Nyx Jumbo Eye Pencil - Milk

Určitě jste už slyšeli o svatém grálu všech bloggerek a youtuberek - Jumbo Pencils od Nyxu. Nejznámější je asi odstín Milk, který tu dneska mám. Strašně dlouho mě tyto tužky lákaly, jenže u nás v Douglasu mají věčně vyprodáno, takže jsem měla smůlu. Naštěstí na Notino.cz nově přidaly značku Nyx! Takže jsem si udělala wishlist a hned prvním produktem byla tato tužka. Dnes už ale jistě víte, že Nyx obchod byl v Praze otevřen a je očekáván i e-shop což je super, když to nemáte dostupné jako já. Brzy uvidíte na mém blogu wishlist produktů od Nyxu :) Toto je můj první produkt a už mám objednaný další, tu značku si zamiluje určitě každý :) Napište mi do komentářů, zda od Nyxu něco máte nebo se něco chystáte koupit :)
Obal se mi líbí, Nyx obaly umí. Jumbo tužky se hodně používají jako podklad pod klasické stíny, které nejsou moc pigmentované nebo nemají dobrou výdrž. Tahle bílá se dá použít pod každý stín. Na co ji ale já nejvíc používám je spodní vodní linka. Krásně se nanáší i když to není klasická tenká tužka. Je hodně krémová a fakt hodně pigmentovaná , což jsem u ostatních bíých tužek neviděla. Na víčku drží celý den a na spodní lince dá tak 5-7 hodin, což je slušný. Dlouho jsem hledala použitelnou tužku na spodní vodní linku, která by oko otevřela a tahle je naprostá nezbytnost. Mám v plánu si pořídit ještě 2 odstíny - černou, protože ta nesmí chybět a dále se mi líbil odstín Lavender, který bude parádní na léto. Cena je za kvalitu úžasná - 125 kč ! Seženete ji zde a na výběr máte 13 odstínů.
+ vysoká pigmentace
+ dlouho drží
+ krémová
+ cena

- nic


42 komentářů:

  1. Tiež som o nej už veľa počula a väčšinou len to dobré. Takže tiež uvažujem, že si jednu zaobstarám:)
    Weirdhouse

    OdpovědětVymazat
  2. just wow! I had this pencil in other shade - loved it's pigmentation)
    KireiKana

    OdpovědětVymazat
  3. Ty tužky mají skvělou pigmentaci. O tom jsem se přesvědčila už při Nyx Awards u MakeupByKate :)

    OdpovědětVymazat
  4. Přesně tuto jsem si nedávno v nyxu koupila, je fakt skvělá :3
    eLblog GIVEAWAY

    OdpovědětVymazat
  5. Na tuhle koukám už taky delší dobu :) čekám na otevření toho e-shopu ale pořádně se mi nepovedlo dohledat kdy to bude :(.. já na vnitřní linku používám obyčejnou bílou z avonu, která mě stála asi 29kč a nemůžu si ji vynachválit..mám hodně citlivé oči, ale tahle tužka mi je nedráždí :)vydrží taky zhruba tak těch 5 hodin :)

    http://myshoppingdiary2.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Už aby ten e-shop byl! :) po té od Avonu se kouknu :)

      Vymazat
  6. O této tužce slyším úplně poprvé, ale docela jsi mě na ní nalákala, jen bych si tedy vybrala jinou barvičku :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  7. Ja som mala túto ceruzku v krásnom hnedo-sivom odtieni, no bohužiaľ ju nebolo možné ničím ostrúhať, a tak som ju dala preč :(

    OdpovědětVymazat
  8. O té tužce jsem zatím neslyšela ale vypadá slibně!:)
    FASSHION MIND

    OdpovědětVymazat
  9. Vypadá skvěle.
    www.karinlife.com

    OdpovědětVymazat
  10. Vypadá skvěle.
    www.karinlife.com

    OdpovědětVymazat
  11. Veľa som o tejto ceruzke počula, jeden čas som si na ňu robila aj zálusk :)

    OdpovědětVymazat
  12. Tak tahle tužka vypadá dokonale! :) Jestli na ni někde narazím určitě ji objednám :)

    SweetElis

    OdpovědětVymazat
  13. Vypadá to skvěle. Dnes jsem šla kolem stojanu NYX a pro jistotu rychle, abych zase neutrácela. Nicméně za tu cenu to ani utrácení není :-)

    OdpovědětVymazat
  14. O tomto svätom grále blogeriek a youtuberiek som ešte nepočula :D
    O chvíľu idem do Prahy a robím si wishlist, čo by som si chcela od NYX kúpiť a vidím, že tam budem musieť zaradiť túto ceruzku. Zaujala ma hlavne svojou pigmentáciou, pretože zatiaľ som nenašla nič, čo by bola naozaj bielo biele.
    World of Nicol

    OdpovědětVymazat
  15. Tužka vypadá skvěle, jen bych asi neuvyžula čistě bílou barvu..Od NYXU miluju rtěnky, takže pokud jdu do obchodu a s něčím vyjdu, tak zatím jen právě s rtěnkou, jinak bych tam nechala nekřesťanský peníze. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Rtěnky od Nyxu mám zatím na wishlistu :D :)

      Vymazat
  16. Super fotky ;) tenhle produkt bych si chtěla pořídit

    Roztomilosti ze ZOOTu

    OdpovědětVymazat
  17. Krásné fotky! O tužce jsem už něco slyšela a vypadá dobře :)
    http://whimsiccal.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  18. Znacka Nyx by u me taky mohla mit vlastni wishlist a tahle tuzka vypada lakave, bile tuzky pouzivam na spodni vodni linku taky casto, protoze mam dost male oci. Jinak me lakaji hlavne tekute matne rtenky a transparentni pudr :)
    Lovely imperfections

    OdpovědětVymazat
  19. Znacka Nyx by u me taky mohla mit vlastni wishlist a tahle tuzka vypada lakave, bile tuzky pouzivam na spodni vodni linku taky casto, protoze mam dost male oci. Jinak me lakaji hlavne tekute matne rtenky a transparentni pudr :)
    Lovely imperfections

    OdpovědětVymazat
  20. Ahoj, mam farebnu jumbo tuzku od Nyx, pisala som na nu recenziu. Mne na viecku prave ze nevydrzi ani 5 minut, hned sa zlieva, aj s bazou :( Milk by som tiez chcela vyskusat, aspon na tu spodnu vodnu linku :)

    Beauty shopaholik Tili

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Třeba je to odstínem, jinak netuším :/ :)

      Vymazat

Děkuji za vaše krásné komentáře!