Rimmel Novinky : leden 2016

Ahoj!  V dnešním článku se podíváme na novinky od Rimmelu , které mi byly zaslány . Jak jste si asi všimli, novinky jsou lednové a už je březen, za to se vám omlouvám, nějak jsem nestíhala :( .. Snad vám to nebude vadit! Tentokrát se jedná o 3 produkty - řasenku, tužku na oči a rtěnku. Tak jdeme na to! 

 
Určitě jste si těchto novinek už všimli, chystá se totiž revoluce! Nejvíce mě zaujaly rtěnky THE ONLY 1 , rtěnky bez kompromisů. V tiskové zprávě jsem se dočetla:
  • BARVA - Výrazné pigmenty umožňují nádherně plné krytí v jednom snadném tahu.
  • KOMFORT - Složení obsahující směs jemných olejů při aplikaci poskytuje příjemný pocit.
  • HYDRATACE - Formule obsahující ovocný olej s výtažkem z růží zanechá rty dokonale hydratované. Textura je obohacena o vitamin E.
  • VÝDRŽ - Moderní polymery ve složení zlepšují přilnavost k pokožce rtů a zajišťují vynikající dlouhotrvající efekt.
 
 
 
K dispozici je 12 odstínů, od Nude do růžových, červených až fialových. Já konkrétně vlastním odstín 110 Pink a Punch , což je nádherná červeno-růžová barva. Konzistence je taková máslová a pigmentace je úžasná. Výdrž bych řekla že je průměrná . Celkově bych řekla, že tyhle nové rtěnky jsou povedené a určitě se těším na další odstíny.

 
Cena rtěnek je 169,- kč.
 
Jako další tu mám řasenku Volume Colourist , která by měla postupně obarvovat přirozené řasy během jejího dlouhodobějšího používání. To jsem ještě pořádně nevyzkoušela, ale pak vám dám určitě vědět.
 
 
 
Řasenka dělá hezky přirozené řasy, nijak je neslepuje a hezky je prodlouží. Odličovat jde snadno s nějakým dvoufázovým odličovačem očí. Kartáček je ve tvaru písmene A a hezky se s ním dostanete i ve vnitřním koutku oka. Dělá i hezký objem , není moc mokrá, což oceňuji . Celkově mi přijde, že Rimmel přichází opravdu s lepšími a lepšími řasenkami :)
Cena 229,- kč

Poslední produkt, který jsem dostala na testování jsou Oční stíny a linky Magnif ' Eyes 2 in 1. Mám odstín 002 Kissed by o rose gold . Tužka má na jedné straně stíny a na druhé tužku. Tužku mám tmavě hnědou a stíny jsou zlaté, což se hodí třeba na nějaký ples.
 
 
 
Stíny i tužka se nanáší velice příjemně , vůbec to nedře ani nic podobného, což u některých tužek je. I se hezky blendí . Pigmentace je taky skvělá a za mě je to super produkt 2 v 1. Hnědý konec tužky je vhodný na linky ( i na vnitřní vodní linku ) krásně tam totiž drží. Pokud třeba nechcete černou, je na vás moc tvrdá tak určitě doporučuji tuto ! Drží opravdu úžasně. Bohužel už se mi to trošku ošoupalo, tak za to se omlouvám.
 
 
 
 
Cena 189,- kč.

 


Jaký máte názor na novinky od Rimmelu? :) 



51 komentářů:

  1. Teda nic moc závratnýho :) Hezký článek

    OdpovědětVymazat
  2. Krásné novinky, my s monn máme moc rády rtěnky a pořád bysme jenom kupovaly nové a nové, a i řasenka vypadá super a má krásné balení. nejméně bychom využili stíny, jsou opravdu jen na zvláštní příležitosti, jelikož ani jedna z nás není zvyklá je nosit :) Povedený článek, tvé recenze jsou nejlepší ! :)

    sophie

    OdpovědětVymazat
  3. What a lovely post. Love the color of the magnif eye!!
    Rimmel makes some great products :)
    Xx Blue Ducklings
    Http://www.blueducklings.wordpress.com

