Jak na korektory + má sbírka

Ahoj, dnes tu mám pro vás takový menší "speciál" o korektorech z drogerie. Bude to i něco jako návod pro ty, co s korektorama teprve začínají a neví třeba jaký koupit, co od něj požadovat atd. Pár mých oblíbených vám trochu představím, ale každý zvlášť popisovat nebudu , takže jdeme na to :)

Na začátek vám teda trochu ty korektory představím. Nevím moc, jak to popsat , ale korektor je prostě něco jako makeup , ale dáváte to jen na různé nedokonalosti :D To už slyšíte v tom slově korektor. 
Máme korektoy tekuté,krémové,tuhé a i pudrové, s kterými jsem se ještě nesetkala. Taky můžete v drogerii sehnat paletky korektorů, kde mají ty korektory různé barvy - toho se nelekejte - zelený korektor kryje červená místa, žlutý kryje kruhy pod očima a béžový/tělový je normálně na nedokonalosti. Já osobně tyhle barevné moc nemusím, preferuji normální korektory.

Korektor můžete používat buď samotný nebo s makeupem, já používám většinou jen korektor. Když k tomu máte i makeup, tak se ten korektor většinou nanáší až na ten makeup . 

Co se týče nanášení a zpracování - nejlepší je to prsty, ale já používám výhradně štětce nebo houbičku (něco jako Beauty Blender) . Štětce jsou dobré ploché nebo šikmé jako mám na obrázku já.
KRYTÍ

První byste měli nanášet více krycí korektor , to většinou bývají ty tuhé nebo krémové, já mám ale i tekutý korektor který obstojně kryje. Na ukázku vám jich sem pár dám, všechny korektory v mé sbírce máte ve fotce nahoře.

Catrice Camouflage cream /Rossmann, 100,- kč/
Mám odstín 020 Light Beige, skoro nejvíce krycí korektor z drogerie podle mě. Už jste o něm určitě slyšeli, je v blogerském světě celkem známý :) Musíte dát ale dobrou bázi a pudr, občas se zdá, že zalézá.

Maybelline Fit me /Rossmann, 150,- kč/
Jak jsem říkala, tohle je můj nejvíce krycí tekutý korektor. Používám ho radši než ty tuhé, obecně mám ty tekuté radši. Kryje vážně super, mám odstín 15 a už mi dochází, takže si určitě pořídím další :)

Dermacol Makeup Cover /Rossmann , 130,- kč/
Tohle je nejvíce krycí korektor , co jsem kdy měla :D Nechápu , jak ho někdo ale může používat jako makeup, to pak vypadá jako paštika :D Je hodně hutný, výběr odstínu podle mě není ale dostačující, ale na nějakou tu nedokonalost bohatě stačí.

ROZJASNĚNÍ

Na krací korektor následně nanáším rozjasňující korektor, který většinou moc krycí nebývá, spíš je tam jen na funkci rozjasnění . V drogerii jich najdete také spousty. Měl by být trochu světlejší než je vaše pleť, nebo pokud používáte makeup tak světlejší než ten. 
Rozjasňující korektor byste měli nanášet do takzvaného "véčka" , jako je na obrázku, který jsem našla na internetu. Jinak ještě tyto korektory mívají většinou takový štětečkový aplikátor.

zdroj : Internet
Zase pro příklad pár mých dobrých rozjasňujících korektorů :
Rimmel Match Perfection /Teta, 120,- kč/
O tomto korektoru jsem už dělala recenzi zde .

Maybelline Dream Lumi Touch / Notino.cz /
Recenze zde

Maybelline Affinitone / Rossmann, 100,- kč/
Taky super korektor na rozjasnění, trošku i kryje .

To by bylo vše z dnešního článku o korektorech, doufám, že někomu aspoň trochu pomohl , uvidíme se u dalšího článku!  :)

Co vy a korektory? Jaký je váš oblíbený?  

