TOP 3 podzimní rtěnky

Nosíte na podzim rádi výrazné rtěnky? Já ano , a proto vám přináším článek o mých oblíbených . Všechny jsou cenově dostupné a dostupné v drogeriích . O každé vám řeknu pár slov a možná na ně bude někdy i delší recenze .
Vybrala jsem 2 rtěnky od Rimmelu z kolekce By Kate , jednu z té normální a jednu z matné a dále rtěnku od Essence .

Všechny ladí do podzimních barev , ale samozřejmě dají se nosit i v jiná roční období. Jsou to teplé odstíny .

 
 

Rimmel London By Kate #19 - Nude barvička s lehkým shimmerem . Pigmentace je moc pěkná jako u všech rtěnek od Rimmelu . Výdrž je taky slušná .

Rimmel London By Kate Matte #107 - Matná rudá barva , kterou jsem sháněla strašně dlouho . Jelikož je matná tak trochu vysušuje , takže je lepší ještě použít balzám. Drží moc dobře .

Essence #02 - Levnější varianta rtěnek. Stojí kolem 60 kč a myslím, že se vyplatí do nich "investovat" . Sice moc dlouho nevydrží, takže si to musíte během dne víckrát obnovit . Ale pigmentace je super za tu cenu. 

Tyhle rtěnky mám moc ráda a určitě je všem můžu doporučit . 

Nosíte na podzim rády tmavé výrazné rtěnky? 

45 komentářů:

  1. Nosím ráda :) nejvíc se mi líbí Tvůj odstín 107

    OdpovědětVymazat
  2. Súhlasím tiež, tá uprostred je asi najkrajšia, no všetky majú krásnu farbu. Naozaj super odtiene, od Rimmel som zatiaľ nenašla tú svoju farbu, nikdy si nekúpim žiadnu, no možno po tejto sa pozriem. :)
    https://windinhairblog.wordpress.com/

    OdpovědětVymazat
  3. Ta matná od Kate vypadá super! :) Já si na podzim a zimu oblíbila temně fialovou:)

    Simply Janet

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já fialový zkoušela, ale moc mi nejdou :/ :)

      Vymazat
  4. Krásne farby :) Ja som si dnes kúpila takú vínovú od Rimmel ... Jeseň bez farebných rúžov by nebolo ono :)
    www.aduliksun.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  5. Krásne farby, tie od Kate sú dobré a ten červený od essence mám, no nemá takú výdrž podľa mojich predstáv :D ja som na rúže hrozne kritická..
    Drew's Beauty

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je to pravda no, ale zase to musíme očekávat, když ta rtěnka stojí 60 kč :) ale není nejhorší

      Vymazat
  6. 107 je nádherná :). Na podzim si libuju ve výrazných rtech, jindy je ale nenosím :).
    http://lucieka.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně, jsou stvořený jako na podzim :)

      Vymazat
  7. Ja mám pomerne svetlú pokožku a preto mi nie stále pasujú tmavé rúže, ale občas si ich vezmem :)
    Original copy blog

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mě se to právě na světlých typech líbí :)

      Vymazat
  8. Ta 107 je božská! :) Já nosím celkově rtěnky moc ráda a odstíny vybírám podle toho, jakou mám zrovna náladu :D

    SweetElis

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo :D Já dřív neměla žádnou rtěnku ale teď sem je začala hojně sbírat :D :)

      Vymazat
  9. Rada by som nosila takéto farby rúžov, ale mne nepristanú, škoda :( rúže od Essencu sú celkom v pohode a od Rimmelu som ešte nemala, ale pokukujem po nich :D
    Girl with pink nails

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na rimmel určitě koukni, jsou to jedny z nejlepších rtěnek z drogerie :)

      Vymazat
  10. Ta matná je až neuvěřitelně krásná! :)))
    http://polkadotsandbeauty.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  11. Také mám rtěnku z kolekce Kate od Rimmel v odstínu 107, je super, má krásnou barvu, ale výdrž mi přijde nulová. Nevím, jestli je to mnou, ale nevydrží podle mých představ + velké vysoušení je také znepokojující.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Fakt? Mě drží dost. Zkus si pod ní dát třeba balzám :)

      Vymazat
  12. Ta 107 je opravdu krásná.
    www.pimpleworld.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  13. Krásné odstíny :) rtěnky od Rimmelu mám ráda :)

    OdpovědětVymazat
  14. Práve na jeseň sa mi páči nosiť výrazné rúže. Tie tvoje sa mi veľmi páčia ;) :)
    Fashion Lovers

    OdpovědětVymazat
  15. od rimmelu tak 107 je velmi pěkná,líbí se mi asi uplně nejvíc...
    www.roxi--blogg.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  16. Ta 19 Rimmelka vypadá moc hezky :)

    OdpovědětVymazat
  17. Ta #107 je úžasná! Miluju výrazné červené rtěnky!

    Unknownie.blogspot.cz || Life Abroad

    OdpovědětVymazat
  18. Já výrazné rtěnky nenosím, ale vypadají super, hlavně ta prostření :)
    Infinity of Colors

    OdpovědětVymazat
  19. Mám rúž od Essence, no v odtieni Adorable Matt!, a hoci výdrž nie je taká dobrá, sú krásne :)
    beelievin.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  20. Všechny vypadají moc pěkně. Nejvíc se mi líbí asi 19 :)
    http://veronicaslife8.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  21. Ta 107 od Rimmelu vypadá úžasně! ♥

    OdpovědětVymazat
  22. Rimmel By Kate mě ještě nezklamal !

    OdpovědětVymazat
  23. Už dlho som chcela skúsiť nejaký rúž z rady od Kate. Ten druhý sa mi veľmi páči. Musím si už konečne nejaký kúpiť a vyskúšať ich sama :)

    http://lamodaeanarchia.blogspot.it/

    OdpovědětVymazat
  24. achjo, mně takové výrazné rtěnky vůbec nesluší, nebo je neumím nosit, snad se to do budoucna změní až k nim "vyzraju" :) ale děkuji za tip, všechny jsou krásné

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše krásné komentáře!