SCHOOL ESSENTIALS / WISHLIST

Napadlo mě vytvořit koláž, kde bych dala věci, bez kterých se ve škole neobejdu . Bude i něco i jako wishlist, protože některé věci stále sháním . Určitě to znáte, že bez něčeho nedáte ve škole ani ránu. Já bych to ve škole nezvládla bez své nejlepší kamarádky, no tu jsem na tu koláž dát nemohla, :D tak tam mám ještě nějaké šikovné věcičky. 





První taková věc je back pack, který se teď hodně začal nosit. Já žádný nemám, furt jsem nenatrefila na nějaký, který by se mi opravdu líbil. Je to šikovný , dáte do věci, hodíte to na záda a hotovo.

Hodinky? Ano, hodinky. Určitě všichni znáte to, když v žádné učebně ve škole nefungují hodiny. To je pak opravdu na nic, neustále vytahovat mobil z tašky mě taky nebaví. A co teprve nějaké funny hodinky? :)

O sluchátkách snad ani nemusím mluvit. Využijete je na cestě do školy i ze školy. ( Já i při některých nudných hodinách! )

Krém na ruce se hodí, hlavně teď v zimě , byste měli ruce hydratovat. Tenhle je šikovný svým praktickým balením, což už od značky EOS známe :)

A moje snad největší nutnost je antibakteriální gel. Používám ho skoro furt. Přece jenom, ve škole šaháme snad na všechno .

Do školy bych nemohla jít bez nenalakovaných nehtů, prostě nemohla. Je to moje must-have a proto si každý víkend přelakovávám nehty. ( Nějaký článek o tom určitě bude)

Znáte to, když jste ve škole 8 hodin,celý utahaní , a nic jiného vám nepomůže , než pudr? Určitě si ho teď běžte všichni hodit do tašky, protože zmatnění dělá zázraky :)

Flaška na pití . K tomu nic nemusím dodávat, snad jen že bychom měli vypít aspoň 2 litry za den, hlavně ve škole, kde je ta fyzická aktivita větší. My Bottle  je praktická a hlavně má krásný design :)

Balzám na rty - není nic horšího, než popraskané rty. Hlavně teď v zimě, bychom měli dbát na hydrataci . EOS je malý pomocník a nezabere moc místa, takže určitě nesmí chybět.

Hřeben na vlasy , nenosím pokaždé , není to pro mě nějaká nutnost, ale hodí se hlavně na tělocviku . O Tangle Teezeru jste už určitě slyšeli, zase je to super praktické .

Bez diáře bych nevěděla absolutně nic, co je za úkol, co máme za předměty, kdy má kdo svátek, nic. Dokonce si tam občas píšu i nápady na články, koukání z okna je občas užitečné, protože při tom mě nejvíc napadají nápady :D:)

A poslední věc je penál - asi si říkáte, proč sem dávám penál, když je to snad jasné. Kdybyste viděli můj penál ( pokreslený, popsaný, roztrhaný) tak by vám to nejspíše bylo jasné, proč potřebuji nový :D

A co je vaše must have do školy? :) 

51 komentářů:

  1. Vpodstatě mám všechno, kromě vaku. Nelíbí se mi to. Mám raději pěkný batoh. Vaky mi připomínají doby, kdy jsem v nich nosila tělocvik ve třetí třídě. :-D Jediné must have je dobrá propiska. Mám ráda pohodlné psaní, protože bez toho se ve škole neobejdu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky docela nevím, jak se to takhle rychle začalo nosit, ty vaky. Já v nich v první až třetí třídě měla taky tělocvik :D

      Vymazat
  2. Krom těch hodinek naprosto souhlasím :)) Já se zatím obejdu bez hodinek, protože jsem pořád na mobilu :D A moje must have je ještě rtěnka v kabelce, na upravení rtů :)) (popřípadě barevný balzám)

    ChicByJane.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já samozřejmě taky, ale občas je pohodlnější jen tak kouknout na hodinky :D Ano, na rtěnku jsem zapomněla :)

      Vymazat
  3. moje must have je rozhodne diar,bez neho to proste nejde.
    www.pimpleworld.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně tak :) a nějaký roztomilý, to jde hned samo :)

      Vymazat
  4. I když už nejsem ve škole, mam podobné potřeby. Sluchátka kupuju i do zásoby, my bottle, se mi hrozně líbí. Bez diáře a tužky nedám ani ránu

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To bych taky měla začít kupovat, mě se vždycky rozbijou a nemám žádný :( :D

      Vymazat
  5. S těmi nehty to mám úplně stejné-bez nalakovaných nehtů ani ránu :D Krém na ruce bych měla taky začít nosit, protože si vždycky stěžuju, že ho nemám...Ještě je mým must have pilník :) -L

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já krém dřív moc nenosila, ale teď na zimu je to fakt potřeba :) Bez pilníku se teda klidně obejdu, ve škole :D :)