53 komentářů:

  1. tak to máš riadne peknú zbierku :)) ja mám len dva alebo tri a to mi plne stačí :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já z toho vlastně používám taky tak 3 :D

      Vymazat
  2. pekný príspevok, ja mám problématickú pleť,takže prvé tri korektory vlastním, najradšej mám dermacol cover,ale nevyhovuje mi ani jeden odtieň. . :(
    MIMLOVEE

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju, s tima odstínama je to blbý no :/

      Vymazat
  3. Super článek! :) Já mám doma jen camouflage, který používám jen výjimečně na nedokonalosti a jinak na kruhy pod očima používám jen rozjasňující od Astoru a ten mi neskutečně vyhovuje :)

    SweetElis

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. O tom jsem slyšela taky jen dobré recenze :)

      Vymazat
  4. Ty jo, tak to už je fakt sbírka, tomu se jinak nedá říct! :-D Já jsem byla dlouho v týmu Catrice Camouflage, teď jsem ale začala používat korektor Janssen (článek na blogu tady) a ten je ještě lepší. :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Mám ten od Catrice a Dermacolu. Teď mi vyhovuje i light-reflesting od Catrice.
    SimonetaBlog

    OdpovědětVymazat
  6. Za mě je naprosto nejlepší Catrice Camouflage cream :)

    OdpovědětVymazat
  7. Super článek, v nejbližší době si chci určitě pořídit od dermacolu makeup cover :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě zkus, snad ti budou vyhovovat odstíny :)

      Vymazat
  8. Hezký článek. Z tvých korektorů jsem zkoušela Fit od Mayb. a na mě byl málo krycí. Momentálně používám korektor Super stay Astor

    OdpovědětVymazat
  9. :D Já mám jeden tuhej a jeden tekutej :D Taková sbírka :D Vždyť si za chvíli budeš moci otevřít obchod :D

    OdpovědětVymazat
  10. Ten dermacol používám taky jako korektor, nemohla bych ho používat jako make up, mám nejsvětlejší odstín a je i tak tmavý 😂

    OdpovědětVymazat
  11. Dobrý članok. ja mam catrice camouflage cream. A je úžasný :)
    Simply Kristina

    OdpovědětVymazat
  12. Určite chcem v blízkej dobe konečne vyskúšať korektor od Catrcie :)
    BEELIEVIN

    OdpovědětVymazat
  13. Ach, tak to je fakt skvelá zbierka! Ja som si veľmi obľúbila catrice camouflage cream, rada by ho som však vyskúšala aj v tekutej verzii :) A Maybeliine Fit Me vyzerá skvelo, asi sa po ňom poobzerám, ďakujem za tip!
    Hello, my name is Ev

    OdpovědětVymazat
  14. Máš teda pořádnou sbírku. Já nevím ale hodně jsem viděla nanášet korektor i před aplikací make upu, tak nevím jak to přesně je.. Každopádně já vlastním Rimmel Much perfection a od Dermacolu ale není to Cover, Catrice Camuflage je skvělí a jelikož mi došel potřebovala bych nový, bohužel stojánek Catrice mám od domu dost daleko, tak holt teď nic nenadělám. Líbí se mi Dermacol Cover, taky přemýšlím o jeho koupi.

    OdpovědětVymazat
  15. Tak já jsem v oblasti korektorů úplní začátečník :). Měla jsem doma jen jeden z Avonu, ale ten byl příliš tmavý a spíš to byla taková korekční tyčinka na akné,jinak žádný nemám/nepoužívám

    OdpovědětVymazat
  16. Já zatím svůj oblíbený korektor hledám a třeba mi právě tvůj článek dost pomohl :)

    Zvu tě a tvoje čtenáře na mou giveaway

    OdpovědětVymazat
  17. Korektor jsem ještě nikdy nezkoušela, ale už se po nějakém koukám :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě zkus nějaký z těch výše uvedených :)

