Tělový Peeling Mojito od Saloos

Ahoj, vítám vás u dnešního článku. Jelikož jsem celkem nedávno psala článek o Bio kosmetice, tak jsem si řekla, že by bylo asi fajn nějakou vyzkoušet :D Když se řekne Bio kosmetika, jako první se mi hned vybaví česká značka Saloos , která je hodně známá v blogové scéně. Momentálně od nich testuji 4 produkty, za které tomuto zastoupení moc děkuji. Dnes se budeme věnovat prvnímu produktu, na jehož testování jsem se těšila úplně nejvíce - jedná se o tělový osvěžující peeling , verze Mojito. Mají na výběr ještě čokoládu, růže, levandule.. Jelikož mě nejvíce lákalo to "osvěžující" , tak jsem šáhla po této :)





Hned jak jsem produkt otevřela, ohromila mě ta parfemace - naprosto úžasná ! Vyvolalo to ve mě opravdu pocit osvěžení a vzpomněla jsem si na teplé dny u moře. Je to opravdu krásná exotická vůně a jsem ráda, že jsem si vybrala zrovna tuto, protože třeba čokoláda a jiné jsou podle mě ohrané :)
Peeling obsahuje mořskou sůl, a ta svou funkci plní skvěle, hezky obrušuje. Po nanesení je pokožka mastnější, oplachuji jen vlažnou vodou. Používám ho 1-2x za týden a opravdu není potřeba víckrát, jako u jiných tělových peelingů. Díky oleji pokožku zhydratuje, takže není pak už potřeba mazat. Tuto značku seženete na jejich e-shopu . 

Jaký je váš oblíbený peeling? :)  

50 komentářů:

  1. Taky jsem ho měla na testování a moc jsem si ho oblíbila. Zejména teda tu vůni, kterou bych spíše volila v létě :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně, no taky si to šetřím spíš na léto :)

      Vymazat
  2. Taky si myslím že čokoládová parfemace je ohraná a popravdě ji ani moc nemusím. Od Saloos jsem ještě nic neměla ale chtěla bych vyzkoušet nějaký sprchový olej a nebo i ten peeling.

    OdpovědětVymazat
  3. Tento telový píling vyzerá naozaj super ! :)
    My blog : THE COLORFUL THOUGHTS

    OdpovědětVymazat
  4. vypadá dobře! :) Já momentálně používám peeling od Avonu a jsem spokojená. Na tomhle by mi asi trošku vadilo to balení, nemám ráda, když musím do produktu sahat :/

    SweetElis

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já ani do teď netušila, že existuje i nějaké jiné balení na tyhle peelingy :D

      Vymazat
  5. Hm, mojito... To musí vonět vážně božsky! ♥

    OdpovědětVymazat
  6. Ten vypadá vážně dobře...Já zrovna dopotřebovala od Soaphoria Kořeněný pomeranč a teda taky pecka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tyjo, tu vůni si nedokážu představit :)

      Vymazat
  7. Tuhle značku vůbec neznám:O jinak já momentálně používám peeling od Nivey a jsem spokojená:)
    FASSHION MIND

    OdpovědětVymazat
  8. tak ja by som asi tiež vybrala tento alebo možno aj čokoládu :)) a olejové pílingy sú najlepšie :)

    OdpovědětVymazat
  9. Také používám peeling s vůní mojito, jen od jiného výrobce. Vůně je to úžasná. O peelingu Saloos jsem uvažovala, ale některé holky si stěžují na mastnou vanu.

    OdpovědětVymazat
  10. Tiež ma parfemáciou a tým že obsahuje morskú soľ láka, ale viem že na telo by som ho nemohla kvôli tomu olejovému základu. :(

    OdpovědětVymazat
  11. Tenhle je úplně nejvíc, ten miluju, hlavně kvůli té vůni, jsem z něj vždy nadšená :)

    OdpovědětVymazat
  12. Tento by som rada vyskúšala. Momentálne používam vínový od Manufaktury :)

    OdpovědětVymazat
  13. Ta vůně musí být úžasná:) Peeling sice nepoužívám moc často, skoro vůbec, ale ten by za to koupení fakt stál:)

    ...Instantní krása//Giveaway...

    OdpovědětVymazat
  14. Premýšľam nad tým že si ho zaobstarám aj ja, musí to byť naozaj pôžitok vlastniť peeling s vôňou mojita ♥

    OdpovědětVymazat
  15. Tento peeling mě zaujal v levandulové verzi :) Já teď ale používám vanilkový od YR a ten je skvělý! -L

    OdpovědětVymazat
  16. Beautiful pictures :)

    http://thefashionconvert.blogspot.co.uk/
    http://secretbeautylife1.blogspot.co.uk/

    OdpovědětVymazat
  17. Vyzerá dobre. Môj Obľubený peeling je od esence. Mam ho ale veľmi ho nepoužívam pretože mi príde umelý.

    http://www.simplykristinasblog.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  18. Hello, mojito peeling sounds good. I love peelings. Have a nice day. Best greetings Jana from Magische Farbwelt

    OdpovědětVymazat
  19. Oh seems like a nice peeling, I wouldn't mind trying it :P

    Kisses

    OdpovědětVymazat
  20. Wow, mojito scrub, I must have it too :-)
    kisses

    mundodecaty blog

    OdpovědětVymazat
  21. Peelingy veľmi nepoužívam, ale tento vyzerá byť dobrý. Musím sa zastaviť niekde a niečo podobné si kúpiť.
    NINAVE

    OdpovědětVymazat
  22. Ani jsem nevěděla, že Saloos vyrábí i tělové peelingy :)Mně zrovna dneska přišel jahodový body scrub od Avonu, tak jsem na něj zvědavá, snad s ním budu tak spokojená jako ty s tímto :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  23. Amazing product kiss

    http://denimakeup95.blogspot.it/

    OdpovědětVymazat
  24. Ahoj! Predávam značkovu paletku Bh Cosmetics - 120 tienov za super cenu! A kopu inych veci, pre viac info Klik SEM alebo kacena903@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  25. Já tělové peelingy vůbec nepoužívám. Ale ségra si na ně docela potrpí, tak to bych ji mohla zkusit koupit tento. :)
    DENYII

    OdpovědětVymazat
  26. Pělkný článek i fotky :) zatím jsem žádný tělový peeling nezkoušela :)

    OdpovědětVymazat
  27. Vyzerá zaujímavo, pravdupovediac, ja telové pílingy až tak nepoužívam (skoro vôbec). No v poslednej dobe ich veľa ľudí spomína, tak by som si nejaký mala zaobstarať, nech nezaostávam. :)
    SweetSunshine

    OdpovědětVymazat
  28. Od Saloosu jsem ještě nic neměla, ale po tvé recenzi je mi jasné, že to musím napravit :))
    --eL

    OdpovědětVymazat
  29. The smell must be divine! Happy Friday.
    xox
    Lenya
    FashionDreams&Lifestyle

    OdpovědětVymazat
  30. Značku Saloos mám mooc ráda! Tento peeling jsem zkoušela akorát v čokoládové verzi a byl moc super!

    Bio Karité Balzám na nehty Saloos

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Sice je ta čokoládová ohraná, ale určitě voní taky božsky :)

      Vymazat

Děkuji za vaše krásné komentáře!