My Hair Care Routine ♥ | Má péče o vlasy

Ahoj :)
Dnešní článek bude trošku delší ale i přesto doufám, že vás bude bavit :) Mě osobně tyhle vlasové články strašně baví! Jak jste teda poznali, bude to o vlasech :D A to o mojí péči, co používám, když si vlasy myju a takové ty stylingové přípravky na každý den.
 
 
 
Budu se snažit být stručná a kdyby vás cokoliv zajímalo, určitě se ptejte v komentářích! :) Cca 3 měsíce dozadu jsem se o vlasy vůbec nijak nestarala, a upřímně, byly hrozný. Používala jsem jen šampon, ještě k tomu nějaký hrozný a často jsem si žehlila vlasy nic moc žehličkou bez jakékoliv ochrany před teplem na vlasy. Pak jsem si vlasy ostříhala, hlavně ty zničené konečky a začala odznova. Udělala jsem celkem velký nákup na parfums.cz produktů na vlasy, které vám v tomto článku všechny ukážu :)

Začnu takovou první kategorií a to je tedy umývání vlasů. Vlasy si myju 2x do týdne . Vždy použiju nejdříve šampon, momentálně mám klasiku Head And Shoulders a pak použiju kondicionér na konečky, konkrétně od Aussie, na který jsem psala recenzi . Dále používám tak 1x do týdne masku od Kallosu, na kterou taky chystám recenzi. Je to velké balení, takže ji budu mít nekonečně dlouho :D Příjemně voní a vlasy sou pak krásně hebké :) To je taková ta základní pravidelná péče.


 
 
Další produkty, které nepoužívám furt , spíš občasně.
Kokosový olej - Používám ho jako masku, dávám si ho opravdu hodně a opravdu mi to pomáhá. Používám ho tak 1x za dva týdny cca .
Batiste - Tohoto pomocníka určitě všichni znáte :D Je to záchrana když si neumyjete vlasy. Mám plno "příchutí" a třešničkový je můj oblíbený :)
Olejíček na vlasy - Používám občas na mokré vlasy před fenováním na konečky.

• Tepelná úprava
Poté co si vlasy tedy umyju tak je nechám chvíli volně usychat a pak začnu fenovat. Od prosince používám tento fen od Remingtonu z řady Protect a jsem s ním fakt spokojená. Má 2 nástavce - nejdříve si fenuji vlasy tím klasickým , pak dám ten větší a tím dělám jakovy "masáž" :D u kořínků vlasů, tím vám to dá větší objem . Můžete si to nastavit na různé teploty, můžete foukat i studeně a z té hlavice to vypouští keratin.
 

Vlasy si češu jedině Tangle Teezerem , o které jsem taky psala. Už jsem si na něj navykla a nedokážu si představit se zase česat normálním kartáčem :D Je super praktický :)
 
 
 
Vlasy si myju většinou večer, takže je mám ráno fakt dost kudrnaté. Jak jsem psala, myju si je tak 2x do týdne, takže i tak 2x do týdne si žehlím vlasy. Mám též novou žehličku, taky od Remingtonu z řady Protect a jsem s ní vážně spokojená - skoro ty vlasy neničí . Chystám na ni určitě samostatný článek.Vlasy mi s ní vydrží opravdu dlouho rovné.

Před žehlením používám ochranu před teplem od Schwarzkopf  , což je sprej na ochranu vlasů proti tepelné úpravě, myslím, že je až do 200 stupňů. Vždycky s ním před žehlením nastříkám vlasy a chvilku počkám. A pak tedy žehlím, žehlím maximálně na 190 stupňů aby fungovala celá ta řada protect. Vlasy mi vydrží tak 2-3 dny rovné, takže do dalšího umytí. Vlasy si vždycky rozdělím na 3 části .

 
 
 
 
• Styling
A teď už jen styling! Když mám nějaký účes , nebo chci jen aby mi ofina držela, použiju lak na vlasy od Lorealu . Je fakt super, vlasy vydrží v tom tvaru celý den.
 