      Vymazat
  18. Ty máš teda hezkou sbírku :D. U mě vede tekutý Camouflage cream od Catrice :)
    Double Infinity by Ella

    OdpovědětVymazat
  19. Páni! To je krásna zbierka :D ja mám teraz obľúbený ten od Catrice :D
    Girl with pink nails

    OdpovědětVymazat
  20. Už jsem komentovala na fb. :) Skvělý článek!
    Catherine Ribbon

    OdpovědětVymazat
  21. Pouzivam hlavne ten Fit me a ted jsem si konecne poridila i ten slavny od Catrice, no laka me i ta jeho tekuta verze :) Jinak neni spatny taky tekuty korektor od Astoru nebo ja aktualne taky pouzivam jako korektor takovy penovy makeup od Essence, ktery bych jinak uz asi nevyuzila :)

    OdpovědětVymazat
  22. Pouzivam hlavne ten Fit me a ted jsem si konecne poridila i ten slavny od Catrice, no laka me i ta jeho tekuta verze :) Jinak neni spatny taky tekuty korektor od Astoru nebo ja aktualne taky pouzivam jako korektor takovy penovy makeup od Essence, ktery bych jinak uz asi nevyuzila :)

    OdpovědětVymazat
  23. Máš teda pořádnou sbírku, já si tak obvykle vystačím se dvěma-krycím a tekutým. Poslední dobou mám ale dobrou pleť, tak stačí jen ten tekutý :) -L

    OdpovědětVymazat
  24. Pěkně zpracovaný článek:) a dost dobrá sbírka:D
    Z drogerií mám hodně podobných co ty, ale nejvíc mám ráda asi camouflage od catrice a maybelline affinitone :)

    http://veronicaslife8.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  25. Match perfection mi moc vyhovoval, ale Fit me od Maybelline jsem si teď teda hodně oblíbila, nejradši mám ale svůj YSL. :)
    www.plesatazpevacka.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  26. Pěkný článek :) já jsem si teď nejvíc oblíbila tekutý Camouflage od Catrice :)

    OdpovědětVymazat
  27. Korektory veľmi nepoužívam ale už dlhšiu dobu som si chcela kúpiť ten od CARTRICE.
    NINAVE

    OdpovědětVymazat
  28. Já mám korektor od MAC a nedám na něj dopustit. Z drogerky jsem se nikdy se žádným dobrým nesetkala. :/
    KattyLife

    OdpovědětVymazat
  29. Máš naozaj slušnú zbierku korektorov:) a ja míňam ten od Essence a pri kúpe nového sa budem inšpirovať tými tvojimi krycími!
    Pozývam ťa na moju giveaway o super ceny:
    http://vsetko-co-mam-rada-by-vaja.blogspot.sk/2016/01/novorocna-giweavay.html?m=1

    OdpovědětVymazat
  30. Za mě určitě korektor Match Perfection od Rimmel, spolu s korektorem Misslyn tvoří moji oblíbenou dvojku. Ale občas ani nepohrdnu Perfect Stay 24H od Astoru:)

    ...Instantní krása...

    OdpovědětVymazat
  31. Jéééj, to parádna veľká zbierka. Až sa mi nechcelo veriť, že más len 14 rokov. Korektor Fit me vlastním aj ja a som sním veľmi spokojná :) Kika - Blog for smile

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já tomu taky nechci věřit, kde jsem to nasbírala.. :D :)

      Vymazat
  32. Uzasna sbirka. Ja neustar hledam korektory, ktere b mi zakryly kruhy pod ocima. Ja vlastnim camouflage a maybelline.

    OdpovědětVymazat
  33. Mne práveže Rimmel Match perfection dobre kryje, mám ho rada :) a chystám sa už niekedy aj na Fit me :)
    Drew's Beauty

    OdpovědětVymazat
  34. Naozaj veľká zbierka, najradšej korektor mám od astor perfect stay, ale uz aj ten sa mi zda malo krici :(

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše krásné komentáře!