Nivea Lip Butters

Ahoj :) Dneska bych článek chtěla věnovat celkem známým máslíčkům na rty od Labella, které jsou už konečně i v ČR. Jsou v několika provedeních, já tu mám Original, Vanillla a Macadamia a Raspberry Rose. Napíšu vám můj názor a jaký mi nejvíce voní, abyste měli případně z čeho vybírat :) . Na první pohled vás zaujme rozomilý kalíšek , který pevně drží. Někomu může být třeba nepříjemné, že do toho musíte šahat prsty, ale mě to ani nevadí.  Je celkém tuhé, ale rychle taje. Na rtech zanechá lehký film. Balení je velké, stačí vám opravdu malinko. 
 
 
 
Začnu tím Original, což nemá nějakou specifickou vůni, takovou klasickou niveáckou . Zanechá rty hezky vláčné s jemným leskem. Hydratuje moc pěkně, stejně jako ty ostatní.
 
Malina voní krásně sladce , vlastnostmi je to stejné jako u předchozího . Vanilkový mi z těchto voní nejvíce, je to strašně příjemná sladká vůně, která mi něco moc připomíná, ale nemůžu přijít na to, co :D Obsah balení je 19 ml a vůbec neubývá !
 
Celkově jsem tedy s balzámky spokojená, dávám je většinou na noc a ráno mám rty hydratované. Určitě stojí za zkoušku a já bych nejvíce doporučila vanilkový . Už je normálně seženete v drogerii, což je super! :) 


Máte zkušenost s těmito balzámky?

28 komentářů:

  1. Nenesnáším ty malinký satanistický kalíšky, jelikož mám vcelku dlouhý nehty, takže snad mi rozumíš.. Ale tyhle vypadají vcelku.. velký.. tudíž pro mě praktický. Já jsem docela sběrač balzámů, takže si je určitě vyhlídnu.
    Prolhaná Mrcha

    OdpovědětVymazat
  2. Nemám ráda kelímková balení, takže tohle není nic pro mě. Naštěstí Labello vyrábí i klasické rtěnkové balzámky.

    Jsi krasna

    OdpovědětVymazat
  3. Kromě originálu mám oba a v Německu jsem si pořídila ještě i borůvkový a je taky úžasný :3

    OdpovědětVymazat
  4. Zatím jsem je ještě nevyzkoušela, ale mám to v plánu! :)

    OdpovědětVymazat
  5. Mě láká ten borůvkový, ale ten u nás není no :( :) Hezký článek

    OdpovědětVymazat
  6. Zatím jsem je nezkoušela, u mě momentálně vedou Eos balzámky :)

    OdpovědětVymazat
  7. Já mám ten vanilkový a koukám, že jsem si vybrala dobře;))

    http://kate-trends.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  8. Rada by som ho vyskúšala, ale preferujem balzamy v tyčinke. Ale zase na noc by bol super :D.

    OdpovědětVymazat
  9. Its my kind of balm love it <3

    http://shizasblog.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  10. Já si pořídila ten vanilkový a jsem s ním nadmíru spokojená. Rty perfektně hydratuje a vůbec neubývá :)


    Jarní Soutěž

    OdpovědětVymazat
  11. Mám vanilkový už několik měsíců a jen tak mi asi nedojde :D Je fajn, ale za mě určitě ne zázrak. A hodně mě mrzí to složení :(

    OdpovědětVymazat
  12. Ja som mala kokosový a bol celkom fajn :)
    http://fashion-paradis.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  13. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  14. Balzámy vůbec neznám, ale vůně mě lákají :)

    http://somethingbykatep.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  15. V posledních dnech jsem hledala nějaký lepší balzám na rty, který mi je opravdu po zimě uzdraví a zhydratuje. Nakonec jsem zvolila balzám na rty od Neutrogena, také z drogerie. Budu na něj určitě psát recenzi na svém blogu. Ale na tyhle máslíčka jsem se také dívala, hlavně na vanilku :) Třeba si je později koupím :)
    La vie est belle

    OdpovědětVymazat
  16. Balzámky v kelímku mám moc ráda a tyhle mě lákají už dlouho, ale mám balzámů hodně na to, že nejsem schopna je spotřebovávat, takže jsem si další zakázala zatím kupovat :)
    Lovely imperfections | Naturalium giveaway

    OdpovědětVymazat
  17. S tým Labello masielkami skúsenosť nemám, ale mám podobné od Nivey:) a môžem len odporúčať:)
    Ak budeš mať čas, tak sa určite nezabudni zapojiť do mojej ga:
    http://vsetko-co-mam-rada-by-vaja.blogspot.sk/2016/02/velkonocna-giveaway.html?m=1

    OdpovědětVymazat
  18. Máslíčka v kelímcích mám moc ráda, vždycky mě ohromí jejich vůně. u nás nejsou tolik rozšířena ale jinde v zahraničí se dá narazit na pěkné a zajímavé kousky. Labello mám nejradši protože jsou podle mě daleko lepší než slavné Baby Lipsy.

    OdpovědětVymazat
  19. Great post and photos. I like labello <3 Love, Eileen Beautyarea & more

    OdpovědětVymazat
  20. Lovely post dear! Have a great week! xx

    OdpovědětVymazat
  21. Rada by som vyskúšala ten vanilkový, musí byť super! :)

    OdpovědětVymazat
  22. Já mám doma ten vanilkový. Vůně je příjemná, ale na rtech je hrozně ulepený. Už si ho znovu nekoupím, ale možná risknu ten originál :)
    Veronicas.life8

    OdpovědětVymazat
  23. Já dávám přednost klasickým balzámům na rty v tubě než takhle v "mističce". Každopádně vypadají skvěle! :)
    DENYII

    OdpovědětVymazat
  24. Ja mám doma tiež jedno toto másielko, ale tuším je čučoriedkové. Pre mňa je to balenie také dosť nepraktické a neviem ako si to nanášať na pery :D
    Môj blog: Girl with pink nails
    Srdečne Vás pozývam na moju GIVEAWAY

    OdpovědětVymazat
  25. Už dlouho je chci vyzkoušet vypadají super!:) hlavně ten malinový<3
    FASSHION MIND

    OdpovědětVymazat
  26. Tohle musím určitě někdy vyzkoušet :) zkušenosti s tím nemám, ale láká mě to :)

    Maris Novotná

    OdpovědětVymazat
  27. S těmito balzámky zkušenost nemám, ale líbí se mi, že je balení velké a věřím tomu, že krásně hydratuje. Jediný důvod, proč jsem si ho zatím nekoupila je právě to, že se do toho musí sahat :/

    SweetElis

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše krásné komentáře!