 
A poslední věc, kterou používám zřídka, je sprej na vlasy od Avonu na objem. Přijde mi, že jsou ty vlasy pak celkem takový slepenější.. Ještě jsem to úplně nevykoumala, jak a kdy to používat .
 
 
 
 
 
 

Momentálně mám konečky do červena, ale už se do odbarvuje. Až se to odbarví tak budou blonďaté, protože jsem si cca před 2 roky konečky úplně odbarvila do takového ombré. Půjdu na to znova cca za 2 měsíce, až se mi ta červená odbarví, pak bude kdyžtak nějaký update :)

A to je vše z dnešního dlouhého článku :) Nakonec tedy řeknu, že jsou moje vlasy zdravější a hezčí než dřív, jak jsem se o ně začala více starat :) Všechny z těchto produktů mi pomohly a já je můžu moc doporučit!

Co vy a vaše Hair Care? Staráte se o vaše vlasy podobně? :) 

98 komentářů:

  1. Moje hair care routine je podobná! :)
    Jelikož mám velmi roztřepené konečky, po mytí vlasů si do nich vždy "kondicionér" od Isany! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Něco na konečky bych taky potřebovala ! :)

      Vymazat
  2. Před pár měsíci jsem se ostříhala, tentokrát jen po ramena. I tak to byl nezvyk. Hlavně konečky předtím trpěly žehličkou. Odteď používám Od Balea sprej na ochranu před teplem, Glis Kur Oil nutritiv jako šampon a od Avonu arganový olejíček, ale ten jen zřídka. A jinak tu žehlička a fén od Remingotnu si přeji už delší dobu.
    Super článek a budu ráda, když se podíváš i na můj blog :)
    La vie est belle

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju :) já taky přemýšlím o ostříhání . Určitě kouknu!

      Vymazat
  3. Měla jsem jednu chvíli tu masku od Kallos a ze začátku bylo vše ok. Po nějaké době jsem poznala, že mám vlasy těžší, rychleji se mastí a začaly ztrácet na síle. Nechápala jsem z čeho to je, ale po vyřazení tohoto produktu z mé rutiny a nahrazení něčím lepším jsem zjistila, že to bylo všechno o něm. Ale na každého působí asi jinak :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mě zatím vyhovuje, ale díky za radu! Pokud něco takovýho spozoruju, asi ju budu muset taky bohužel vyřadit :/

      Vymazat
  4. Nějakou masku od Kallosu chci už hodně dlouho zkusit, takže jsem zvědavá na recenzi! :) Hezký článek :)

    SweetElis

    OdpovědětVymazat
  5. Tangle teezer je skvelý hrebeň a kokosový olej klasika. :)
    Pozývam teba a tvoje čitateľky na moju giveaway:
    http://rebelliouslily.blogspot.sk/2016/02/giveaway-time.html

    OdpovědětVymazat
  6. Mne sa tiež páči takýto typ článkov, rada sa starám o vlasy. Najviac ma zaujal asi ten fén, čo vypúšťa keratín. Sa po ňom obzriem asi, aj keď ja si vlasy nesuším fénom veľmi často.
    SweetSunshine

    OdpovědětVymazat
  7. Really interesting post...thx for sharing! xx

    OdpovědětVymazat
  8. Pěkný článek :) já se přiznám, že o své vlasy nijak zvlášť nepečuji, myji si je 2x týdně jako ty a po mytí si dávám masku na roztřepené konečky, ale nikdy jsem si je nebarvila ani je nefénuji a žehličku používám tak maximálně na vlnění vlasů, což je tak jednou za půl roku :D každopádně bych řekla, že moje vlasy jsou ve velmi dobrém stavu :)

    OdpovědětVymazat
  9. Na recenzi masky Kallos jsem opravdu zvědavá! A máš to krásně nafocené :))

