Bourjois Healthy Balance Powder

Ahoj, dneska bych vám ráda představila pudr od značky Bourjois. Padla mi do oka řada "Healthy Balance" , konkrétně tedy tento pudr. Ještě mají v nabídce makeup a korektor :) Nečekala jsem nic extra, ale byla jsem celkem příjemně překvapená :)
Zařadil se k mým nejoblíbenějším pudrům, dokonce předehnal i mého oblíbence Stay Matte od Rimmelu :) Odstín mám bohužel slouplý, ale mám myslím ten třetí nejsvětlejší. Bála jsem se, že mi nebude sedět, ale naopak. Pudr je strašně jemný, vůbec nepřáší a snadno se nanáší štětcem. Balení je bitelné, ale občas mi nejde otevřít :D Je se zrcátkem, což je + .
Slibuje přirozené zmatnění , ne takové to až moc ale opravdu přirozeně. Musím říct, že i pěkně kryje, i když většinou u pudrů krytí moc nepotřebuji. Taky krásně voní,po ovoci, nic přehnaného. Sehnala jsem ho na Notino.cz , konkrétně zde .
Až mi dojde, určitě si ho znovu pořídím. Cena je 156 kč za 9 gramů, což mi přijde ta super pudr fajn.


+ přirozeně zmatní 
+ pěkné balení 
+ vůně
 + nepráší

 - nic

Vlastníte něco od značky Bourjois? :) 

34 komentářů:

  1. Vypadá lákavě. Od značky Bourjois nic nemám protože v mém městě tahle značka nemá nikde stojan a popravdě mě dříve tolik nezajímala. Rozhodně bych ráda něco vyzkoušela.

    OdpovědětVymazat
  2. Vypadá doopravdy dobře! :) Bohužel nic nemám :(

    OdpovědětVymazat
  3. Pudr je krásný, už jen to balení vypadá dobře.:)
    Od značky zatím nic nevlastním.

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat
  4. Vypadá pěkně! :) Já mám teď pudr od RL (jako všechno na pleť) a zatím jsem s ním spokojená, ale možná bych zkusila tenhle. :)
    Catherine Ribbon

    OdpovědětVymazat
  5. O tomto pudru už jsem dost četla a ráda bych ho jednou vyzkoušela. Je to balení opravdu bitelné? :D

    OdpovědětVymazat
  6. Teda slyším o něm poprvé a dost se mi líbí, že má zrcátko.
    Beauty by K. - zapoj se do soutěže!

    OdpovědětVymazat
  7. Taky jsem na něj v Douglasu koukala, vypadá vážně skvěle! ☺

    OdpovědětVymazat
  8. Fabulous review. Loved your detailed post.

    OdpovědětVymazat
  9. Wau.. vypadá jako malá bomba!! já si zamilovala pudr od Holika Holika, ale už mi pomalu dochází a bude načase vybrat nový kousek :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tu značku chci strašně dlouho vyzkoušet! :)

      Vymazat
  10. Ja používam tiež ten od Rimemelu :) pekný článok :)
    Fashion Lovers

    OdpovědětVymazat
  11. Tak ten vypadá suprově a jestli ještě navíc voní tak co víc si přát! :)

    SweetElis

    OdpovědětVymazat
  12. Vyzerá nádherne ♥ Určite mu dám šancu :)

    OdpovědětVymazat
  13. Nice review dear, thanks for sharing.

    I am following you via GFC (497), hope you follow back <3
    Walking Freckle
    thisblogbelongstosabi.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  14. o tomto pudru už hodně dlouho přemýšlím :) teď mám sice ještě pěknou zásobu, ale jakmile nějaký dodělám, určitě půjdu právě do tohoto, básní o něm i spousta zahraničních blogerek!

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše krásné komentáře!