      Vymazat
  6. Jo sluchátka, balzám a antibakteriální gel, tyto věci mi taky nemohli ve škole chybět, ale do práce je s sebou nosím taky;)

    http://kate-trends.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já prakticky všude, ne jen do školy :D :)

      Vymazat
  7. Pěkný wish list :) Já se neobejdu 100% bez diáře a eosu, ty tahám snad všude. Jinak také uvažuji o koupi tangle teezeru, myslím si, že do kabelky je super :)

    SweetElis

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To balení Tangle se mi právě hodně líbí, jak je praktický :)

      Vymazat
  8. To mi připomíná že sluchátka mi teď odešli do věcných lovišť

    OdpovědětVymazat
  9. Super článek! Nenašla jsem snad jedinou věc, bez které bych se já osobně neobešla :D

    OdpovědětVymazat
  10. Na sluchátka Happy Plugs jsem zrovna včera koukala, že musím mít! :) Jinak to mám stejně, zvlášť bez antibakteriálního gelu nedám ani ránu!:)
    Simushka in Bubblegum

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mě se taky hodně líbí, jenže mě odrazuje ta cena :D :)

      Vymazat
  11. do školy už sice nechodím ale My bottle mám i tak :) bez vody by to prostě nešlo :)

    Puntíkatý blog

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. My Bottle je super, hodím do ní i nějaký ovoce a je to fakt super :)

      Vymazat
  12. super článok! ten zošitok je maximálne roztomilý :))

    OdpovědětVymazat
  13. pěkný článek :) Když jsem chodila do školy, tak pro mě bylo must have balzám na rty, krém na ruce, nějaký sešitek na všechno-hlavně na kreslení :) a občas i ta sluchátka :))
    veronicaslife8.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  14. Já pudr a hřeben nosím pořád... Nikdy to ale nevytáhnu. Pro mě je nutností tablet, ať už proto abych si stáhla materialy co nam posílaj učitelé nebo jen na to když se nudím.. A bez diáře bych byla jako bez hlavy... http://lovelylady6.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. já když zapomenu diář, tak mám aspon mobil, do kterýho si to zapíšu :D :)

      Vymazat
  15. Máš moc krásný blog a určitě zde nejsem naposledy :) Jinak moc povedený wishlist :) sama tangle teezer mám, takže do něj určitě jdi ^^ Cappuccino Lover

    OdpovědětVymazat
  16. Moje "must have" je určitě kartáč na vlasy, diář a voda! Jinak podobné věci, jako máš na seznamu ty. :)

    Dendy - lifestyle

    OdpovědětVymazat
  17. Antibakteriální gel úplně chápu, já bych bez něj asi umřela.. Jelikož jsem na vysoké, tak si úplně skvěle vystačím jenom s tabletem, balzámem na rty a kreditkou :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to je zase jiná :) taky bych to tak měla :)

      Vymazat
  18. Nějaké ty věci mi tam přijdou jen proto, že jsou populární...Ale každý tohle vnímáme jinak :) Pěkný wishlist :))
    http://chaoticandglamour.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Možná , ale jsou fakt super praktické :D Děkuju :)

      Vymazat
  19. Skvělý článek! :) Popsala jsi asi tak všechno, co momentálně do školy s sebou nosím.. ikdyž mě samotnou překvapilo, kolik teď toho s sebou na přednášky tahám.. :D

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já ještě většinu věcí stejnak vyndám :D :)

      Vymazat
  20. Pěkný nápad :) bez nalakovaných nehtů bych taky nešla, bez diáře samozřejmě taky ne a ještě mi tam nějak chybí mobil :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo mobil, to je samozřejmost, to jsem tam ani nedávala :D :)

      Vymazat
  21. všetko by som chcela, ale tie sluchátka vyzerajú top :3

    booklovers-world.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  22. Moc hezký WL a fit me pudr můžu sama za sebe jen doporučit ! :)

    LenaČerge

    OdpovědětVymazat
  23. Tak moje must have - je voda, propiska, kousek papíru a připojení k internetu :D
    Ještě si se nezapojila do soutěže na blogu? Tak honem soutěž totiž dnes končí!
    Beauty by K.

    OdpovědětVymazat
  24. Mám to naprosto stejné, až na jednu věc a tou je vak. Do většího batohu se mi věci do školy vejdou jen tak tak, takže si nedokážu představit, jak bych vše narvala do vaku:D
    PetraStyle

    OdpovědětVymazat
  25. Tangle teazer tiež milujem,no už poškulujem po novom, neviem čo ma to popadlo! :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já si furt nedovedu vybrat jaký design :D :)

      Vymazat
  26. Super článok :) ... na Tangle Teezer nedám dopustiť ani ja :)
    XOXO

    http://nikolaknazikova.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  27. I love your wishlist. I would agree on ALL of them. Also, I have followed you my dear. ^^ Tell me when you followed me back ,thank you!

    XOXO

    lovingrosestyle.blogspot.com

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše krásné komentáře!