BEUTY TIPS #2 : TANGLE TEEZER

Ahoj, dneska jsem tu pro vás se super tipem, který mi ulehčil mnoho věcí. Jedná se o hřeben Tangle Teezer, který je specifický svým vzhledem. V blogovém světě prolítl celkem rychle, ale já se ho rozhodla vyzkoušet až teď . 


Nejdřív jsem si říkala, že má tento kartáč opravdu krátké zoubky  a nevěřila jsem, že by dokázal pořádně něco rozčesat. Jenže se mi začali hodně zacuchávat vlasy a plno lidí mi radilo, abych ho vyzkoušela, tak jsem ho nakonec přihodila do košíku, když jsem objednávala z Notino.cz .

Vybrala jsem si černý obyčejný. Mají plno designů a teď si říkám, proč jsem si nevybrala nějaký barevnější. Pak mají takové vylepšené i se zákrytkou, nebo jak to říct.


A jaké jsou výhody?
• Snadno rozčeše
• Neškrábe
• Je lehký, akorát do ruky
• Skladný

A nevýhody?
Ničeho špatného jsem si nevšimla, co taky hledat u kartáče na vlasy. Mě vyhovuje mnohem více, než nějaké obyčejné hřebeny . Ještě si plánuji pořídit ten Aqua , který je na rozčesávání mokrých vlasů :)

Vlastníte Tangle Teezer ? Jaký je váš názor? :) 

39 komentářů:

  1. TT mám, právě ten s tou krytkou, který je ještě menší než ten Tvůj :) Mám ho už asi 2 roky a používám ho ráda

    OdpovědětVymazat
  2. Taky mám jeden doma;) Je skvělý pro někoho, komu se extra necuchají vlasy. Dřív mi hodně vyhovoval, ale teď už na moje vlasy nestačí;D

    http://kate-trends.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  3. Vyzerá že je skutočne super :)

    OdpovědětVymazat
  4. Také mám jeden doma ale žádný zázrak v tom tedy nevidím. :)

    Zvu tebe a tvé čtenáře na mou giveaway. :)
    Moje první giveaway

    OdpovědětVymazat
  5. Jojo, taky ho mám - i ve stejné černé barvě. A musím říct, že patří k těm nejlepším hřebenůn, které jsem kdy měla. Hrozně unešení jsou z něj i muži - neustále za mnou chodí spolubydlící, že se potřebuje učesat :D

    ...Instantní krása...

    OdpovědětVymazat
  6. Mám a jsem spokojená, připadá mi super, že netahá a že se dá snadno čistit.:-)

    OdpovědětVymazat
  7. Mám ho, miluji ho a ničím jiným se už nedokážu učesat - doslova, obyčejným hřebenem si vždy vyrvu moc vlasů :D

    OdpovědětVymazat
  8. Tangle Teezer používam už asi 4 roky a doteraz som sa s ničím lepším nestretla, takže za mňa palec hore :)

    Pozývam ťa na vianočnú Giveaway, ktorá práve prebieha na mojom blogu :)
    Hello, my name is Ev

    OdpovědětVymazat
  9. Denisko, prosím tě, můžu se zeptat? Jak děláš v komentářích odkaz pro svůj blog, čím to, že jde na něj kliknout a stránka se ti hned zobrazí? :O mi to nejde :DD

    http://dailyfasshion.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  10. Taky ho mám, akorát oranžový (jiný zrovna neměli a to oranžovou nesnáším) :D S ničím jiným už se nečešu :) Chtěla jsem i ten s krytkou, ale na mé dlouhé vlasy je moc malý a přijde mi, že má i tvrdší štětiny, takže ten velký mi stačí :)

    OdpovědětVymazat
  11. TT jsem zatím nezkoušela, ale už jsem několikrát uvažovala, že ho vyzkouším, jen k tomu zatím nějak nedošlo :D
    Double Infinity by Ella

    OdpovědětVymazat
  12. Já ho mám taky a miluju ho! :-)) Lepší jsem ještě neměla...
    http://verrygusto.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  13. Tangle Teezer jsem dostala jako dárek od jedné firmy a je skvělý!! Lepší hřeben jsem neměla :-)

    Nela z Beauty Charm

    OdpovědětVymazat
  14. Tangel teezer mám doma už hrozně dlouho, také mám černý a také mě docela mrzí, že nemmám nějaký barevnější :)
    Jak už ho mám dýl, tak mi trošku škube vlasy a i trochu kraká :D
    DENYII

