Saloos Bio Argan Revital

Ahoj :) Cca před 1,5 měsícem jsem psala o prvním produktu od Saloos, který jsem testovala (zde) . Další produkt bych vám chtěla ukázat tento olejíček z řady Bio Argan Revital, na který jsem potřebovala více času. Takže se jdeme podívat, jaké účinky tento olejíček má :)
 
Tenhle olejíček je určen pro všechny typy pleti, ale v nabídce máte i na určitý typ pleti. Strašně se mi líbí skleněné balení, který má i hydrofilní odličovač. Je pěkně bytelné, takže se nemusíte bát případného rozbití. Dále taky oceňuji kapátko, což určitě nesmělo chybět :) . Vůně je velmi lehká a svěží.
Olejíček používám na noc a ráno je pleť krásně hebká a hydratovaná. Do pleti se vsákne hned, takže si ho klidně můžete dát pár minut před spaním :) Určitě je vhodný na starší a suchou pleť , četla jsem že je na ně velmi účinný.
 
 
Určitě vám mohu tento olejíček doporučit, značka Saloos je přírodní, takže určitě všem bude vyhovovat . Cena se pohybuje okolo 120 kč za 20 ml a seženete ho např. na parfums.cz zde .

Máte zkušenosti se značkou Saloos? 

21 komentářů:

  1. Nádhera! ♥ Produkty s argánovým olejom milujem najviac ako sa dá! ♥

    OdpovědětVymazat
  2. To věřím, že pleti prospívá, taky teď používám olej a pleť a ráno se vždy probouzím s takovou nacucanou pletí :D. Já od Saloos měla čokoládový peeling, tělový olej Mojito a hydrofilní odličovač a všechny produkty jsem si oblíbila, už je mám tedy vypotřebované, ale určitě bych si je pořídila znovu :).

    OdpovědětVymazat
  3. Wonderful blog! I will be very glad if you will come to me )) Kisses http://blondelafemme.blogspot.ru/2016/04/blog-post.html

    OdpovědětVymazat
  4. Značku Saloos vždycky jen okukuji v drogerii, ale odrazují mě ty ceny:D

    SOUL OF SISTERS

    OdpovědětVymazat
  5. Jedno balení tohoto olejíčku jsem už spotřebovala a je skvělý. ráno je plet jako nová:-)

    OdpovědětVymazat
  6. Mám poslední dobou mastnější pleť, tak si nejsem jistá, zda by to pro mě bylo to pravé, ale na zimu by se mi určitě hodil ;)

    OdpovědětVymazat
  7. Saloos je super značka. Sama bych si tuhle verzi oleje asi nevybrala, spíš bych ji vzala pro mamku. Aplikátor v podobně kapátka se mi moc líbí a je to praktické.

    OdpovědětVymazat
  8. Ja mám bohužiaľ z olejov vždy mastnú pleť. Ale balenie má krásne. :)
    Victoria's secrets

    OdpovědětVymazat
  9. Další zajímavý produkt od této značky, už budu muset taky konečně něco vyzkoušet, nějaký olejíček by se mi hodil! :)

    SweetElis

    OdpovědětVymazat
  10. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  11. saloos olejceky milujem aj celkovo ich vyrobky su skvelej kvality

    galantosfun

    OdpovědětVymazat
  12. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  13. Skvelý článok :D nemám žiadne skúsenosti s touto značkou :)
    Môj blog: Girl with pink nails

    OdpovědětVymazat
  14. saloos ma toľko skvelých produktov, že je ťažké si vybrať :) arganový olej ale vyskúšam až o pár rôčkov, keď mi bude trošku viac a hlavne keď domíňam zásoby na pleť :D

    OdpovědětVymazat
  15. Já tedy jen v oblasti masážních olejíčků jinak ne....není na plet moc hutný? Z toho mám vždycky trošku strach...:)

    OdpovědětVymazat
  16. Lovely post dear! Have a great day! xx

    OdpovědětVymazat
  17. S touto značnkou nemám skúsenosti. Tento produkt vyzerá dobre.

    NINAVE

    OdpovědětVymazat
  18. Rozhodně se porozhlédnu po olejíčku od Saloosu :)

    OdpovědětVymazat
  19. Aj ja momentálne skušam arganovy olej, tiež od saloos, ale on nemá taku voňu, len taky obyčajný. No keď si ho dám na pleť, tak sa nejak veľmi nevsiakne, čo mne dosť prekáža. Asi som si mala vybrať presne tento pleťový, možno by bol iný. :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše krásné komentáře!