Dermacol Satin Makeup Base

Když se chystáte někam na nějaký ples, do divadla, či kamkoliv jinam, určitě chcete , aby vám vaše líčení vydrželo. Na to je super pomocník báze pod makeup. Můžete jí však použít jen pod korektor, jako já . O této od Dermacolu jste už určitě slyšeli, je hodně známá . Já ji mám v tom menším balení a dneska vám o ní řeknu pár slov :)



První, co bych podotkla je, že báze je fakt vyhlazující. Máte po ní tak strašně hebkou, krásnou pleť, že jsem se až divila. Má průhlednou konzistenci, což mi vyhovuje více, než zabarvené báze.

Má příjemnou vůni, parfemace není nijak extra závadná . Zdálo se mi to jako malé balení (15ml) ale stačí jednou pumpnout a máte požadované množství na celý obličej. 


Po aplikace aplikujte makeup/korektor , tak jak jste zvyklí . Makeup nezalézá do vrásek ani do pórů , ani se neslévá a taky mnohem déle vydrží.

Doporučila bych ji na sušší ale i smíšenou pleť .

+ vyhlazuje
+ konzistence
+ prodlouží výdrž makeupu/korektoru
+ více velikostí produktu
- nic

Hodnocení : 10/10
Cena: 250 kč


Bázi můžete sehnat ve velikostech 10 ml, 15 ml a ? ml . Koupíte normálně v drogeriích , já ji mám z Notino.cz , rozbalování jste mohli vidět v unboxingu :)

Používáte báze pod makeup (korektor) ? Znáte tuto od Dermacolu? :) 

46 komentářů:

  1. Ja mám jednu bázu, kupovala som si ju minulý rok po dlhom nepoužívaní báze a mám teraz od Catrice nejakú anti shine. Nie je až taká silikónová a používam ju len na miesta kde sa mi najviac stiera makeup dole ako je nos a brada :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já taky většinou na celý obličej nepoužívám :)

      Vymazat
  2. Neskúšala som ešte nič takéto, ale myslím, že vyskúšam :P

    sydneysleek

    OdpovědětVymazat
  3. Já bohužel báze pod makeup zatím nevedu, ale bázi pod stíny od Dermacol jo ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já zase pod stíny ne, protože je nepoužívám :D

      Vymazat
  4. Ráda bych ji už konečně vyzkoušela! :D :)

    OdpovědětVymazat
  5. Super článek:-) Bázi od Dermacolu mám a je super :-)

    OdpovědětVymazat
  6. Super článek:-) Bázi od Dermacolu mám a je super :-)

    OdpovědětVymazat
  7. Celkem dlouho na ni v drogérii pokukuju a po tvojí recenzi už asi neodolám :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Můžeš třeba nejdřív zkusit to menší balení :D :)

      Vymazat
  8. Já bázi nepoužívám, připadám si pak jak silikonovoporcelánová princezna, ale na výjimečné příležitosti bych těch 10 ml mohla upotřebit. Díky za tip :)

    Zrzavá katastrofa

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nemáš zač. Všechny báze ale taky nejsou silikonové :)

      Vymazat
  9. Super príspevok :) Túto bázu som párkrát videla :) ale úplne som ju nepoznala
    www.leekralova.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  10. Nad touto bázou rozmýšľam už dlhší čas a tvoja recenzia mi veľmi pomohla :)

    OdpovědětVymazat
  11. Já měla teď na plesu bázi od Rimmel a taky velmi dobrá. Dostali jsme ji zdarma k make-upu. O této jsem neslyšela, ale asi to bude tím, že tyhle věci nepoužívám...Vždycky na ně narazím jen u mladší segry, která vše kupuje :DDD
    http://chaoticandglamour.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Od Rimmelu jsou báze super. Já dřív nepoužívala ale teď jsem si navykla :D :)

      Vymazat
  12. Nepoužívam bázy, ale už som nad nejakou rozmýšľala. Táto vyzerá super ! :)
    my blog : THE COLORFUL THOUGHTS

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě tuhle doporučuji nebo nějakou od Rimmelu :)

      Vymazat
  13. Já bazi nepoužívám, ale rozhodně bych chtěla začít. Jenže potřebuju nějakou matující pro mastnější pleť:/ -L

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Matující ti můžu doporučit Stay Matte od Rimmelu :)

      Vymazat
  14. Pěkná recenze :) bázi pod makeup jsem ještě nezkoušela, ale mám to v plánu :)

    OdpovědětVymazat
  15. Tuto podkladovu bazu som neskusala, ale perfektna je podkladovka od max factoru
    a dakujem za koment :) followujem spat
    http://www.theraspberrylipstick.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, až dopoužívám mrkni na ní :) taky děkuju^^

      Vymazat
  16. Jéé, tuhle bázi jsem milovala! Je vážně skvělá! :)) ..na celý obličej stačí opravdu jen kapka, jen lehké mínus vidím v ceně, teď jsem si pořídila bázi od Rimmelu a řekla bych, že od té od Dermacolu se moc neliší :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně tak, takže mi už ani to malé množství nevadí. Od Rimmelu mám taky a zatím jsem neporovnávala :)

      Vymazat
  17. Bázu som si kúpila nedávno od Rimmel, ale používam ju len občas kvôli tomu, že mám problematickú pleť. Na túto bázu od Dermacol čítam všade samú chválu :)

    accessoriesforbeauty.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  18. už som ju skúšala, ale viac sa mi asi páči od Rimmelu :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Rimmel jich má více , nevím jakou myslíš, ale já mám 2 a obě jsou super :)

      Vymazat
  19. Bázi znám. Zkoušela jsem ji, ale mě báze moc nesedla. :(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je škoda, já se divila že mi sedla, kvůli typu pleti .:)

      Vymazat
  20. Já mám bázi od Rimmelu, už několikáté balení, a nemůžu si vynachválit :) Jinak mám taky od Make Up Forever Step 1 bázi, ale tu používám jen při výjimečných událostech :)

    Simply Janet

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. O té od Makeup Forever jsem slyšela, ta musí být pecková :) trošku jiný level :D

      Vymazat
  21. Pořád nad ní váham :) mám si koupit nebo ne :)) Máš zkušenosti s bázemi i od jiné značky???
    O kosmetických produktech aj si můžeš přečíst i u mě na blogu http://veronicalook.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, mám zkušenosti ještě s bázemi od Rimmelu a Maybelline :) všechny jsou pro mě zatím super. Díky za odkaz, podívám se :)

      Vymazat
  22. Já báze nepoužívám, ale tuhle bych ráda zkusila :) Zajímalo by mě jak dlouho celé to balení vydrží :)

    SweetElis

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Stačí opravdu malá kapka na celý obličej, takže typuju že dlouho :D :)

      Vymazat
  23. Túto od Dermacolu poznám, ale zatiaľ používam Baby Skin :)
    Original copy blog

    OdpovědětVymazat
  24. Bázi používám už docela dlouho :) Přijde mi, že když si dám jakoukoli bázi, tak potom mi stačí dát míň makeupu nebo bb creamu :))
    http://veronicaslife8.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše krásné komentáře!