Ladival OF 25 Sprej na opalování

Ahoj :) v dnešním článku se budu zabývat mým novým produktem na opalování, konkrétně od značky Ladival, kterou jsem ještě nikdy v životě nezkoušela, ale plno jsem o ni slyšela. Jelikož se blíží léto, tak se to na mém blogu začíná hemžit sluneční péčí.. :) Jelikož je tento přípravek ve spreji, volba byla jasná. Už kvůli aplikaci jsem ho chtěla vyzkoušet, protože mi to přijde mnohem jednodušší než klasická mléka na opalování.
Popis produktu: Před sluněním nanést dostatečně silnou vrstvu a nechat vsáknout do kůže. Příliš malá vrstva spreje snižuje ochranný účinek. Opalovací přípravky Ladival? se snadno roztírají a rychle se vstřebávají do vrchní vrstvy pokožky. Důležité je nanést dostatečné množství. Na základě metody měření faktoru UV-B je zadáno množství 2 mg na jeden centimetr čtvereční. Odhadneme-li toto množství, získáme potřebu cca 25 mililitrů na aplikaci na celé tělo. Pravidelně opakovat, aby byla zachována ochrana, zejména po koupání.

Sprej obsahuje UVA/UVB ochranu a neobsahuje parfém , barviva ani konzervační látky. Stačí pouze nastříkat a rozetřít, takže to máte raz dva. Nemusíte se bát, že to plýtvá zbytečně moc produktu, protože se aplikuje rovnoměrně. Na pokožce je velmi příjemný a rychle se vsákne. Je voděodolný , což se určitě hodí :) Ochranný faktor je 25, který já využiju až po pár dnech na sluníčku, protože nejdřív využiju spíše padesátku, ale tenhle se perfektně hodí, pokud se pak chcete více opálit. Ještě bych dodala, že vůbec nelepí a nezanechává mastný film. Tento opalovací produkt mi sedl a jsem s ním spokojená, najdete ho na stránkách lekarna.cz zde. :)

PS: Při nákupu můžete do košíku přidat částku peněz pro Kristýnku, která trpí cystickou fibrózou. Více informací zde. :) 

5 komentářů:

  1. ty krémy na nastříkání jsou nejlepší, nejlépe se to roztírá:)

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat
  2. Tuhle znacku vubec neznam, ale nevxpada spatne. Ja tenhle rok pouzivam Biodermu :-)
    Lovely imperfections

    OdpovědětVymazat
  3. Tuhle znacku vubec neznam, ale nevxpada spatne. Ja tenhle rok pouzivam Biodermu :-)
    Lovely imperfections

    OdpovědětVymazat
  4. O tejto značke som ešte nepočula, ale každopádne sprej ma zaujal hlavne tým, ako sa aplikuje :)

    Bibi Brooks

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše krásné komentáře!