MOVIE TIPS #1

Dneska si dáme trochu pohodový článek, a to tipy na filmy. Sepíšu vám sem pár mých oblíbených, na které se určitě vyplatí podívat. Samozřejmě, každý máme jiný vkus a každému se líbí něco jiného. Pokusím se i o více žánrů . Můžu říct, že na tyhle filmy se dokážu dívat neustále! :)




Já, legenda
V hlavní roli Will Smith , tenhle film znám odmala a ráda se k němu vracím, když chci nějaký lehký horor .



Malý Nicky, Satan Junior
Když jsem byla menší, tenhle film jsem zbožňovala. Teď se přiznám, že jsem ho fakt dlouho neviděla. Je to fakt prdel :D


Machři
Další zábavná komedie, o které už jste určitě slyšeli. Parta tatíků si vyjede na výlet, prožívají dobrodružství jako za mala . U toho se určitě zasmějete.



Hunger Games
Známá série hladových her. Tento prosinec by měl být v kině další díl, už se na něj s kamarádkou strašně těšíme.



Prokletý ostrov
Trošku jiný šálek kávy. Tenhle film je takový psycho, chce to si to pustit třeba 3x, abyste to pořádně pochopili . V hlavní roli Leonardo Dicaprio



Lhář, lhář
Úžasný film v hlavní roli s Jim Carrey, komedie jak má být .



Fakjů pane učiteli
Moje nová srdcovka . Fakt super komedie ( to píšu asi o všech ) navíc se super hercem v hlavní roli
:-))♥ Teď vyšla i dvojka, na kterou bych se chtěla jít podívat.



To je všechno z mých tipů, určitě na to ještě nějaký článek vyjde, protože mám opravdu spoustu úžasných filmů :D :)


Jaký je váš oblíbený film? 

47 komentářů:

  1. Teda já si asi budu muset nějaký ten film stáhnout

    OdpovědětVymazat
  2. Fakjů pane učiteli je sice úplná kravina, tedy co se týče příběhu. Ale děsně jsem se u něj nasmála, jsou v něm skvělé hlášky :) Na Prokletý ostrov se chci podívat, protože filmy s LD prostě miluju :)) Krásný článek :)

    ChicByJane.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Sice jo, ale já jsem si ten film fakt zamilovala, dokážu se na něj podívat i 2x za den :D Prokletý ostrov určitě shlédni :)

      Vymazat
  3. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  4. Skvelý nápad na článok! A ak si všetky filmy videla, tak máš teda vkus ako ja, niežeby som ich milovala ( okrem Hier o život :) ale videla som ich tiež! :)
    http://christinegirly.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  5. Fakjů pane učiteli je naprosto dokonalá komedie, pokaždé mě to dokáže rozesmát :) Hunger games se mi jako film moc teda nelíbil, kniha se mi líbila více :) Film, který mě přijde naprosto dokonalý je Perfektní smysl, je to trochu psychologické, ale opravdu stojí za to :)

    www.chciodzivotavic.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  6. I am Legend je fakt legendárny film! Videla som ho nespočetne veľakrát a stále ma neomrzel, stále plačem pri tých istých miestach a vždy ma baví. Herecké obsadenie je super a je to asi prvý postapokalyptický film, ktorý som kedy videla. Je úžasný! A Prekliaty ostrov, robíš si srandu?! Zbožňujem ho, zhliadla som ho asi pred rokom a náramne sa mi páčil. Určite sa k nemu ešte vrátim pretože tieto psychologické veci a klamanie mysle mám rada. Ja by som odporučila asi Inception, tiež s DiCapriom v hlavnej úlohe a rovnako mätúci ako Shutter Island. :3
    Charlotte z blogu http://faylotte.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Filmy s DiCapriom mám ráda, takže díky za tip! :)

      Vymazat
  7. Super článek, tipy na filmy se hodí vždycky :)

    http://the-michelles-blog.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju, já tyhle články vždycky taky potřebuju :D

      Vymazat
  8. Skvělé tipy, určitě se musím podívat na nějaké, protože 5 jich vůbec neznám :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Fakt? To jsem se snažila vybrat trochu známější :D :)

      Vymazat
  9. musim sa priznat, ze komedie nie su vobec moj oblubeny zaner. a toboz nie tie s adamom sandlerom.
    ale zato prekliaty ostrov je uplne ina rec :)
    http://theraspberrylipstick.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já je mám ráda, vždycky je to takový odreagování. Jo to jo, Shutter Island je jiný level :)

      Vymazat
  10. Môj naj film je Hra na skrývačku s Robertom DeNirom. Taktiež všetky filmy z pera Tima Burtona a potom je tu xy filmov, ktoré dokážem pozerať dookola ☺

    OdpovědětVymazat
  11. Viděla jsem Machři a Fakjů pane učiteli :) Já mám nejradši různé komedie i takový ty ženský filmy jako Pravá Blodnýnka, Charlieho andílci, ..