    OdpovědětVymazat
  15. To já mám zase barevný, ale spíše bych brala ten černý:D No na barvě stejně nezáleží:) Je to skvělý hřeben!:)

    http://styleinphotos.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  16. Tenhle černý je moc krásný. Já má ten uzavíratelný růžový a nedám na něj dopustit. :)
    KattyLife

    OdpovědětVymazat
  17. Tangle Teezer mám a som s ním spokojná. Neškube mi tak vlasy ako normálna kefa alebo hrebeň.
    www.tobecreativehasnolimits.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  18. TT mám a jsem s ním moc spokojená :) Líbí se mi matný černý design toho tvého. -L

    OdpovědětVymazat
  19. Tamgle už je klasina, na kterou nedám dopustit.

    OdpovědětVymazat
  20. Mám ružový a používam ho hlavne na mokré vlasy :)
    Pozývam teba a tvoje čitatelky na moju Vianočný Giveaway - http://leekralova.blogspot.sk/2015/11/giveaway-ahojte-dnes-mam-pre-vas.html#more

    OdpovědětVymazat
  21. Mám ho už hrozně dlouho a pořád jsem s ním naprosto spokojená :)
    One blondie life

    OdpovědětVymazat
  22. Pěkný článek :) jsem asi jediná, kdo si tento kartáč ještě nepořídil :)

    OdpovědětVymazat
  23. Tangle teezer mám já i manžel.. a nedáme na ně dopustit!!

    Mikulášské líčení – čert

    OdpovědětVymazat
  24. TT nevlastním, ale hrozně dlouho si ho plánuji koupit. Tak třeba se k tomu dokopu už v USA konečně!

    Unknownie.blogspot.cz || Life Abroad

    OdpovědětVymazat
  25. Já tangle teezer nevlastním, ale už dlouho ho chci vyzkoušet :)

    SweetElis

    OdpovědětVymazat
  26. Já ho mám, ale nepřijde mi nějak úžasný. Mám husté vlasy, takže si je musím dělit a rozčesávat po jednotlivých vrstvách, což s normálním kartáčem nemusím. A navíc mi přijde, že vlasy rozčesané tanglem vypadají mastně. :D Vidím to i u kamarádek. :D Ale zase mě třeba do školy stačí. Ale asi bych nemohla mít jenom tangle. :D :)
    www.catherineribbon.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  27. Tangle teezer mám už dva roky- v oranžové barvě :D Líbí se mi hlavně proto, že je skladný. Když ho někam beru, tak zabere míň místa než hřebeny s rukojetí.

    OdpovědětVymazat
  28. Tangle Teezer mám s tou zákrytkou asi třetím rokem. Za tu dobu mi udělal opravdu velkou službu a už by potřeboval nového kolegu, takže po vánocích si chci pořídit nový. Je to skvělý pomocník, nedám na něj dopustit.

    OdpovědětVymazat
  29. Tyjo, to vůbec nevím, že existuje i TT Aqua na rozčesávání mokrých vlasů.. ten bych moc potřebovala, díky za tip! :)
    Jinak TT mám už asi dva měsíce je vážně skvělý, vůbec nechápu, jak jsem bez něj mohla být tak dlouho :D

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  30. mám naň zálusk a práve takýto čierny sa mi páči najviac :)

    OdpovědětVymazat
  31. Kartáč už si delší dobu chci pořídit,ale stále jsem se k tomu nedostala, za mě asi nejlepší co může být na vlasy, i když musím se přiznat, že ne každý druh tohoto kartáče mi vyhovuje co jsem tak měla možnost zkusit :)

    OdpovědětVymazat
  32. Tangle teezer mám a je úplně skvělý :) taky na něj plánuji recenzi:)
    http://veronicaslife8.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  33. Také jsem měla šanci ho vyzkoušet a byla jsem spokojená :)
    Infinity of Colors

    OdpovědětVymazat
  34. Tangle Teezer mám a docela jsem si ho oblíbila :)

    OdpovědětVymazat
  35. Mě teda vlasy absolutně nerozčeše a lepší je pro mě obyčejný hřeben

    OdpovědětVymazat
  36. Tangle milujem a už ho v živote asi nevymením. Mám dokonca dva, kedže jeden som kúpila mamine no tá ho absolútne nepoužíva, čo ma dosť naštvalo! :D

    http://nicolland.blogspot.co.at

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše krásné komentáře!