Bioderma Sébium Purifying cleansing foaming gel

Ahoj všichni!
Dnešní recenze bude na můj první produkt od Biodermy a vlastně i na můj první dražší produkt v péči o pleť. Protože jsem sháněla nějaký čistící gel a řekla jsem si, že by to chtělo do pleťové kosmetiky trochu "zainvestovat" ( Vím, že Bioderma není úplně high-end, ale přeci jen je to lékárenská kosmetika a ne drogerková) tak jsem konečně vyzkoušela Biodermu.Vždycky mě lákala i micelární voda, která je určitě všem známá, na tu určitě také dojde! :D
Tento gel se snažím používat každý večer. Je to menší balení, 200 ml, ještě tuším, že je i 500 ml. Gel je určen na smíšenou pleť a tudíž trošku vysušuje, takže bych ho na citlivější pleť moc nedoporučila , i když se to pak vyrovná s nějakým hydratačním krémem. Gel je bez parfemace, což je pro mě +. Skvěle pění, takže nemáte moc práce s roztíráním. Balení je s pumpičkou ! U gelů rozhodně nemám ráda jiné dávkování, takže je to hygienické a pohodlné. Používám ho tak 5x týdně ( ano, občas jsem líná :D ) a gel strašně dlouho vydrží, takže se ta investice vyplatí. Používám ho úplně jako první a pak pleť dočistím micelární vodou. Jsem s ním nadmíru spokojená a doufám, že ještě vyzkouším plno produktů od Biodermy, protože se musím přidat k těm, kteří ji neustále chválí :) Gel seženete na Notino.cz , konkrétně zde za 277 kč ( 200 ml) . 500 ml seženete za 344 kč :) Příště jdu do největšího balení! :) Určitě mi napište, jaké produkty na pleť používáte vy. Určitě bych do budoucna ráda vyzkoušela naoříklad Clarins, Chanel či Vichy apod. Napište mi, zda máte zkušenosti s dražšími produkty na pleť a zda se to opravdu vyplatí, nebo jen investujete do dekorativky? Ahoj příště! :)

15 komentářů:

  1. Z této řady mám micelárku a musím říct,ž e mě zatím žádný z produktů od Biodermy nezklamal.
    Beauty by K.

    OdpovědětVymazat
  2. Ja rozhodne radeji investuji do pece :-) Rada bych vyzkousela Vichy, i kdyz mam radeji prirodni pecujici kosmetiku. Z te me hodne lakaji produkty z Havlikovy Apoteky :-) Jinak Biodermu mam taky moc rada, i kdyz tenhle gel by pro mou plet asi nebyl to prave.
    Lovely imperfections

    OdpovědětVymazat
  3. Ja rozhodne radeji investuji do pece :-) Rada bych vyzkousela Vichy, i kdyz mam radeji prirodni pecujici kosmetiku. Z te me hodne lakaji produkty z Havlikovy Apoteky :-) Jinak Biodermu mam taky moc rada, i kdyz tenhle gel by pro mou plet asi nebyl to prave.
    Lovely imperfections

    OdpovědětVymazat
  4. Taky jsem ho měla a byl skvělý! :) Já si teď pořídila 3 steps od Clinique.
    Mr. Kev

    OdpovědětVymazat
  5. Taky jsem ho měla a byl skvělý! :) Já si teď pořídila 3 steps od Clinique.
    Mr. Kev

    OdpovědětVymazat
  6. Já měla ze zelené řady nějaké krémy, ale ty mi nepřišly moc super. Zelená micelárka mi nesedla vůbec, naopak růžovou miluju :) Zklamalo mě Atoderm tělové mléko, za tu cenu. A měla jsem vzorečky dvou krémů z modré řady, ty špatné nebyly, a modrá micelárka, ta byla fajn, ale na růžovou neměla :)

    OdpovědětVymazat
  7. Great review love the packaging :)

    http://shizasblog.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  8. Od Biodermy mám micelární vodu, ale ještě jsem ji nezačala používat. Jsem na ni moc zvědavá :) Jinak tento gel mě dost zaujal, takže na něj mrknu :)
    Spotřebováno - La vie est belle

    OdpovědětVymazat
  9. Myslím si že tento gél by mojej pleti mohol vyhovovať, vďaka za tip! :)

    OdpovědětVymazat
  10. Od Biodermy jsem měla pouze několik vzorků, na blogu mám o nich napsanou recenzi a upřímně že bych z nich byla nadšená to říct nemohu. Možná že by to chtělo větší balení a zkusit produkty používat déle ale těžko říct. Celkově jsem měla produkty z této řady Sébium. Za mě je dobrý celkem Pore Refiner ale výrazného stáhnutí pórů jsem si nevšimla, jenom byl příjemný na pleti a dobře se vsakoval. Nejhorší byl pro mě Sébium AKN, vždy se po chvilce začal neuvěřitelně drolit.

    OdpovědětVymazat
  11. Great review sweetheart...thx for sharing!

    OdpovědětVymazat
  12. Tento gél ma už dlho láka, po tejto recenzii mu už asi neodolám :)

    Bibi Brooks

    OdpovědětVymazat
  13. Já se zatím dražší kosmetice vyhýbám, přeci jenom jako studentka si moc nemůžu dovolit zainvestovat pár stovek jen do jednoho produktu, každopádně doufám, že až si budu pravidelně vydělávat, že se to změní :) Tento gel vypadá fajn a ani ta cena za 500 ml mi nepřijde tak strašná, spíš naopak :) Možná se nechám inspirovat a až vypotřebuju mé současné zásoby, koupím si právě tento čistící gel :)

    Beauty News | Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  14. Určitě je super, že jsi do pečující kosmetiky takto zainvestovala, tento gel vypadá parádně :) Já bych od Biodermy zkusila nejraději něco na opalování :)

    SweetElis

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše krásné komentáře!