Missha Perfect Cover BB Cream

Ahoj :) V dnešním článku budu recenzovat můj první BB cream . Strašně dlouho jsem nějaký dobrý a funkční hledala a myslím, že jsem našla. Bylo to ale těžké, protože mi plno hrozných nevyhovovalo  - například Maybelline a Garnier. Strašně oranžové a tmavé BB creamy z drogerie jsem tedy hned odepsala. Když jsem se dívala na Notino.cz, zaujal mě tento BB cream od Misshy. Projela jsem plno recenzí a helejme se , je moc chválený, tak jsem si řekla , že ho zkusím :)
Mám ten nejsvětlejší odstín , 21 . Je krásně světloučký, ne jako ty ostatní. K dispozici jsou ještě 2 odstíny . Balení je celkem malinké, ale protože ho používám jen občas a stačí malinko, vydrží mi dlouho. Je krémové konzistence a krásně sjednocuje tón pleti, celkem obstojně kryje.
Musím říct , že mě překvapilo to super složení, které si na stránkách určitě přečtěte :) Je to můj první produkt od téhle značky a určitě to není mé poslední balení. Určitě mají i větší balení, ale to jsem ještě nezkoumala. Cenově je 20 ml za 200 kč, což není špatné na dobrý BB cream. Akorát je potřeba více pudrovat :)

Jaký je váš nejoblíbenější BB Cream? 

32 komentářů:

  1. Misha má jedny z nejlepších BB crémů. Mám ten samí a ješte 23. Opravdu stačí trocha a krytí má výborné.
    Www.siraelxy.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  2. To vypadá luxusně :D <3 Super článek

    OdpovědětVymazat
  3. Měla jsem vzorek a BB sice krásně kryje a má pěkný finish, bohužel je na mou plet příliš mastný a těžký, takže jsem si celé balení nepořídila. Od Misshy ráda používám perlovou tvářenku

    Jsi krasna

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je škoda, ale taky musím víc pudrovat :/

      Vymazat
  4. Thanks for sharing review about this product, never heard of it, but sound as a good one xoxo

    www.theninebyivana.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  5. Já jsem žádný BB cream ještě neměla, odrazuje mě právě to, že budou oranžové, takže moc děkuji za tip a na tuhle značku se určitě zaměřím :)

    SweetElis

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tenhle právě vůbec oranžový není! :)

      Vymazat
  6. Zaujímavý produkt a skvelý článok! Ja mám doma BB cream od Rimmel a od Garnier, sú celkom dobré :D
    Môj blog: Girl with pink nails

    OdpovědětVymazat
  7. Great review sweetheart...thx for sharing!

    OdpovědětVymazat
  8. BB cream jsem měla jen od Elfu a nebyl vůbec špatný, jen bohužel moc dobře nekryl :/ -L

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Sice BB creamy moc nekryjou, ale preferuji je před makeupy :)

      Vymazat
  9. Tak ja som skúšala BB cream od Nivea, ale aj ten svetlý bol na mňa príliš tmavý. :( Preto som skúsila jeden od Oriflame a ten mi celkom sadol, takže používala som ten. Momentálne sa obzerám po ďalšom - pretože v lete makeupy moc nemusím. :)
    SweetSunshine

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mě ty z drogerie přijdou taky strašně tmavý :(

      Vymazat
  10. Tak ja som skúšala BB cream od Nivea, ale aj ten svetlý bol na mňa príliš tmavý. :( Preto som skúsila jeden od Oriflame a ten mi celkom sadol, takže používala som ten. Momentálne sa obzerám po ďalšom - pretože v lete makeupy moc nemusím. :)
    SweetSunshine

    OdpovědětVymazat
  11. Já jsem měla bb cream od garnier, který mi tedy moc nevyhovoval-jak říkáš, byl poměrně do oranžova, navíc já jsem celkem tmavá, ale ani medium ani light mi nevyhovoval-oba pořád dost tmavé. :D
    Nyní používám normální make-up, al ena léto mám bb cream od Dermacol, který je sice tmavý, ale celkem mi vyhovuje. Navíc v létě jsem hodně opálená, takže mi ten tmavý odstín ani nevadí. :)
    Tenhle bb cream neznám, ale vypadá skvěle! :)
    DENYII

    OdpovědětVymazat
  12. Já BB cream nikdy nepoužívala, jednou jsem si koupila od Nivei, ale s tím odstínem jsem mohla hrát v reklamě na pomerančový džus nebo tak něco. O této značce jsem již slyšela a opravdu celkem chválu :) Já se jen bojím objednávat věci přes internet, věci, u kterých je hrozba, že nebude sedět odstín apod. Ale musím říct, že kdybych někdy začala používat, dám na tvou recenzi! :)
    -EVA
    Rainbow Journeys

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně tak, ty z drogerie jsou strašně tmavé :( Děkuju ! :)

      Vymazat
  13. Looks good and professional. I want it!

    I hope that you visit my blog too and maybe follow: SPIKED-SOUL.BLOGSPOT.COM :)
    And please click this link: choies.com/product/monochrome-stripe-print-lined-chiffon-palazzo-pants_p66885?cid=6460jesspai THANK YOU :)
    Have a nice day!

    OdpovědětVymazat
  14. Nájsť dobrý BB krém je umenie. Tiež mi nikdy nevyhovovali z drogérie, ale v poslednom čase sa mi osvedčil ten z Manufaktury. Máš šťastie, že si našla vhodný pre seba :)

    OdpovědětVymazat
  15. Já zkoušela BB od Garnier, ale byla jsem z něj zklamaná. Vůbec mi nesedl, ale tento bych klidně vyzkoušela. Na léto je BB ideální.


    Soutěž o balíček Weleda

    OdpovědětVymazat
  16. Tento jsem měla, a nebyl špatný, akorát mi přišel více hutný :) jinak pěkný článek :)
    Veronicas.life8

    OdpovědětVymazat
  17. Lets support each other.

    follow me and i follow back dear.


    --> BLOND GIRL <--



    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše krásné komentáře!