Loreal Infallible Matte

Ahoj, dnešní recenze se bude týkat tohoto makeupu od Lorealu, který jsem dlouho chtěla vyzkoušet, protože má být matující. Já sice makeup nepoužívám, třeba tak 1-2 x do měsíce, ale stejnak mě tento lákal. Testovala jsem ho před prázdninami, protože teď je na mě strašně světlý, jak uvidíte na fotce :D Od Lorealu je to můj první makeup, ale tu značku beru spíš jako lepší z drogerie. Infallible makeup je ještě jeden, myslím, že na suchou/normální pleť. Makeup je v tubě, což mi celkem vyhovuje, i když mám raději makeupy s pumpičkou. Je ale skladnější. Na Notino.cz je na výběr 5 odstínů, u nás v drogerii myslím taky. Já mám odstín 10 porcelain, který je opravdu krásně světlý, takže vhodný pro plno holek, protože v drogerii moc světlých odstínů není. Krycí schopnost je střední až vyšší. Vůbec není hutný, ale zase není tekutý, takže něco mezi tím. Krásně sjednotí pleť a po chvilce krásně zmatní, trošku vysušuje, takže pro suchou pleť nic moc. Vydrží dost dlouho, do večera to dá, ale  určitě ne 24 , jak píšou na obalu :D. Nemusíte ani pudrovat, akorát trošku zvýrazňuje sušší místa.
Balení je 35 ml, což je trochu více než u ostatních, takže vám déle vydrží.  Víčko je bytelné a balení mi přijde celkem luxusní, určitě nikoho neurazí. Celkově jsem s ním moc spokojená, odstín mi v zimě a na jaře sedí skvěle. Matný finish je pro mou pleť skvělý, i když občas je nutno použít hydratační krém :) Seženete ho zde za 250 kč :) Určitě se do něj vyplatí investovat, pokud máte tento tip pleti. Myslím, že patří k nejlepším z drogerie, je suprově dostupný :)
+ matný finish
+ balení
+ světlý odstín 
+ konzistence
+ dostupnost

- nic

Jaký máte názor na tento makeup? :) 

29 komentářů:

  1. Matný finish se určitě hodí :) Jinak vypadá, že by mohl i dobře krýt :))

    OdpovědětVymazat
  2. Používám, někdy samotný, někdy mixuju s jiným, a je moc fajn :) Určitě jej nemám naposled. Oceňuji jak matný finiš, tak světlý odstín i pohodlné používání díky tubě, ale to jsi všechny zmínila...

    Zrzavá katastrofa

    OdpovědětVymazat
  3. I am pretty sure this foundation is reat, i am using primer from same collection and it is awesome xoo

    www.theninebyivana.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  4. Mám sušší pleť, takže pro mě určitě ne - vypadá ale velmi dobře! :)

    EVERYTHIN KATE

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je škoda, ale můžeš zkusit tu druhou verzi :)

      Vymazat
  5. S Makeupy od L'Orealu zadnou zkusenost nemam, ale urcite bych nejaky chtela vyzkouset, jen tenhle by pro muj typ pleti asi nebyl to prave :)
    Lovely imperfections

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě mají i na ostatní tipy pleti :) ♥

      Vymazat
  6. S Makeupy od L'Orealu zadnou zkusenost nemam, ale urcite bych nejaky chtela vyzkouset, jen tenhle by pro muj typ pleti asi nebyl to prave :)
    Lovely imperfections

    OdpovědětVymazat
  7. great post
    http://littleobsessionsbyv.blogspot.ba/

    OdpovědětVymazat
  8. I've heard it works really nice!) Thanks for sharing!
    KireiKana

    OdpovědětVymazat
  9. Matné makeupy mám veľmi rada :) Tento som ešte nevyskúšala, ale vyzerá zaujímavo
    World of Nicol

    OdpovědětVymazat
  10. Tento make-up musí byť skutočne veľmi dobrý, rada ho v budúcnosti vyskúšam :)

    OdpovědětVymazat
  11. I love this! Its not that bad but not my favorite.

    XOXO

    New Post:

    http://lovingrosestyle.blogspot.com/2016/07/june-2016-lookbook.html

    OdpovědětVymazat
  12. Make-up mě vážně zaujal, tak se po něm zkusím i u nás kouknout:)
    FASSHION MIND

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pak dej vědět na blogu, jak ti vyhovuje ♥

      Vymazat
  13. Vypadá opravdu super, jen škoda, že zvýrazňuje suchá místa :(

    SweetElis

    OdpovědětVymazat
  14. Ten make-up mám v plánu si pořídit na podzim :) Jsem ráda, že jsem na něj četla tvou recenzi.

    July Favourites 2016

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše krásné komentáře!