Weleda Mandlová péče a krém

Ahoj, dnešní článek bude se značkou Weleda. Je to pro mě celkem neznámá značka, jsou to moje první 2 produkty. Četla jsem plno chvály a líbila se mi složení produktů a obaly, takže jsem byla zvědavá :)
První produkt je z Mandlové péče pro citlivou pokožku , konkrétně sprchový gel ( 200 ml / 209 kč)
POPIS PRODUKTU :  Jemný sprchový krém vyvinutý speciálně pro potřeby citlivé pokožky. Šetrně myje jemnými rostlinnými tenzidy a pečuje o pokožku již během sprchování. Díky obsahu bambuckého másla pomáhá pokožku zvláčňovat a vyhlazovat. Působí na obnovu lipidů a tím pomáhá udržovat hydrataci pokožky v rovnováze.

Sprchové gely vybírám docela náhodně, nepotřebuji nějaké extra. Hlavní je, aby hezky voněly a pěnily :D Nejradši mám krémové sprchové gely, což tento splňuje. Opravdu voní po mandlích, úžasná vůně, která provoněla celou koupelnu! Vůbec nedráždí a nevysušuje. Jsem s ním spokojená a jsem ráda, že jsem ho mohla vyzkoušet. Jediné mínus je cena, 200 kč bych asi za sprchový gel nedala.. Seženete ho na lekarna.cz konkrétně zde .
Druhým produktem je měsíčkový pleťový krém. Bohužel hned po prvním vyzkoušení mi nesedl, takže jsem ho darovala tetě, která má velmi citlivou pleť, té vyhovuje maximálně. Krém krásně hydratuje a chrání pokožku před vysušením. Složení určitě nemusím komentovat, protože je celé přírodní! Krém krásně voní, takže mi bylo líto, že ho nemohu používat :( Je celkem hutný , ale dobře se roztírá. Teta je s ním velmi spokojená! Seženete ho zde .

Máte zkušenosti se značkou Weleda? :) 

50 komentářů:

  1. Weledu mám moc ráda. Tyto produkty jsem ale zrovna nezkoušela, ale ten krém na citlivou pleť by mně osobně asi zase vyhovoval. BEAUTYPUSINKA

    OdpovědětVymazat
  2. Weleda je mi velmi sympatická a ten sprchový krém je božskej! :)

    EVERYTHIN KATE

    OdpovědětVymazat
  3. Mam mesickovy balzam a je uzasny, moji suche pleti sedi dokonale. Mandlova rada me laka.
    Beauty of pink / Knižní regál

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ta mandlová řada je super, krásně voní :)

      Vymazat
  4. Pěkný článek a krásné fotky jako vždy :) od Weledy jsem taky ještě nic nezkoušela, ale už jsem na ni četla hodně pozitivních recenzí :)

    OdpovědětVymazat
  5. Zrovna mám doma březový sprchový peeling od Weledy a skin food univerzální krém, oba výrobky jsem si oblíbila :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ten březový musí taky krásně vonět :)

      Vymazat
  6. Ten mesickovy krem me docela laka vyzkouset, Weledu mam obecne moc rada :-)
    Lovely imperfections | TheBalm a Clinique giveaway

    OdpovědětVymazat
  7. Ten mesickovy krem me docela laka vyzkouset, Weledu mam obecne moc rada :-)
    Lovely imperfections | TheBalm a Clinique giveaway

    OdpovědětVymazat
  8. I like Weleda's hand cream. The shower cream seems nice, should give it a go!

    xo
    www.carinavardie.com

    OdpovědětVymazat
  9. Tento mandľový krém som vyhrala v najakej GA, ale nikdy mi domov neprišiel :( Viem, že som sa naňho veeeľmi tešila.
    World of Nicol

    OdpovědětVymazat
  10. Great review sweetheart...thx for sharing!

    OdpovědětVymazat
  11. S Weledou bohužel zatím žádné zkušenosti nemám, ale celkově jak o Weledě neustále čtu samou chválu, je mi značka sympatická a ráda bych někdy něco od ní vyzkoušela :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě něco někdy vyzkoušej, pro mě to taky byla nová značka :)

      Vymazat
  12. 200 za sprcháč bych taky nedala, ale pokud má někdo vyloženě citlivou pokožku a nic jiného nesnese, tak se asi nedá nic dělat. Krém by mi nejspíš nesedl, ale něco od Weledy bych zkusit chtěla :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mám taky takový názor, určitě to spoustu lidem pomůže :)

      Vymazat
  13. Souhlasím s komentářem Naire S. Jinak od Weledy jsem nikdy nic nezkoušela. Mě by asi více vyhovovala jiná řada, přeci jenom citlivou a suchou pokožku nemám.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nejspíš to byla moje chyba výběru :( :)

      Vymazat
  14. Beautiful picks :)

    http://shizasblog.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  15. od Weledy som zatiaľ nič neskúšala, ale všetci ju naozaj chvália, tak začínam byť dosť zvedavá :)

    www.beautiful-savage.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  16. Měsíčkový krém by byl přímo pro mě. :))
    KattyLife

    OdpovědětVymazat
  17. To mandlové musí božsky vonět... :)

    OdpovědětVymazat
  18. Úplně ten sprcháč cítím, musí fakt krásně vonět o.O

    eLblog

    OdpovědětVymazat
  19. Ten měsíčkový krém mám taky, sice je mastnější, ale jak říkáš božsky voní a když si jím namažu obličej na noc, vzbudím se s pletí jako dětskou prdýlkou :D A super je samozřejmě i přírodní složení, dávám Weledě palec hore!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je škoda, že mi nesedl :( Ano, to složení je super!" :)

      Vymazat
  20. Já Weledu miluju, je to moje neojblíbenější značka a na jejich mandlovou řadu nedám dopustit :)

    OdpovědětVymazat
  21. Já mám značku Weleda moc ráda, ale ten mandlový sprchový krém mi moc nesedl :/

    Březový set na celulitidu

    OdpovědětVymazat
  22. S touto značkou zkušenosti nemám, ale zaujal mě ten krém. Je škoda, že ti nesedl :(

    SweetElis

    OdpovědětVymazat
  23. S Weledou zkušenosti nemám, ale příjde mi, že se s ní najednou rozthl pytel :D :) Díky za recenzi :)

    INKA lifestyle blog
    FB page

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše krásné komentáře!