Best Highlighter - MaryLou Manizer!

Jako správná Beauty Bloggerka jsem musela vyzkoušet slavný a opěvovaný rozjasňovač od theBalm - Mary Lou Manizer. Snad každý ho chválí a já se ke všem přidám, protože tento rozjasňovač je opravdu legendární. Byl to můj první produkt od theBalm a postupně se sbírka trochu rozšířila, protože jsem si tuhle značku oblíbila! V nabídce je ještě také Cindy Lou , který mě skoro vůbec nezaujal, takže si myslím, že se do mé sbírky nepřidá. Za to ale Mary Lou určitě nikomu chybět nesmí :)
Začla bych asi obalem, který každého zaujme. Miluju obaly od dvou značek a to od Benefitu a od theBalm. Vybrala jsem Mary Lou, protože mám raději zlatavé rozjasňovače, narozdíl od Cindy, která je spíše do růžova. Balení je krásně bitelné a pevné, i když se mi občas špatně otevírá. Má i velké zrcátko, ve kterém se v pohodě nalíčíte. Barva je nádherná - krásný zlatavý odstín se třpytkami, který sluší snad všem. Je opravdu hodně pigmentovaný, což mě osobně nevadí, protože dokáže vytvořit něco úžasného. Kam se hrabou ostatní rozjasňovače?  Určitě jde využít i jako oční stín. Vůbec nepráší a je jemně namletý. Už v něm mám skoro díru! :D I když je nekonečný a vydrží oopravdu dlouho :) Dřív jsem rozjasňovač vůbec nepoužívala, ale dnes si bez něj neumím představit den. Krásně vás rozjasní a všechnu únavu odebere. Je tedy o něco dražší, ale tahle investice se opravdu vyplatí. Já ho aplikuji na lícní kosti a pod obočí. Můžete ho nanést prsty nebo nějakým menším štětcem. Je bez parfemace a celý den vydrží jak přibitý !! Já ho mám z Notino.cz odtud. Pokud hledáte opravdu kvalitní rozjasňovač, s tímto nesáhnete vedle :)

Máte zkušenosti s Mary-Lou? :) 


17 komentářů:

  1. Jaaaaaaak dlouho už o něm přemýšlím! :D

    OdpovědětVymazat
  2. Panebože, to je tak dokonalý rozjasňovač! :))

    Elli de'Rooth

    OdpovědětVymazat
  3. je nádherný, len je mi ľúto mojich terajších rozjasňovačov, lebo viem, že by ho tento nahradil :D

    OdpovědětVymazat
  4. Zrovna minulý týden jsem si ho taky koupila a jsem moc spokojená:)
    FASSHION MIND

    OdpovědětVymazat
  5. Looks awesome! I really need this highlighter)
    KireiKana

    OdpovědětVymazat
  6. Úpně jsi na mě přenesla své nadšení z tohoto rozjasňovače :) Super, že ti tak sedí :)

    News | Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  7. Mary-Lou mám a so všetkým s tebou súhlasím :)

    OdpovědětVymazat
  8. Mary-Lou vlastním a miluji ho nejvíc na světě! Opravdu je to ten nejlepší rozjasňovač. ♥
    Diary of Girly Things

    OdpovědětVymazat
  9. Tento rozjasňovač vyzerá úžasné ;)

    OdpovědětVymazat
  10. Ja ten rozjasňovač stále chodím obdivovať a vravím si, že keď budem zarábať už tak ozajstne, tak si ho kúpim :3 :D
    World of Nicol

    OdpovědětVymazat
  11. Taky po něm dlouho toužím :) a myslím že do konce léta bude můj :D

    http://myshoppingdiary2.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  12. Mně se tenhle rozjasňovač strašně líbí! :) Ale jelikož rozjasňovače tolik nepoužívám, byl by pro mě tak drahý kousek zbytečný :(

    SweetElis

    OdpovědětVymazat
  13. Great product ! The packaging is very cute :)

    OdpovědětVymazat
  14. Juuj, tiez by som ho chcela :D len neviem, ci by som ho pouzivala :)

    Beauty shopaholik Tili

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše krásné komentáře!