Victoria Secret Body Sprays

Ahoj :) pokud si pamatujete, celkem nedávno jsem psala článek obecně o Body Sprays od Victoria Secret. Psala jsem, že si vybírám svůj první a ptala jsem se vás , jaký si mám vybrat :) nakonec jsem zvolila Sheer Love , což jsem ani nečekala :)
O baleních jsem už v tom článku psala, ale něco zopakuji. Jsou poměrně velké, mají 250 ml plastové balení. Působí na mě strašně roztomile a zároveň luxusně :) Tohle růžové se mi líbilo asi nejvíc, je to i takový nejtypičtější k té značce. Vůně je sladká, základem je heřmánek a aloe vera a právě u této i bavlník a lilie. Je to hodně něžná, holčičí jemná vůně na teplé dny . Myslím, že tahle parfemace voní skoro každému :) Výdrž je trošku slabší, ale je to tělový sprej, takže se to dalo očekávat.
Já si jí celkem šetřím , protože už vidím, jak bude dokonalá u moře! Na to je jak stvořená :) Škoda akorát té dostupnosti v ČR, kde je jen 1 obchod Victoria Secret v Praze. Ale naopak je super, že se značka začala objevovat i na českých e-shopech, já mám konkrétně tento body spray ze stránky Notino.cz , za což tímto děkuji za poskytnutí produktu k recenzi :) . Sprej seženete zde.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za vaše krásné komentáře!