Rimmel Match Perfection & Fix and Protect Primer

Hezký den, nedávno mi přišel balíček k testování od Rimmelu . Tyto novinky mě hodně zaujaly a vás určitě zaujmou také. Jedná se o Makeup Match Perfection , který je vylepšený než ten předešlý a o bázi Fix and Protect

 
Match Perfection Makeup 
  • makeup má ochranný faktor SPF 20
  • má hydratovat 24 hodin 
  • v nabídce je 6 odstínů -i odstín porcelain
  • cena je 249,-
Když začnu obalem, je stejný jako předešlý. Má tam akorát nějaké detaily doladěné. Je klasicky pumpičkový, což mi vyhovuje nejvíce. 

Mám odstín 100 Ivory a jak jsem psala, je na výběr 6 odstínu a mezi ně patří i velmi světlý 010 Porcelain. Ale vyberou si i ty z vás, které potřebují středně tmavé makeupy. 

Makeup je celkem hutný, hutnější než ten minulý. Parfemace je stejná, velmi příjemná. Na pleti je příjemný a má střední krytí, pěkné rozzáří. Výdrž je průměrná.


 
 
Báze Fix and Protect
  • připraví na makeup
  • zdokonalí pleť
  • hydratuje

Báze obsahuje celkem třpytky a moc vám pleť nevyhladí . Hydratace tam je, ale ne nějak výrazná. Pleť na makeup připaví a makeup s ní vydrží o něco déle než bez báze.

Barva báze je bílá, po rozetření tam žádný náznak není, Není tak silikonová jako ostatní báze, takže jak jsem psala, moc pleť nevyhladí.

Bázi ale ráda používám, určitě vám jí můžu doporučit jako ostatní báze od Rimmelu . 

Zkoušeli jste tento vylepšený makeup? 



21 komentářů:

  1. Ségra si právě ten makeup koupila a já jsem si ho půjčovala, když jsem šla na ples a moc se mi na mé pleti líbil, nevysušoval mě, hezká jsem byla :D

    OdpovědětVymazat
  2. Tak po tomhle vylepšeném makeupu se musím určitě kouknout vypadá moc hezky :)! Měla jsem tu starou verzi ale to už je dost dlouho :)

    OdpovědětVymazat
  3. Makeupy téměř nenosím, ale doma ho mám taky, teda tu starou verzi a je fajn :)

    Ili Libertad

    OdpovědětVymazat
  4. Mám tu původní verzi a tu mám opravdu moc ráda :) Bázi jsem nezkoušela, ale vypadá fajn. -L

    OdpovědětVymazat
  5. Jsem na ten nový zvědavá, ten starý používám už dlouho a vyhovuje mi :)

    www.letmemakeawish.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  6. Ani jeden výrobek jsem nezkoušela, ale na make up už jsem četla spoustu pozitivních recenzí :)

    OdpovědětVymazat
  7. Ten makeup vyzerá byť fajn :) momentálne nejaký zháňam, a aj keď ma zaujal, asi sa vrátim k Bourjois :)

    OdpovědětVymazat
  8. Make-up vypdá suprově co se týče báze..mám radši od dermacolu, hezky vyhladí a dobře pleť připraví pro další produkty:)

    Adel z adeljulisova.blogspot.cz
    Jak se dostat do vánoční nálady?❄

    OdpovědětVymazat
  9. Zkousela jsem zatim jen tu starsi verzi, kterou jsem mela moc rada, ted jsem si poridila lanyzovy makeup od Dermacolu, ale potom se k nemu mozna vratim a vyzkousim tuhle inovovanou verzi :)

    OdpovědětVymazat
  10. Zkousela jsem zatim jen tu starsi verzi, kterou jsem mela moc rada, ted jsem si poridila lanyzovy makeup od Dermacolu, ale potom se k nemu mozna vratim a vyzkousim tuhle inovovanou verzi :)

    OdpovědětVymazat
  11. Tuto vylepšenou verzi jsem zatím nezkoušela, dokonce jsem si koupila ještě jednu starou do zásoby, protože je to po dlouhé době konečně makeup, který mi vyhovuje! Ale až mi dojde, určitě zkusím i novou verzi :) Pěkná recenze :)

    SweetElis

    OdpovědětVymazat
  12. Novou verzi jsem nezkoušela, měla jsem tu starou a byla jsem s ním spokojená, byl super.:-)

    OdpovědětVymazat
  13. Ten makeup mam v plane vyskúšať, ale este som sa k tomu vobec nedostala :)

    OdpovědětVymazat
  14. Ani jeden produkt jsem ještě nevyzkoušela - makeupy moc nepoužívám, ale bázi od Rimmelu mám, akorát tu modrou.. zajímalo by mě, jaký je mezi nimi rozdíl ;)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  15. Make-up jsem zatím nezkoušela, ale až dopotřebuju můj současný od Dermacolu, ráda bych ho vyzkoušela
    Double Infinity by Ella

    OdpovědětVymazat
  16. vyzerá dobre :) starý som skúšala iba u kamarátky a celkom mi vyhovoval :)
    borasparkle.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  17. Ještě jsem nezkoušela, ale primer mě moc zaujal! :))

    OdpovědětVymazat
  18. Obidva produkty vyzerajú super :)
    www.leekralova.blogspot.sk - aj s Giveaway

    OdpovědětVymazat
  19. Máš veľmi zaujimavý blog :)
    http://mich3ll.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  20. The post is so great!

    irenethayer.com

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše krásné komentáře!