Benefit They're Real

Ahoj :) Dnešní článek bude o všem známé řasence - They're Real od Benefitu. Je to můj první produkt od Benefitu, strašně dlouho jsem ji chtěla vyzkoušet, takže jsem si ji z wishlistu nakonec mohla odškrtnout. Čekala jsem od ní opravdu hodně, vzhledem k ceně, značce a recenzím. Díky tomu, že ji nabízí e-shop Notino.cz , jsem si jí mohla objednat, protože do Sephory to mám opravdu daleko a byla jsem tam max. 1 v životě, takže bych se ji asi hned tak nedočkala. Pojďme se tedy podívat, jaké z ní mám pocity :)
Co se mi vždycky líbilo jsou obaly od Benefitu, to musíte uznat, že jsou prostě úžasný. Ne jen tahle řasenka, ale i plno ostatních produktů. Řasenka slibuje, že vám natočí všechny řasy. Má takový nezvyklý kartáček, nevím jak ho popsat, prostě má takovou "kuličku" , která vám dobře natočí řasy i ve vnitřním koutku oka. To mi přišlo zajímavé. Má plastový kartáček. Je opravdu černo černá, není ani moc mokrá ani suchá, tak akorát. Řasy zahustí i prodlouží ale... Čekala jsem od ní mnohem víc. Když jsem jí poprvé použila, efekt mi přišel jako od nějaké řasenky z drogerie, bohužel. Když dáte více vrstev, celkem slepuje. Mám ráda výrazné řasy, ale furt chci, aby to bylo přirozeně. Celkem jsem se s ní už ale naučila manipulovat a dokážu se vyhnout přílišnému slepování.
Řasenka jde ale v pohodě odlíčit dvoufázovým odličovačem. Co musím vyzdvihnout je to, že se nedrolí a nedělá žmolky. Ale odvařená z ní nejsem a to jsem si myslela, že budu. Půlka lidí ji nesnáší, ostatní ji milujou. Já jsem něco mezi, protože zase tak nejhorší není. Je to moje první high-end řasenka a určitě mám v plánu zkusit ještě nějakou, například od Too Faced , která je snad ještě vychvalovanější. Jak jsem psala , řasenku mám odtud .

Jaký máte názor na Benefit They're Real? :) 

27 komentářů:

  1. Tuto řasenku jsem ještě nezkoušela a nejspíš ani nebudu, nevyhovuje mi ten kartáček :))

    eLblog

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já myslela, že mi bude vyhovovat víc :/

      Vymazat
  2. I haven't tried it, but Benefit is one of my favs)

    OdpovědětVymazat
  3. Já nevim, já si stojím za tím, že je to zbytečně drahé :) Kupuji si už nekolik let řasenku od miss sporty za 70 korun a je proste nejlepsi.. a to jsem mela rasenky kdejakych znacek (i Yves Saint Laurent). Podle me zbytecne vyhozene penize, za ktery muzes mit spoustu jinych veci :)
    BLOND SITE

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je sice pravda, ale občas to stojí za to si připlatit. :)

      Vymazat
  4. Lovely product :)

    http://shizasblog.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  5. Nezkoušela jsem řasenku ani jiný produkt od Benefitu ale někdy bych ráda. S řesenkami problém nemívám a tak si v klidu vystačím s drogerkovou, přeci jenom mi je líto dát za řasenku tolik peněz ale každý máme své věci které si přejeme tak proč si nedopřát.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jojo, ale taky spíše používám z drogerky :)

      Vymazat
  6. Já mám už druhou (menší verzi) a za mě jedna z nejlepších řasenek ;)

    OdpovědětVymazat
  7. Naprosto dokonalé fotky!!! A moc pěkný nový vzhled blogu ;) Řasenku jsem měla a považuji ji za tu nejlepší, jakou jsem kdy měla.

    Březový set na celulitidu

    OdpovědětVymazat
  8. Really interesting post...thx for sharing! xx

    OdpovědětVymazat
  9. Pěkný článek i fotky :) chtěla jsem ji vyzkoušet, i když mě dost odrazovala ta cena, no po tvé recenzi se asi poohlédnu po nějaké jiné :)

    OdpovědětVymazat
  10. Řasenka je hodně chválená, al mě se moc nelíbí ten kartáček.. :/

    OdpovědětVymazat
  11. Super článek! Překvapilo mě, že ti moc nesedla, také jsem čekala, že z ní budeš nadšená vzhledem k ostatním recenzím, ale ne každému vždy všechno sedne že. Já jsem ji ještě nezkoušela, ale ani mě tolik neláká :/ Každopádně ty obaly má Benefit dokonalé :)

    SweetElis

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju :) Já to taky čekala! Obaly jsou úžasné :)

      Vymazat
  12. Škoda, že tě tak nenadchla :) Alespoň vím, že se kdyžtak kouknu po jiné :)

    EVERYTHIN KATE

    OdpovědětVymazat
  13. Nejlepší řasenkou mého života je Perversion od UD. Sice jsem zatím měla možnost vyzkoušet ji jen v miniatuře, ale plánuji pořídit i velké balení.

    http://denik-doe-lovera.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  14. Zkoušela jsem a já se řadím mezi ty lidi co jí milujou :) jen mu přijde, že trošku víc vysychá, je lepší proto pořídit si menší balení :) jen ta cena nooo :D Jinak je super i od Lancome Hypnose-vyzkoušej-ta se řadí mezi mé topky :) Ani na jednu jsem tedy recenzi nedělala :) Nyní zkouším řasenku od Mary Kay ;) kdyžtak mne sleduj
    http://veronicas-lifestyle.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše krásné komentáře!