    OdpovědětVymazat
  12. Skvělé tipy ! Kromě Prokletého ostrova a Nicky Santa Junior jsem viděla všechny. Mám moc ráda Jima C.
    Já asi nemůžu říct jaký je můj nejoblíbenější ... mám jich hodně z různých žánrů. Naposledy se mi líbil film 23, Vánoční koleda, Válka nevěst, Kamarádova holka ....
    Nicole
    Soulmates.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jim se super herec :) Vánoční koledu jsem neviděla, ale asi se na to brzo kouknu, abych si pak dala takovou tu vánoční atmosféru :D

      Vymazat
  13. Prokletý ostrov miluji. Myslím si, že to nakonec bylo tak, že byl doopravdy agent, ale těžko říct, nemůžu ten film dostat z hlavy A pokud tě podobné filmy baví, tak s Di Capriem je skvělý i Počátek, má také skvělý nejasný konec :)
    Kracmarovat

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mě taky trvalo trochu dýl, než jsem to pořádně pochopila a vstřebala. Počátek neznám, ale jestli tam hraje Di Caprio, tak to se musím podívat! :D

      Vymazat
  14. Asi som divná ale nevidela som ešte Hunger Games :D Ale nemám ani svoj obľúbený film :D ale yase mám rada komédiu 21 Jump Street a 22 Jump street tie su super :D
    BoraSparkle

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já to taky donedávna ještě neznala :D O těch jsem slyšela, prý je to parádní film,ale taky jsem se ještě nedostala k shlédnutí ☺

      Vymazat
  15. videla som len Hunger Games a Fakjú, pane učiteli, nehovorím, že sú to legendárne filmy, ale sú super :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já na ně můžu koukat pořád dokola :))

      Vymazat
  16. Tak teda tohle vůbec není můj styl filmů :/ Mám ráda komedie, ale trochu jiné, možná taky někdy udělám články s mými tipy.. A Hunger Games jsem viděla i četla, ale to už mě přešlo, takže nové filmy jsem ani neviděla :D
    http://wholepackmagazine.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Všem to nešlo strefit se do vkusu :( :D Určitě článek udělej, ráda si ho přečtu :)

      Vymazat
  17. Já se konečně musím kouknout na Fakjů pane učiteli, teď to vidím všude! HG máme společné, ostatní filmy neznám, ale vypadají zajímavě. ;)
    Rory

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě podívej, je to fakt super komedie! :D

      Vymazat
  18. Viděla jsem jen Fak jů pane učiteli, což mě moc nenadchlo a Prokletý ostrov, který se mi naopak líbil děsně moc. nebo spíš mě dost zaujal, dlouho jsem nad tím uvažovala a pořád mi to nejde do hlavy :D Určitě si ale zbytek někam poznamenám a kouknu na to, tipy na filmy se vždycky hodí :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já se na ostrov budu muset zase podívat, abych si to trošku oživila :D :)

      Vymazat
  19. Já legenda je pěkný film, sice jsem ho viděla jenom párkrát, ale líbil se mi. :D Machři je super komedie, já mám ještě ráda Zkus mě rozesmát a Millerovi na tripu, a spoustu dalších komedíí, ale tyhle jsou fakt boží :D
    Hunger games je super, už se těším na další díl, s kamarády už si plánujeme, jak půjdeme do kina. To samé Fak jůů pane učiteli, to je prostě boží film se skvělýma písnička a obsazením :D Teď když dávaj dvojku se co nejdříve musím vydat do kina :D
    Prokletý ostrov a Malý Nicky, Satan junior jsem neviděla, mám teď docela hodně času, tak bych se mohla někdy na jedno z toho podívat :D
    DENYII

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zkus mě rozesmát jsem si stáhla a brzo se na to podívám a Millerovi na tripu taky, dost mě to láká, viděla jsem na to nedávno reklamy v TV :D Na Hunger Games s kámoškou půjdeme taky, prý už je to někdy teď v listopadu :O

      Vymazat
  20. Tyjo, neviděla jsem ani jeden film :D Takže děkuju za tipy, na co se podívat.. kord Fakjů pane učiteli si nemůžu nechat uniknout, nějakou pořádku komedii už asi vážně potřebuju vidět, abych přišla na jiné myšlenky :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Fakt? To jsou to docela známé filmy :D Určitě se podívej, já při něm taky přišla na jiný myšlenky :D :)

      Vymazat
  21. Hunger games a Fuck you... mě baví a jsou to moje oblíbené filmy :D Doufám, že se na další díly od obou dostanu do kina. Hezký článek :)
    http://thereviewsforbooks.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  22. Nevidela jsem jen proklety ostrov. To mne zajima. Vcera jsem se koukala na Gravity kvuli technickemu provedeni, vesmiru a Cloonymu :-)

    OdpovědětVymazat
  23. Skvělé filmy :)
    Na Machry se dokážu koukat pořád dokola a nikdy mě to neomrzí... :)
    http://deathless-ginger-wight.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše krásné komentáře!