Rimmel Brow This Way

Zdravím :)
Tvar a úprava obočí je velmi důležitá, protože nám rámuje celý obličej a bez upraveného obočí vypadá líčení neúplně a nehezky. Proto bych dnes chtěla napsat o setu na obočí od Rimmelu, který jsem si oblíbila a používám ho celkem často. Asi bych nejdříve měla vzpomenout, že já mám obočí od přírody velmi husté a celkem i v dobrém tvaru , takže ho ani nemusím upravovat, většinou každý den používám jen bezbarvý gel na zafixování. Obočí si vyplňuji tímhle gelem jen v případě, že mám třeba výrazněji nalíčené oči, aby to obočí nebylo příliš výrazné :) Ale nebojte se, stihla jsem ho dost otestovat :)
Když jsem vybírala set na obočí, nejvíce mě zaujalo tohle. Vždycky se první dívám na balení - je hezké a praktické. Je k dostání v odstínu 003 Dark Brown, možná bych přivítala ještě aspoň 1 odstín. Set tedy obsahuje tmavý hnědý vosk, který je na zafixování a poměrně světlý stín na dokreslení obočí. Já používám jen ten vosk, protože ten stín mi barevně nesedí a i s tím voskem se lépe upravuje. Dále set obsahuje 2 praktické štětečky.
Pigmentace vosku je velmi dobrá. Můžete ho použít i samostatně a vypadá velmi přirozeně. Stín je také velmi pigmentovaný , ale strašně práší. Musíte s tím hodně opatrně. Přijde mi ale, že je na obočí velmi nepřirozený a že stačí málo a máte obočí jako slimáky, takže proto raději preferuji ten vosk.
Celkově bych to zhodnotila tak, že je to super set a ten vosk je velmi povedený a klidně si koupím další balení, i když z toho používám jen ten vosk. I když ten stín můžete použít normálně i na víčko :) Set seženete například na Notino.cz zde velmi levně . 

24 komentářů:

  1. Na duo jsem se dívala v drogerce a bohužel i světlejší odstín je pro mě dost tmavý
    Jsi krasna

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je škoda, že nemají světlejší odstíny :(

      Vymazat
  2. Beautiful post my dear! Amazing blog! I will be very glad if you will come to me! Please write comments to posts that you like! http://blondelafemme.blogspot.ru/2016/06/lace-dress.html http://blondelafemme.blogspot.ru/2016/06/floral-dress.html Follow you dear!!!

    OdpovědětVymazat
  3. Even if i have great eyebrows, this product is super to use to put them on the place, thanks for sharing xoxoo

    https://theninebyivana.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  4. Good colors))
    http://www.alinatheone.ru

    OdpovědětVymazat
  5. Ja mám tiene z Oriflame a sú super. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Oriflame nepoužívám, ale věřím, že jsou super :)

      Vymazat
  6. Upravené obočie je pre mňa must!! Ja používam sadu od Catrice, ale hľadala som niečo s voskom čiže určite vyskúšam!!
    SASHA´S LIFE

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně! Catrice má taky super sadu, na tu jsem též koukala.

      Vymazat
  7. Vyzerá moc pekne :D ja sa stále rozhodujem medzi týmto a setom od Essence, ale zjavne to vyhrá tento :D ♥
    Girl with pink nails

    OdpovědětVymazat
  8. Na tento sen jsem na parfums už koukala a vypadá docela fajn! :)

    SweetElis

    OdpovědětVymazat
  9. Super recenzia, už dlhšie nad týmto setom uvažujem a ty si ma presvedčila, ale mám doma ešte ďalšie dva :D.

    OdpovědětVymazat
  10. Já na obočí používám pouze bezbarvý gel, protože mám hnědé vlasy a šedočerné obočí...Tudíž, když si ho dobarvím hnědou, tak to vůbec nesedí a když černou, tak vypadám hrozně nepřirozeně :D:D problémky fakt haha -L

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já občas použiju taky jen bezbarvý gel. :D :)

      Vymazat
  11. Je to jeden z mých nejoblíbenějších produktů na obočí :)
    My little infinity

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše krásné komentáře!