Na co všechno využít kokosový olej

Ahoj! V dnešním článku budou tipy, na co vše využít kokosový olej.


  • Hydratace pokožky - kokosový olej se dá využít jako náhrada různých tělových mlék a krémů, protože vaši pokožku mnohem více zhydratuje. Co mám ozkoušené je, že je super na spálení od sluníčka, protože krásně zklidní .
  • Na vlasy - to je asi nejčastější způsob využívání - když máte poničené vlasy nebo jim chybí hydratace, jednoduše si udělejte kokosovou masku na vlasy, kterou tam necháte aspoň půl hodiny. Vlasy budou pak krásně jemné
  • Bělení zubů - o tomto způsobu jsem dříve nevěděla. Když jsem se to dočetla, hned jsem to vyzkoušela, protože přírodních bělidel moc není. Opravdu jsou cca po 2 týdnech vidět výsledky. 
  • Pečení, vaření - super způsob například při zdravé stravě. Také hodně profláknutý.
  • Odličování - to používám asi nejčastěji já . Pokud máte sušší a citlivější pleť, kokosový olej vám ji krásně vyčistí a odlíčí, zároveň zhydratuje . 
  • Masáže - pokud rádi masírujete, proč ne :)

To by byly všechny tipy, které jsou tak nejznámější a které mám trochu ozkoušené. Kokosový olej mám ze stránky Notino.cz , konkrétně odtud . Pokud ho používáte opravdu hodně a často, určitě se vyplatí to 700 ml balení. Určitě ho doporučuju vyzkoušet pro všechny, protože se dá opravdu použít na vše na co si vzpomenete a nic tím nezkazíte :) 


Výsledek obrázku pro na co všechno využít kokosový olej

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za vaše krásné komentáře!