Makeup Revolution - Ultra Countour Pallet + Contour Stick

Ahoj všichni :)
V dnešním článku bych se chtěla zaměřit na celkem nedávné novinky od Makeup Revolution - konkrétně pudrovou konturovací paletku a tyčinku na konturování. V dřívější době jsem už jedny novinky od MUR recenzovala a to byla také konturovací paletka, ale krémová, takže už mám doma obě dvě. Dnes vám tedy něco povím o této pudrové + o krémové tyčince na konturování.
Ještě na úvod bych řekla, že Makeup Revolution seženete v Rossmannu a na e.shopu MUR

Teď už na samotný produkt - Makeup Revolution Ultra konturovací paletka. Kdo neviděl minulý článek nevadí, v tomto se budu opět věnovat obalům. Paletka přijde klasicky v černém matném obalu se zlatým nápisem. To se mi na Makeup Revolution líbí, právě ty krásné obaly. Paletka je bytelná a plastová s velkým zrcátkem, které je velmi praktické na cesty a krásně se v něm vidíte.
Paletka obsahuje 8 odstínů : 3 na konturování 2 rozjasňovače a 3 na zapudrování. Výhodou je , že ji využiji více, protože krémové rozjasňovače moc nepoužívám a s touto paletku se můžete i zapudrovat. Takže z ní využiju poměrně všechny odstíny. Všechny jsou krásně pigmentované , takže do nich stačí jen jednou zajet štětcem a máte dostatečné množství.
Začnu s první řadou , která obsahuje :
- Matný pudr do růžova - protože má na mě moc růžový podtón , míchám ho s pudrem , který je hned vedle. Krásně zafixuje a je jemně namletý
- Matný pudr se žlutým podtónem - Stejná pigmentace, vhodný pro růžový podtón pleti
- Béžový rozjasňovač - tento rozjasňovač jako jediný skoro nevyužiju, ale dodá krásný lesk
- Rozjasňovač se zlatým shimmerem - úžasně pigmentovaný rozjasňovač, dlouho vydrží
Druhá řada obsahuje :
- Matnou hnědou - tento odstín využívám nejvíce na konturování, krásně namletý, dobře pigmentovaný
- Matnou studenou hnědou - používám méně, je spíše na přirozenější líčení
- Matnou teplou hnědou - nejvýraznější , podobná prvnímu odstínu
- Běžový rozjasňovač - bude krásný na opálené pleti, hodně lesklý
K těm konturovacím pudrům bych dodala, že trošku práší, ale není to nic hrozného. Paletka mě velmi mile překvapila a přesunula se do mé každodenní rutiny. Je to univerzální produkt, máte to jako 3v1 - konturovací pudr, pudr a rozjasňovač. Velké plus je i zrcátko, takže je to super na cestování. Můžete jí také použít i jako oční stíny! :) Seženete ji zde.
Makeup Revolution The One Konturovací líčidlo
Tahle tyčinka byla pro mě záhadou - nikdy jsem nic takového neměla šanci vyzkoušet, takže jsem byla zvědavá. Jelikož občas ráda konturuji krémovými produkty, ale přijde mi to moc zdlouhavé a paletka je moc velká, zvolila jsem proto tuhle krémovou tyčinku, se kterou je to mnohem jednodušší. Co se týká obalu, je skladný, jednoduchý a moc pěkný. Tyčinku si můžete vysunout jak chcete, množství produktu je opravdu veliké. Můžete jí použít mokrou pro jemnější nádech líčení, nebo suchou pro intenzivnější. Nanesete ji jak jste zvyklý - pod lícní kosti, na čelo.. A pak rozmažete - já na blendění nejraději používám Beauty Blender také od Makeup Revolution. Poté to zafixuji kompaktním konturovacím pudrem z výše uvedené paletky. Vypadá to velmi přirozeně , i když každý den na to čas není. Doporučuji krémové konturování třeba na fotku, kdy může být výraznější :) Co se týká výdrže, v pohodě dá celý den. Za mě je to super skladný produkt, pokud máte rádi krémové konturování, ale nechcete s sebou tahat velké paletky s krémovými bronzery. Sežente ji zde za 249 kč.

Co říkáte na novinky od MUR ?:) 

10 komentářů:

  1. Pěkné novinky, líbí se mi jak paletka i tyčinka. Já ti nevím ale trendu konturování jsem zatím nepropadla. Zatím nevlastním žádný konturovací produkt a ani v blízké době neplánuji. U nás v Rossmannu MUR zrušily, což mě štve a jiný Rossmann u nás není.

    OdpovědětVymazat
  2. poslednú dobu sa mi zdá, že ceny produktov od mur idú akosi navrch... dať 249kč za takú malú vecičku mi príde dosť :(

    OdpovědětVymazat
  3. I´m all about makeup! Make up revolution is quite alright! xo

    Coco and Jeans By Marisa

    OdpovědětVymazat
  4. Víc mě zaujala ta tyčinka, určitě bych ji víc využila než paletku :)

    My June 2016

    OdpovědětVymazat
  5. Zaujala mě taktéž ta tyčinka, takže se po ní určitě kouknu O:)
    FASSHION MIND

    OdpovědětVymazat
  6. Oba produkty vypadají skvěle, musí se s nimi konturovat samo :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  7. Taková paletka by se mi líbila, ale u této se mi moc nelíbí odstíny :)

    EVERYTHIN KATE

    OdpovědětVymazat
  8. Interesting palette! Perfect selection of shades)

    KireiKana

    OdpovědětVymazat
  9. Tak ta paletka vypadá opravdu super, i ta tyčinka vypadá zajímavě !:)

    SweetElis

    OdpovědětVymazat
  10. oba produkty vyzerajú veľmi pekne, už niekoľko krát som pokukovala po tej paletke,ale tú tyčinku vidím u teba prvý krát.. a to som zháňala presne nejakú kontúrovaciu tyčinku..nevadí nabudúce už budem vedieť :))

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše krásné komentáře!