    OdpovědětVymazat
  4. Great items Really interesting post...thx for sharing! xx

    OdpovědětVymazat
  5. No tak teda barva té rtěnky je fakt pecka!:)
    FASSHION MIND

    OdpovědětVymazat
  6. Ta hneda linka by na ocich mohla vypadat opravdu moc hezky :)

    OdpovědětVymazat
  7. Ta hneda linka by na ocich mohla vypadat opravdu moc hezky :)

    OdpovědětVymazat
  8. Řasenku pokaždé v drogerii okukuju, ale stále čekám, až o ní na nějakém blogu objevím recenzi, abych věděla, jestli fakt funguje :D ..ale vzhledem k tomu, že teď novou řasenku stejně potřebuju, nejspíš šáhnu zrovna po této :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  9. Nejvíce mě lákají rtěnky. Protože Rimmel v těchto věcech nikdy nezklamal. Co se týče řasenky tak mě tolik neláká protože se mi momentálně sešlo velké množství řasenek se kterými budu mít co dělat abych je spotřebovala. Oční linky se mi líbí a jejich koupi bych se nebránila.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ty rtěnky se fakt povedly, tužka taky ! :)

      Vymazat
  10. Jak rtěnka, tak i stíny mají krásnou pigmentaci! U řasenky se mi moc líbí ten kartáček, no - možná vyzkouším! :)

    OdpovědětVymazat
  11. Ta barva tý rtěnky je fakt neodolatelná o.O

    eL

    OdpovědětVymazat
  12. I loved your selected shades =)
    http://ohladymania.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  13. O rtěnce jsem slyšela že tolik nevydrží a že trošku "putujou na rtech". Ale už jsem na ně koukala:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Výdrž není úplně nejlepší, ale jinak jsou fajn :)

      Vymazat
  14. The lipstick is so cool! Nice color.

    www.sophias-fashion.de

    OdpovědětVymazat
  15. Musím uznat, že se Rimmelu novinky hodně povedly :)

    OdpovědětVymazat
  16. Já miluju Rimmel London! Jedna z mých nejoblíbenějších značek. Myslím, že novinky jsou super! :)
    Catherine Ribbon

    OdpovědětVymazat
  17. Farba rúžu je dokonalá a novinky vyzerajú super :)
    www.leekralova.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  18. Ta ,,2 v 1 tužka´´ mi přijde super! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo, je asi nejlepší z těchto novinek! :)

      Vymazat
  19. I like the pink lipstick. Have a wonderful day!

    OdpovědětVymazat
  20. Rtěnka má nádhernou barvu, jen to balení se mi moc nelíbí :/ No a ty stíny+tužka v jednom jsou super moc se mi líbí ta barevná kombinace :)

    SweetElis

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mě se celkem líbí, i když možná jsou hezčí ty od Kate :) Jo, ta tužka je super, ještě se mi líbí ta v růžovém provedení :)

      Vymazat
  21. Vážne podarené novinky, myslím, že ten rúž naozaj vyskúšam :)

    OdpovědětVymazat
  22. Musím povedať, že rúž má krásnu výraznú farbu a špirála vyzerá takisto krásne :)

    My blog : THE COLORFUL THOUGHTS

    OdpovědětVymazat
  23. Novinky vypadají skvěle teda. Barva rtěnky je úžasná a ty oční stíny 2v1 mě taky dost zaujali :)
    Simma Blog

    OdpovědětVymazat
  24. Hello Denisse, that are wonderful news. Rimmel is only available in the Internet in Germany.
    Have a nice weekend.
    Nancy :)
    http://OrangeCosmetics.blogspot.de

    OdpovědětVymazat
  25. amazing !
    http://therunwhy.blogspot.mx/

    OdpovědětVymazat
  26. Lovely products!

    ivyholly.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  27. Mám v plánu si pořídit tu řasenku :)

    OdpovědětVymazat
  28. Tá riasenka vyzerá zaujímavo, možno by som ju vyskúšala :) Pekný článok! :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše krásné komentáře!