Česká značka Astrid - Ano nebo ne?

Ahoj, v dnešním článku se budu zabývat českou značkou Astrid, kterou určitě všichni znáte od svých maminek a babiček, protože je na trhu už opravdu dlouho. Já jsem tedy od Astridu ještě nikdy nic nezkoušela a když mi přišla nabídka na spolupráci, byla jsem velmi překvapená a ready na testování! :)
První článek se bude věnovat pleťové kosmetice. Na testování jsem dostala krém, odličovací mléko a čistící pleťovou vodu, a to všechno určené na normální/smíšenou pleť .

První pleť čistím odličovacím mlékem. Všechny produkty mají příjemnou parfemaci, takže je to odličování příjemné. Toto mléko pleť zanechá opravdu svěží , vyčistí decentně , takže je pak opravdu potřeba pleť dočistit. Je hodně lehké, což je lepší než nějaká moc hutná mléka, podle mě.
Pak tedy dočistím čistící vodou, která má podobnou parfemaci. Stačí kápnout pár kapek na odličovací tamponek a krásně pleť vyčistí. Pak už není potřeba používat jiné odličovače :) . Už ji testuji měsíc a skoro nic neubylo.
Poslední krok je krém, který mě oslovil asi nejvíce. Parfemace je opět příjemná, krém je velmi lehký a krásně osvěží a projasní pleť. Množství toho krému v tom balení je opravdu hodně, takže vám dlouho vydrží, na pleť stačí opravdu malé množství.
Celkově jsem moc spokojená, produkty se mi líbí i balením, určitě bych si je sama v drogerii také koupila. Značka Astrid u mě co se týče pleťové kosmetiky opravdu zabodovala, a myslím si, že ani cenově moc drahá nebude, takže vám ji určitě doporučuju !

24 komentářů:

  1. Ešte som o značke nikdy nepočula, ale je super podporovať mieste značky :)

    OdpovědětVymazat
  2. S Astrid vubec nemam zkusenosti. Zrovna tahle rada by nebyla pro me, ale po necem vhodnejsim mrknu.
    Beauty of pink / Knižní regál

    OdpovědětVymazat
  3. Pamatuju si, že jsme dříve Astrid doma mívali hodně. Děkuju za připomenutí, je vidět, že mají pořád skvělé produkty. :)
    KattyLife

    OdpovědětVymazat
  4. Tato značka mě moc nezaujala. Občas ale kupuju jejich krémy proti slunci.

    OdpovědětVymazat
  5. Mě hrozně fascinuje, že za měsíc používání té vody ti skoro nic neubylo ;) Já už bych byla tak za půlkou, možná i na konci:D ale pěkná recenze :)

    OdpovědětVymazat
  6. Od Astrid jsem měla zatím jen přípravky na opalování. A tuto novou řadu jsem zrovna dnes viděla v letáku Tety :)

    OdpovědětVymazat
  7. :) Super článek :) Já si Astrid pamatuji z dětství, což znamená zejména opalovací krémy a jejich balzám na rty :) Nicméně tohle taky nevypadá vůbec špatně

    OdpovědětVymazat
  8. Překvapilo mě, že má teď Astrid takovéto věci, vždy jsem postřehla jen opalováky a balzámy na rty. Každopádně odličovací voda vypadá super a docela jsi mě nalákala i na ten krém! :)

    SweetElis

    OdpovědětVymazat
  9. Za mě Astrid anooo, balzámy na rty, odličovací mléko, voda, nebo opalovací mléko v létě... jo a jo a a jo :D.

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat
  10. Od Astridu sme doma zvykli vždy mať balzamy na pery a krémy na opaľovanie, mala som túto značku celkom rada, teraz ju nenakupujeme :D Ale týmto výrobkom asi dám šancu, naozaj kvalitný článok! :)

    OdpovědětVymazat
  11. Nikdy jsem od této značky nic nezkoušela, ale vypadá opravdu slibně ;)

    OdpovědětVymazat
  12. Od Astrid mám veľmi rada balzamy na pery tie sú úžasné :)
    Leekralova

    OdpovědětVymazat
  13. Túto značku poznám, ale nemám doma od nich nič :) vyzerá však super :)
    My blog : THE COLORFUL THOUGHTS

    OdpovědětVymazat
  14. Tuhle značku znám, ale pouze jako "starou" značku.. Ale produkty vypadají dobře, mrknu se po nějakým :))

    Nela Agáta z blogu Růžová rtěnka

    OdpovědětVymazat
  15. Really interesting post...thx for sharing! xx

    OdpovědětVymazat
  16. Když jsem byla mladší, tak jsme doma produkty od této značky často měli, ale teď bych tu nejspíš nenašla ani jeden.. Ale je to škoda, kord když je to česká značka, prozkoumám jejich produkty a snad si něco vyberu :)


    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  17. Pěkný článek i fotky :) upřímně jsem netušila, že mají i něco jiného než balzámy na rty a opalovací krémy, ale produkty vypadají super :)

    OdpovědětVymazat
  18. Áno, túto značku poznám vďaka mame a babke :D osobne som neskúšala nič :)
    Môj blog: Girl with pink nails

    OdpovědětVymazat
  19. Od Astrid som vyskúšala len opaľovacie krémy, od mala sme ich doma mávali a aj teraz sa u nás vždy aspoň jeden nájde. Pleťovka ma na prvý pohľad nejak neláka, ale po tvojej recenzii, si hovorím prečo nie. Takže možno niekedy vyskúšam :)

    OdpovědětVymazat
  20. Od Astridu jsme měli vždycky opalovací krémy, ale nevěděla jsem, že je to česká značka a že vyrábí i něco jiného. :o
    Catherine Ribbon

    OdpovědětVymazat
  21. Such an amazing post love it :)

    http://shizasblog.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše krásné komentáře!