Tip na jaro - Dermacol melounový tělový peeling !

Ahoj ! V Month in pictures jsem vám ukazovala můj nový tělový peeling, konkrétně od Dermacolu z řady Aroma Ritual, vybrala jsem si melounový, protože na jaro a léto bude super osvěžující, voňavý a fresh!
Balení je jednoduché a pěkné, je z plastu. Melounovou vůni jsem si vybrala proto, protože miluju meloun a čekala jsem krásnou sladkou vůni a té jsem se taky dočkala. Není to žádná chemická vůně a připomíná mi i žvýkačky :) .Je založen na cukrovém základu a není vůbec hrubý. Používám ho cca 1-2x do týdne.
Po smytí už ta vůně tak intenzivní není, což je škoda. Pokožka je ale krásně jemná a není potřeba použít tělové mléko. Není ho potřeba moc takže vám dlouho vydrží. Seženete ho například na parfemy-elnino.cz , konkrétně  zde za 163 kč. Určitě ho doporučuji, je to MUST HAVE na léto! :) Přemýšlím, že si pořídím i další vůni z této řady :)



23 komentářů:

  1. Panebože melounovej dermacol a ještě ke všemu peeling? Take my money!:D
    LadyCaterpillar

    OdpovědětVymazat
  2. Na tento peeling se chystám už pěkně dlouho :)

    OdpovědětVymazat
  3. Od Dermacolu miluju nejvíc vůni Pomeranč s belgickou čokoládou, ale tenhle meloun musí být na léto úžasný! :)

    OdpovědětVymazat
  4. Z tejto kolekcie som mala sprchový a bol úžasný:)) vôňa je proste úžasná, keď sa minú peelingy, ktoré mám doma,tak si prosím tento!!
    http://vsetko-co-mam-rada-by-vaja.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  5. Přemýšlím že bych si ho pořídila na léto. Tak dlouho ho máme na trhu a já se stále neodhodlala k jeho koupi. Budu o něm přemýšlet ale rozhodně ne melounový,je na mě moc sladký měla jsem sprcháč i tělové mléko a už víckrát ne.

    OdpovědětVymazat
  6. Tento melounový peeling jsem si chtěla koupit už minulý rok, když do Dermacol uvedl do prodeje, ale nějak jsem se k tomu nedostala, tak snad tento rok to vyjde, protože mě fakt mooc láká :)

    April Favourites 2016

    OdpovědětVymazat
  7. Fabulous review. Loved your detailed post.

    OdpovědětVymazat
  8. Už po ňom škúúlim velmi dlho, čoskoro sa asi objaví u mňa doma :))

    Bibi Brooks

    OdpovědětVymazat
  9. Melónovú príchuť mám veľmi rada. Nad týmto peelingom som uvažovala, no nevzala som ho. Určite sa však poň vrátim :)
    my blog : THE COLORFUL THOUGHTS

    OdpovědětVymazat
  10. Mám doma sprcháč s touto vůní a je to super!
    Beauty by K.

    OdpovědětVymazat
  11. Super fotky :) peeling vypadá zajímavě a ta melounová vůně zní taky lákavě :)

    OdpovědětVymazat
  12. Já momentálně používám jahodový peeling od Avonu, se kterým jsem moc spokojená, ale až mi dojde, plánuju si koupit právě tento peeling :) Od Dermacolu miluju sprcháče právě v této vůni, tak věřím, že i peeling bude úžasný :)

    Na mém blogu právě probíhá giveaway, budu ráda, když se zúčastníš :)
    Giveaway

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  13. Tenhle peeling mam doma taky, az spotrebuji Saloos, tak se na nej vrhnu, ta vune je opravdu moc prijemna :-)
    Lovely imperfections

    OdpovědětVymazat
  14. Tenhle peeling mam doma taky, az spotrebuji Saloos, tak se na nej vrhnu, ta vune je opravdu moc prijemna :-)
    Lovely imperfections

    OdpovědětVymazat
  15. Z melounové řady jsem měla tělové mléko, vůně úžasná :) Tohle musí být taky slast pro tělo

    OdpovědětVymazat
  16. Já jsem na peelingy těla hodně líná, ale tenhle mě docela láká :) Jsem zvědavá na tu vůni, podle popisu by se mi líbila :)

    OdpovědětVymazat
  17. Já takovým ovocným věcem moc neholduju, a tak by se u mě asi bohužel neuchytil :/ -L

    OdpovědětVymazat
  18. Už dlho plánujem jeho kúpu, a melónová vôňa je na leto najviac super :)

    OdpovědětVymazat
  19. O koupi tohoto peelingu už dlouho uvažuji, protože vypadá vážně krásně! :)

    SweetElis

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše krásné komentáře!