    OdpovědětVymazat
  10. Krásne vlasy máš :) A k mojej vlasovej rutine u mňa je to aktuálne taka klasika šampon a balzam na vlasy, plus ochrana pred teplom, kedže si vlasy vždy fénujem, bez fénu, by som sa asi nedočkala uschnutia :D Môj obľúbený šampon je Nivea, ktorému som verná už nejakých 7 rokov ba dokonca možno aj viac. Cˇo sa týka balzamov a masiek na vlasy tam mám toho naskúšane habadej, mala som veľmi rada balzam na vlasy od cienu taký ružový, no žial odkedy ho akože vynovili a zmenili obal, (žial aj zloženie aj ked uvedené je to isté) je ten balzam dobrý akurát tak do koša. Tak som sa vrátila k balzamom od Baley na blond vlasy a tiež na rovné vlasy, ktoré mi super vyhovujú. A posledný mesiac používam balzam od Dove s arganovým olejom, ktorý je úžasný :)Raz za čas, čo je asi tak možno raz za mesiac, raz za dva - kedy ako používam tie klasické ampulky od Dixi, ktoré si neviem vynachváliť :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju za typy, určitě něco z toho vyzkouším :))

      Vymazat
  11. Tangle teezer is everything!

    www.nomoretulips.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  12. Och, ty máš tak krásne vlasy! :D
    Môj blog: Girl with pink nails

    OdpovědětVymazat
  13. tyhle vlasoposty mám moc ráda :)
    některé výrobky máme stejné.
    random & recenze

    OdpovědětVymazat
  14. Great post, thanks for sharing :) Love your hair <3

    OdpovědětVymazat
  15. Hello Denisse Beauty, you have wonderful hair. I also like Batiste and Tangle Teezer products.
    Love,
    Nancy :-)
    http://OrangeCosmetics.blogspot.de

    OdpovědětVymazat
  16. Od Aussie som mala tento kondicionér, ale nejak ma nenadchol- sto ľudí sto chutí a máš krásne vlasy :)
    www.leekralova.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  17. Máš opravdu nádherné vlasy, takový kdybych měla, tak bych si pískala:)

    OdpovědětVymazat
  18. Great Post!

    http://carinazz.blogspot.com.ee/

    OdpovědětVymazat
  19. Nice post dear :)
    xx
    http://themarielement.blogspot.pt/

    OdpovědětVymazat
  20. Krásný článek!:) ty suché šampony od Batiste chci už hrozně dlouho vyzkoušet!:D:)
    FASSHION MIND

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju, určitě vyzkoušej, a hned několik! :D :)

      Vymazat
  21. Hello, your hair looks so beautiful. Have a nice day. Best regards Jana from Magische Farbwelt

    OdpovědětVymazat
  22. Your hair looks amazing! :D Great produCts!
    Xoxo ❤
    MY FASHION ODYSSEY

    OdpovědětVymazat
  23. Bez tangle T. nedám ani ránu !! Máš krásně vlasy :)

    OdpovědětVymazat
  24. Já i monn používáme tangle teezer, a vážně si už ani nedokážeme představit nic jiného, hlavně já se svými dlouhými vlasy!!! Monn používá i batiste, a prý je naprosto super. A šampony tak nějak střídáme podle potřeby, v létě hlavně pěkně voňavé, já te´d aktuální mám proti lupům od Syossu a je super!

    Pěkný článek, poučný, řekla bych.

    sophie

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já už bez TT nedám taky ani ránu :) děkuju Sofi!

      Vymazat
  25. ahoj, mám podobnú kreatinovu masku len v zelenom balení odporúčila by si mi skôr tú tvoju? moja je super ale vždy mám pekné vlasy iba deň a na ten ďalší sú zniva rovnaké :-D a Schwarzkopf sprej na ochranu pred teplom určite skúsim!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tu mou můžu doporučit určitě :) možná je ta tvá stejná, akorát v jiném balení? :D (menším ) Ten sprej určitě vyzkoušej, vlasy rovné vydrží opravdu pak dlouho :)

      Vymazat
  26. super napsané, krásně se to čte ! :-)) kokosový olej , the best!

    mrkni na muj blog o modelingu
    http://bephmodel.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  27. Máš krásné vlasy a tengle teezer je skvělý:D :)
    http://praguestyle1.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  28. Šampony od Welly SP a Tangle tazer na to nedám dopustit! :-)
    Hezký článek!

