My First Yankee Candle ♥

Ahoj ♥ Dnešní článek bude o této krasavici Yankee Candle. Šílenství YC začalo už před mnoha lety a já to nějak nechápala, prostě jsem tomu nepropadla. Taky mi přišla hrozná ta cena a navíc jsou pro mě celkem špatně dostupné. Furt jsem si ale říkala, že bych jednu chtěla, aspoň na ozdobu. Když jsem projížděla Notino.cz , všimla jsem si obrovské novinky ! Začali prodávat Yankee. Byla jsem neskutečně ráda a hned jednu objednala. Vybírala jsem dlouho, nakonec se mi líbila nejvíce Soft Blanket. Mám střední velikost, tedy 411 gramů pokud se nepletu a opravdu mi to stačí, protože je i tak hrozně velká, nevím, kam bych narvala tu největší :D
Teď už se vrhnu na samotnou vůni. Soft Blanket je opravdu jemná, nevtíravá vůně , která voní snad každému. Jak vypovídá z názvu, prostě čerstvě povlečené postele, nádhera :D Je taková krémová. Intenzita vůně je opravdu silná, někdy až moc , preferovala bych méně. Četla jsem, že vosky jsou ale daleko intenzivnější. Ty mám v plánu taky určitě koupit, zaujaly mě nové voskové lampy, které YC nabízí :) . Nepálím jí sice každý den, ale už jí mám dlouho a vůbec neubývá. Co se týče dalších, určitě bych ještě tak 1-2 do sbírky chtěla. Nechápu ale, jak jich někdo může mít 20 :D Přemýšlím o nějaké květinové letní vůni a pak nějakou Vánoční, kterou bych pořídila až někdy kolem listopadu. Přeci jen, svíčky dělají atmosféru :) Ale super by byla i jako dárek! Konkrétně tuhle Yankee seženete zde .
Když to zhodnotím jsem ráda, že jednu vlastním, ale tomu šílenství jsem zatím nepropadla , tak uvidíme. Určitě mi napište, jaký je váš názor na Yankee a zda jste ochotni do toho ty peníze investovat :)

Jaký je váš názor na YC ? :) 

48 komentářů:

  1. Yamkee som ešte nikdy nemala ale už dlho rozmýšľam kúpiť si jednu. Vždy ma odradí tá cena.

    SASHA´S LIFE

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To mě taky odrazovalo, ale nakonec nelituju :)

      Vymazat
  2. Yankee candle jsme měli uz párkrát doma a nemůžu si je vynachválit ^^ krásně provoni místnost,hezky vypadá :))

    OdpovědětVymazat
  3. So beautiful :)

    http://shizasblog.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  4. Tihle vůni jsem měla ve vosku a je naprosto nádherná! Taky bych jednou chtěla svíčku :)
    Simushka in Bubblegum

    OdpovědětVymazat
  5. Yankee Candle jdou úplně mimo mě, svíčky sice naprosto miluju, ale právě cena YC mě úplně odrazuje ;)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  6. To je super, že Parfums mají v nabídce i YC :) A ještě lepší je, že sis udělala radost :) Dobrý výběr ;)

    Březový set na celulitidu

    OdpovědětVymazat
  7. Ešte som nikdy nemala Yankke Candle a veľmi ma ani nelákajú kvôli tej cene :)
    Girl with pink nails

    OdpovědětVymazat
  8. Yankee svíčky nevlastním, pouze jsem jednu kupovala jako dárek. Jinak mám spousty vosků se kterými mám i tak problém abych vypálila jeden natož 20 jak někteří mají. Velké svíčky ve sklenicích bych si určitě vystavila na polici a nechtělo by se mi jí pálit. Jinak co se vůní týče, jsem spíš na silné, teplé a dřevité vůně. Květinové zrovna nemusím, i když jsou výjimky.

    OdpovědětVymazat
  9. I've never tried them) But I'd love to! because candles are my love)

    OdpovědětVymazat
  10. Nice blog!

    Would you like to follow each other on GFC and Google +? It would be great, just let me know :)

    https://mayitapink.blogspot.com.es

    OdpovědětVymazat
  11. Já jsem měla doma dvě, ale nakonec putovaly dál. Ale soft Blanket jsem měla ve vosku a byla to příjemná vůně.

    OdpovědětVymazat
  12. Aj toto bola moja prvá yankee sviečka, ktorú som si kúpila. Veľmi sa mi páči.

    http://lamodaeanarchia.blogspot.it/

    OdpovědětVymazat
  13. Když jsem byla v Itálii, konkrétně v San Marinu, tak tam měli maličký obchod se samými Yankee. Některé bylo přímo obrovské, ale ani tak jsem si tam žádnou nekoupila. Spíš už bych asi sehnala vosk, ale nevím. Zatím jsem tohmuhle nepropadla. Třeba se to brzy změní :)

    BLUDIČKA VEČERNICE

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak doporučuji zkusit třeba nejdříve ten vosk :)

      Vymazat
  14. Sviečka vyzerá veľmi dobre, osobne mám skúsenosť s YC iba ohľadne voskov :)

    OdpovědětVymazat
  15. Ja milujem tieto sviečky!! :) Krásne deailné fotky :)
    Pozývam ťa na moju GIVEAWAY : partofnicol.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  16. It must smell fantastic! Thanks for sharing!

    Http://Leftbankgirl.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  17. Lovely post dear! Have a great week! xx

    OdpovědětVymazat
  18. Od YC si kupuji malé svíčky a vosky a jsem do nich naprosto zamilovaná :)
    Beauty by K.

    OdpovědětVymazat
  19. Jéé ta vypadá krásně :) Já se přiznám, že tolik peněz bych za svíčku nedala a nechápu jak jich někdo může mít doma 20, kam je vůbec dá?! Ale třeba vosky ty bych zkusila ráda :)

    SweetElis

    OdpovědětVymazat
  20. I'm a fan of candles! :)

    Please visit my Blog!

    http://www.alessabernal.com/

    Alessa Bernal :)

    OdpovědětVymazat
  21. Má strašne krásny design :)

    OdpovědětVymazat
  22. Taky bych ji brala vsema deseti :)
    quietus.blog.cz

    OdpovědětVymazat
  23. Po Yankee Candle sa už dlho obzerám, ale nedávno konečne prišli ako stála ponuka do jedného kamenného obchodíku u nás, tak sa možno na konci roka odmením za tvrdú prácu počas školského roka. :D
    SweetSunshine

    OdpovědětVymazat
  24. I like Yankee Candle
    Follow me?
    http://dyed-blonde.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  25. Love it. Thanks for sharing!

    ** Join Love, Beauty Bloggers on facebook. A place for beauty and fashion bloggers from all over the world to promote their latest posts!


    BEAUTYEDITER.COM
    INSTAGRAM @BEAUTYEDITER

    OdpovědětVymazat
  26. YC jsou skvělé! My jsme měli doma jednu, ale už ani nevím, jaká to byla. :/ Každopádně vím, že voněla nádherně. :)
    Catherine Ribbon

    OdpovědětVymazat
  27. Zrovna tahle je moc hezká.Já jsem YC propadla úplně, miluju vůně :)
    Má i blog a jsem ve skupinkách na FB, stejně posedlých lidí :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše krásné komentáře!