Aussie Miracle Moist Kondicionér

Ahoj, dnešní článek bude trochu jiný, než tu doposud byl. Zatím jsem tu měla jen recenze na kosmetiku. Teď jsem se ale začala hodně (opravdu hodně :D) věnovat péči o vlasy, takže jsem si objednala plno produktů na vlasy ze stránky Notino.cz a postupně bych vám je chtěla nějak zrecenzovat. Takže ti, co se rádi staráte o vlasy, můžete očekávat dávku článků o vlasech :D Chtěla bych udělat i celkovou mou péči se všemi produkty, elektronikou atd.. :)
Je to můj první produkt od značky Aussie, takže jsem se na něj těšila, zvláště když jsem slyšela plno kladných recenzí. Protože jsem se teď začala hodně starat o vlasy, kondicionér nesměl chybět, dříve jsem používala jen šampon. Dnes tedy hned po šamponu přichází na řadu tento kondicionér - Miracle Moist. Vůně je úžasná už hned když otevřete víčko. Konzistence je gelová a velmi jemná. V drogerii jsem očuchávala šampon ze stejné řady a voní stejně. Když nanesu kondicionér, nechám ho jen chvilinku působit a pak ho hned smeju, abych mohla nanést na 5-10 minut masku . Vlasy jsou po smytí strašně jemné.

Vlasy se po tomto kondicionéru lépe rozčesávají a jsou hebké a voňavé, vůně vydrží opravdu dlouho. Nevyzkoušela jsem nějaké drahé kondicionéry, takže nemám moc s čím porovnávat. Myslím ale, že je to normální kondicionér, který dělá svou práci. Seženete ho zde nebo v klasických drogeriích. 

Když to zhodnotím, jsem s ním spokojená, neočekávala jsem něco více. 

+ kvalitní přípravek
+ vlasy jsou jemné hned po spláchnutí
+ vydrží dlouho, už ho mám cca půl roku
+ krásná vůně
+ dostupnost

- vyšší cena 

Máte zkušenost s těmito kondicionéry? :) 



Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za vaše krásné komentáře!