    OdpovědětVymazat
  29. pekný článok, vždy si rada prečítam tieto hair care routine a inšpirujem sa niečím novým :) podľa mňa máš dobrú kvalitu vlasov keď ti stačí si ich umývať 2krát týždenne, používať toto všetko a tak fajn držia:)

    Dominika Makarová fashion blog

    OdpovědětVymazat
  30. Máš moc hezké vlasy.:)
    Už nějakou dobu přemýšlím na tou žehličkou, že si jí pořídím ale pořád nevím:/
    Jinak začala jsem blogovat a byla bych moc ráda, kdyby ses podívala na můj blog:) Děkuju:)
    http://clarabrunette.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  31. más boží vlasy!! super článek! těšim se na další
    určitě mrkni i ke mě na blog o modelingu http://bephmodel.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  32. Nice post, dear! Love your blog! (:

    www.caterina-m.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  33. Jak to děláš, že ti vlasy vydrží tak dlouho ok, že je stačí umýt 2x týdně? To bych taky chtěla :D Bohužel já si musím umývat co druhý den a někdy i každý :-/

    Piosek
    www.piosek.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  34. mas naozaj uzasne krasne vlasky!

    Pozyvam na velku GA o Rimmel, Niveu a ine, tu: http://goo.gl/DSNk3D

    OdpovědětVymazat
  35. Máš velmi pekný blog :) rada si ťa pridám do GFC :) som tu nová takže budem hrozne rada ak to opätujes <3 :)

    OdpovědětVymazat
  36. Máš opravdu krásné vlasy a jde vidět že se o ně opravdu pěkně staráš.!

    S pozdravem: http://modniblogcz.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  37. máš krásne vlásky vidno, že sa o ne naozaj dôsledne staráš :)

    Dominika Makarová fashion blog

    OdpovědětVymazat
  38. Batiste a Aussie nemože chýbat! a taki isto používam len Tangle Teezer :-)

    http://myworldinapocket.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  39. skvělý článek :) nedávno jsem vyzkoušela šampon od Aussie a jsem spokojená :) a Tangle Teezer je klasika, bez které už bych asi nemohla být :D :)

    OdpovědětVymazat
  40. Já si myju vlasy obden. Bohužel se mi mastí, barvila jsem si je a myla taky 2x týdně ale končím s barvením :) má přírodní je hnědá a chci do ní blond melír. Šamponu mam asi 5 :D a tak je střídám.

    allys-cook.blog.cz

    OdpovědětVymazat
  41. Really interesting post! ;)

    achiuu.blogspot.it

    OdpovědětVymazat
  42. TT mám aj ja a neviem si ho vynachváliť :) Ja ho mám ale v ružovo-tyrkysovej farbe :)

    Čo je dobré to musím mať aktuálne aj s GIVEAWAY

    OdpovědětVymazat
  43. Mně se tvoje vlasy moc líbí! A Batiste je prostě geniální přípravek, už mockrát mě zachránil. Přiznávám se, že většinu výrobků, co používáš, jsem doposud neznala.

    OdpovědětVymazat
  44. Mně se tvoje vlasy moc líbí! A Batiste je prostě geniální přípravek, už mockrát mě zachránil. Přiznávám se, že většinu výrobků, co používáš, jsem doposud neznala.

    OdpovědětVymazat
  45. Pekny clanok:) ja som batiste objavila len nedavno a musim povedat, ze je to perfektny suchy sampon. Inak mam tiez zehlicku remington, len nejaku inu, chcela by som vsak vyskusat tu, co sa s nou zehlia vlhke vlasy....tak uvidim. Na recenziu masky sa tesim, pretoze prave nejaku dobru potrebujem a co sa tyka kokosaku, ten zvyknem tiez pouzivat obcas na konceky :)

    OdpovědětVymazat
  46. Batiste zboznuju.. Jen mi i to největší balení vydrzi hroznou chvilku:( asi toho tam dávám moc.. Skoda protoze neni nejlevnější.. Jinak super clanek :)!

