědětVymazat
  15. Nakoupila sis hezké věci :) Já jsem taky byla v New Yorkeru a těch džínů jsem si tam nevšimla! :D Jinak mám raději asi svetry než mikiny :)

    SweetElis

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem si jich všimla úplně až nakonec,byli někde zahrabané :D:(

      Vymazat
  16. Všechno je vážně hezký :) Tyhle obyč mikiny se mi hrozně líbí a ten svetr vypadá taky dobře :)
    http://hollychicc.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  17. ta kockovana kosela je super!
    http://theraspberrylipstick.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  18. Krásné kousky! Myslím, že mám stejné to basic tričko z NY :D

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  19. Krasne kusky... Tá košeľa je super. Ja si tiež niečo takē plánujem zaobstarať.
    www.londongirl01.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  20. To tričko coffee lover je úžasný! :)

    OdpovědětVymazat
  21. S tým pomáhaním ekonomike to aj ja rada hovorím :D
    Pekné veci, veľmi sa mi páčia tá košeľa, aj pre mňa je to must-have na túto sezónu :)

    OdpovědětVymazat
  22. Moc se mi líbí světřík z Gatu. Já letošní podzim ujíždím na cardiganech :)

    OdpovědětVymazat
  23. Ach jo, já už sháním červeno-černou košili snad půl roku a prostě ji pořád nemůžu najít. :D Nebo můžu, ale vždycky je na ni něco naprosto nevyhovujícího -,- :D Po svetrech bych se taky měla začít koukat, protože doma mám asi 2 nebo 3, což nestačí :D
    Jinak moc pěkné oblečení! :)
    DENYII

    OdpovědětVymazat
  24. Krásne svetríky aj bunda :)

    Pozývam ťa na môj blog: http://rebelliouslily.blogspot.sk/
    Ak sa ti páči, pridaj si ma do kruhov. :)

    OdpovědětVymazat
  25. tým záverom si to zaklincovala :D Just heping the economy... :D to aj ja... ale nechápem, prečo vždy, keď idem ja nakupovať tak nenájdem žiadne také pekné kúsky ako ty -,- no fair

    booklovers-world.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já dneska byla, a bohužel jsem nic nenašla :( ne vždy se poštěstí :D

      Vymazat
  26. Skvělý nákupy, líbí se mi, co jsi pokoupila :) Já nosím i svetry i mikiny

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše krásné komentáře!