Rimmel Magnif ' Eyes 2 in 1

Ahoj :) Dnešní recenze bude opět produkt na oči - konkrétně tahle bombová tužka 2v1 od Rimmelu. Mám odstín 002 Kissed by o rose gold . Tužka má na jedné straně stíny a na druhé tužku. Tužku mám tmavě hnědou a stíny jsou zlaté, což se hodí třeba na nějaký ples , kdy potřebujete krásný look, který dlouho vydrží, což je případ této tužky! :)
Stíny i tužka se nanáší velice příjemně , vůbec to nedře ani nic podobného, což u některých tužek je. I se hezky blendí . Pigmentace je taky skvělá a za mě je to super produkt 2 v 1, stačí jednou přetřít a máte plno produktu.  Hnědý konec tužky je vhodný na linky ( i na vnitřní vodní linku ) krásně tam totiž drží, mám zkušenost i s tužkami které slezou po 5 min.  Pokud třeba nechcete černou, je na vás moc tvrdá tak určitě doporučuji tuto ! Drží opravdu úžasně. Bohužel už se mi to trošku ošoupalo, tak za to se omlouvám. Ráda bych ještě vyzkoušela tu růžovou verzi, která vypadá taky moc pěkně. Tato tužka moji sbírku velice hezky oživila, protože podobný produkt ještě nemám a jsem z něho nadšená. Pokud se nemýlím, jsou k dispozici 4 odstíny a určitě časem aspoň 3 nasbírám.
Cena je do 200 kč, což je super za kvalitní tužku 2v1! Seženete například na Notino.cz zde, kde je na ní právě teď sleva. Podle mě nesmí chybět v žádné sbírce. Spolu s kvalitní řasenkou vykouzlíte parádní look třeba právě na nějaký ples když potřebujete, aby vám líčení dlouho vydrželo. Takže doporučuju všema 10! Pokud někdo tužku vlastníte, určitě mi napište, jaký na ní máte názor. Určitě budu ráda za další doporučení podobně dobrých tužek na oči! :)

Máte zkušenosti s touhle tužkou? :) 

42 komentářů:

  1. Tuhle tužku nemám, vlastně jsem si dekorativku už dlouho nekoupila. Každopádně až budu mít chuť a více peněz koupit si nějakou dekorativku podívám se po ni. Mám ráda takovéto produkty 2 v 1. Zajímalo by mne jestli se stín neslévá do vrásky, protože přeci jenom oproti běžnému stínu je asi krémovější. V hnědé by se mi líbila.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vůbec se neslévá, drží parádně. Určitě ti jí mohu doporučit :)

      Vymazat
  2. Pigmentace vypadá vážně skvěle... Je fajn, že je to další ,,2v1´´ produkt, na léto a cestování ideál ;)

    OdpovědětVymazat
  3. S touto ceruzkou skúsenosť nemám, no čo môžem rozhodne odporučiť sú vodeodolné tiene v ceruzke od Pupy, ktoré používam takmer denno-denne. Chystám sa na ne spraviť aj recenziu :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pupu jsem ještě nezkoušela, díky za tip! :)

      Vymazat
  4. Nice shades) I love golden color for eye make-up!

    OdpovědětVymazat
  5. Mám přesně takovouhle tužku, ale od Lorealy, kde je modrý stín a fialová tužka a je to opravdu skvělé :) -L

    OdpovědětVymazat
  6. Zkušenost s touto tužkou nemám, ale hrozně mě láká! Mimochodem moc krásné fotky :))

    Kosmetické radosti

    OdpovědětVymazat
  7. Skúsenosť s ňou nemá, ale vyzerá super !
    my blog : THE COLORFUL THOUGHTS

    OdpovědětVymazat
  8. Vypadá super :) máš pravdu pigmentace je fakt skvělá :)
    FOXIE SIMMA

    OdpovědětVymazat
  9. These products look so nice,and colors are amaizing :)
    New post is here---> beautyshapes3.blogspot.hr

    OdpovědětVymazat
  10. Oh, this looks like a gorgeous product, the colors are amazing! You have a wonderful blog, would you like to follow each other?

    OdpovědětVymazat
  11. Vypadá skvěle, moc se mi líbí barva i pigmentace :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  12. Love this pencil, it makes putting on make up so easy! xo, Sophia from http://www.sistersandglitters.com/

    OdpovědětVymazat
  13. Vyzerajú fajn, čítala som už pár recenzií, ale nejak extra ma nezaujali. Ale asi aj preto, že tieňov aj ceruziek mám dosť :D

    OdpovědětVymazat
  14. S touto tužkou zkušenosti nemám, ale moc se mi líbí ty odstíny :)

    SweetElis

    OdpovědětVymazat
  15. These colours are divine. I need them both. Thanks for sharing these
    New post on my blog . Do drop by soon <3
    ✿thefashionflite
    ✿twitter
    ✿Bloglovin
    ✿FaceBook

    OdpovědětVymazat
  16. Tak na tuto tužku jsem ještě (naštěstí?) nenarazila. vypadá perfektně a odstínově by mi sedla jak zadek na nočník :D

    ...Instantní krása...

    OdpovědětVymazat
  17. Vypadá dobře, škoda, že si neukazála, jak vypadá přímo na očích :)
    One blondie life

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju za komentář, příště ukážu! :)

      Vymazat
  18. Vypadá skvele, ďakujem za typ!♥

    XOXO

    http://nikolaknazikova.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše krásné komentáře!