    OdpovědětVymazat
  47. I have actually never tried any of these products! Lovely post :)

    Sarah | What Sarah Writes

    OdpovědětVymazat
  48. Suché šampóny od Batiste mám nejraději. :) Tangle teezer taky používám. :) a od Avonu mám ten sprej taky. :)

    OdpovědětVymazat
  49. Ten keratín práve mám a je to hrozne dobré. Myslím tú masku od Kallosu. Používam to sice skor ako kondicionér ale nevadí 😀. Tangle Teezer používam roky a nemôžem si ho vynachváliť. Šampóny sú u mňa skôr prírodné, mám napríklad pivový z Manufaktury myslím, ale teraz prejdem na úplne prírodný. :)

    creYativitE 

    OdpovědětVymazat
  50. Máš krásné vlasy, skvělý článek:)
    http://praguestyle1.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  51. Great post!
    xx S.
    http://cappuccinocouture.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  52. Ahoj, pozývam ťa na giveaway na blogu mojej sesternice ;) Hrá sa o kozmetiku Mary Kay, tak to nezmeškaj! :)
    http://partofnicol.blogspot.sk/2016/06/mary-kay-giveaway.html

    OdpovědětVymazat
  53. Moc hezké vlasy. Tangle mě zklamal, ale vyhovuje mi obdoba Dtangle. Doporučuji. :)

    OdpovědětVymazat
  54. This is so inspiring! I love the post:)

    irenethayer.com

    OdpovědětVymazat
  55. Toľko prostriedkov pohromade som este nevidela :D používam šampón Timotei aj kondicionér timotei s ružou z jericha raz za čas, ale naozaj sa tomu až tak nevenujem, nežehlím, nekulmujem a takmer vôbec nefénujem. Musím uznať že máš pekné vlasy, vyzerajú zdravo a krásne sa lesknú :))

    OdpovědětVymazat
  56. Máš nádherné vlasy! :) Nad kokosovým olejem přemýšlím, ale bojím se, že mi vlasy rapidně zmastí..Zajímalo by mě, jestli je na světe ještě někdo (krom krátkovlasých), kdo používá něco jiného než Tangle Teezer. :)
    Chic by Jane

    OdpovědětVymazat
  57. Máš nádherné vlásky ♥.
    www.janie-hannagonova.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  58. Moc hezké vlasy :) a pěkný blog

    OdpovědětVymazat
  59. Máš moc hezké vlasy! Tangle teezer taky používám už pár let, je nejlepší :)

    http://marketafrank.com

    OdpovědětVymazat
  60. Je super, že ťa baví takto sa o to starať :) Ja používam šampón aj masku od Aussie a po každom umytí si na končeky dám olejček a zatiaľ mi to celkom stačí :) Sem tam tiež používam suchý šampón od Batiste a je to najväčší záchranca!
    Ivana xx

    OdpovědětVymazat
  61. Když vidím, co vše na ně používáš, ani se nedivím, že máš tak krásné a husté kadeře :)

    OdpovědětVymazat
  62. Suchý šampón od Batiste používam tiež a nedám na neho dopustiť ! :)

    accessoriesforbeauty.com

    OdpovědětVymazat
  63. moc krásný článek! podobný jsem psala už tak x-krát a stále updatuji a updatuji :D

    OdpovědětVymazat
  64. Vlasy máš naozaj nádherné a tvoja rutina je naozaj veľmi praktická. Veľmi sa mi páči, že používať Tangle Teezer na vlasy nakoľko ho používam aj ja a môžem ho vrele odporúčať

    Čo je dobré to musím mať aj s novou vianočnou GIVEAWAY

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše krásné komentáře!