Makeup Revolution novinky - Ultra cream contour + BB

Ahoj všichni :)
V dnešním článku bych se chtěla zaměřit na novinky od značky Makeup Revolution - konkrétně na krémovou konturovací paletku , ke které jsem si do košíku přihodila i Beauty Blender, který je právě zkosený, takže je na to konturování vhodný. Hodně jsem to viděla u zahraničních youtuberek, že konturují hlavně krémovými produkty a vypadá to skvěle. Zatím jsem měla zkušenost pouze s pudrovými produkty, které teda zvládám používat i každý den, ale krémové pro mě asi na každý den nebudou, spíše na nějaké události :D Když jsem se dívala na parfums.cz , tak jsem tam viděla právě pudrovou variantu :)

Úplně na úvod bych řekla , že značku Makeup Revolution seženete v Rossmannu. A teď už na samotný produkt >>

Paletky klasicky přijdou ještě v černém matném obalu se zlatým nápisem, což určitě znáte, pokud jste si někdy objednávaly něco od Makeup Revolution. Samotná paletka je taky černá , plastová, je opravdu bitelná a nemusíte se bát, že by se vám s tím něco stalo. Samozřejmě má paletka velké zrcátko, což se hodí .
Obsahuje tedy 8 krémových odstínů . Využívám světlejší hnědý odstín na bronzer, tmavší na konturování, občas nějaký světlejší na projasnění a pak je tam krásný na roli rozjasňovače. Mám celkem světlou pleť a bála jsem se toho, že to bude moc tmavé, ale není. Krásně to sedí, něco možná využiju až v létě ale vůbec se toho nemusíte bát. Taky jsem se bála, že budou moc mastné, ale jsou krásně krémové a krásně pigmentované, dobře se roztírají, takže s nimi není žádný problém.

 
 
 
 
 
 
Dále jsem si k tomu objednala tento černý Beauty Blender, který je jakoby "zařízlý" , takže je dobrý na nanášení těch kontur a následně i rozblendění. Přišel v takové hezké krabičce, já si na detaily potrpím, takže taky + :D Používám ho na mokro a hezky se zvětší a krásně se s ním pracuje, hezky tím zapracujete i například korektor. Houbička je fakt kvalitní, takže za tu cenu určitě doporučuju! :)
 
 
 

Co říkáte na novinky od Makeup Revolution? :) 

44 komentářů:

  1. Paletka korektorů vypadá dobře, ale myslím, si, že na mě by byla i tak moc tmavá:( A houbička vypadá super! :)

    SweetElis

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ono to hlavně není jen na korektory, to z toho můžeš využít třeba jen 2 :)

      Vymazat
  2. Paletka vypadá velmi dobře! :)
    Asi se po ní poohlédnu! ;)

    www.elliderooth.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  3. Oba produkty se mi moc líbí. Já osobně bych ráda zkusila tu houbičku. Já toho teď moc kupovat nechci protože si myslím že mám kosmetiky až je to zbytečné.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ta houbička ti ulehčí hodně práce a hlavně štětců :)

      Vymazat
  4. Konturování je v kurzu, a tahle paletka nevypadá vůbec zle.. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Právě , proto jsem se rozhodla pro tuto paletku :)

      Vymazat
  5. Veľmi pekná paletka, a tie farby sú v nej super zladené. :)
    Pozývam teba a tvoje čitateľky na moju giveaway: http://rebelliouslily.blogspot.sk/2016/02/giveaway-time.html

    OdpovědětVymazat
  6. I can't live without a contour palette and a beauty blender, I think it's so fun how much you can do with it. :)

    www.holathea.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Yes, thats true and its really easier with it :)

      Vymazat
  7. Mně se moc líbí ten beaty blender a konečně jsem ho viděla u nějaké blogerky, chtěla bych si ho pořídit :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě pořiď , ušetří mnoho práce :)

      Vymazat
  8. Paletka vypadá moc hezky :) A ten beauty blender s tou černou barvou taky docela zaujme :)

    OdpovědětVymazat
  9. Zajímavá paletka, ale na můj vkus tam mohlo být více studenějších odstínů :) Jinak vypadá dobře :)

    OdpovědětVymazat
  10. ja som skôr na iné odtiene :D , ale určite kvalitná paletka :)

    TeenMumy

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No, na konturování ani moc jiné nejdou.. :D

      Vymazat
  11. wow, sweet) Looks like something very useful!

    OdpovědětVymazat
  12. MAkeup revolution has some really nice products! I need to try that sponge :)
    The Fancy Cats

    OdpovědětVymazat
  13. Paletka vypadá krásně! A blendery nepoužívám, teď ujíždím na štětcích.
    Beauty by K. - soutěž

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To já dříve taky, ale BB tě ušetří mnoha štětců :D :)

      Vymazat
  14. Pěkná paletka, mám tyto odstíny nejraději. :)
    jennytailor

    OdpovědětVymazat
  15. Ježiš, tu konturovací paletku chci! Vypadá úžasně :) Já jsem s tou značkou celkově spokojená!
    Meet My Lovely World

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To taky je úžasná! Určitě doporučuju :)

      Vymazat
  16. Make Up Revolution je fakt super najmä paletky sú úžasné

    www.leekralova.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  17. Miluji krása mixéru houbu, to je opravdu skvělé!
    MÓJ BLOG

    OdpovědětVymazat
  18. Nice Inspirations

    FOLLOW my Blog!!! Maybe we can follow each other!!!
    www.rimanerenellamemoria.de

    OdpovědětVymazat
  19. I've always wanted to try out the cream contour and this looks like a great product!

    Tanya
    www.StripesNVibes.com
    BlogLovin

    OdpovědětVymazat
  20. Paletka vypadá fakt skvěle! A o tom ,,štětečku'' teď hodně slýchám :)

    OdpovědětVymazat
  21. Tak ta paletka vypadá naprosto perfektně!:)
    FASSHION MIND

    OdpovědětVymazat
  22. Ano nevím, že Makeup Revolution má i blender, už dlouho chci nějaký vyzkoušet, tak možná šáhnu právě po tomto :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já bych ti tenhle doporučila asi nejvíc, myslím že je mnohem lepší než třeba ten od Ebelin :)

      Vymazat
  23. Vypadá to parádně, sranda, že se produkty na konturování objevily u nás až tak po sto letech než v zahraničí. :D Jako vždy, krásná recenze, díky za tipy!
    Já mám od make-up revolution jen pár produktů, takže třeba vyzkoušíme! <3

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše krásné komentáře!