EOS Hand Cream - Berry Blossom

Ahoj! Dneska jsem si pro vás připravila recenzi na krém na ruce od značky EOS. Tato značka je známá hlavně svými balzámy na rty ve tvaru vajíčka, které mě osobně moc nenadchly. Před časem jsem ani nevěděla, že mají v sortimentu i krémy na ruce. Samozřejmě mě opět učarovaly svým praktickým vzhledem a roztomilostí. Na výběr jsou myslím 3 druhy : zelený, modrý a růžový, který mám já. Určitě ale nezůstanu jen u jednoho, protože je naprosto úžasný.

Složení :
bambucké máslo - vyživuje ruce do hloubky
aloe vera, oves a antioxidanty - zajištují pokožce rukou krásu, měkkost a hebkost
Krémy na ruce používám spíše v zimě, ale protože je tento opravdu jemný a není vůbec hutný, dá se použít i teď v létě. Co je na tomto krému nejlepší? ÚŽASNĚ VONÍ! Ta vůně je neskutečná. Krásná, jemná, sladká, jarní. Opravdu mě mile překvapila a kam se za ní hrabou se svojí parfemací balzámy. Po použití krému máte opravdu jemné a hydratované ruce. Vůně vydrží opravdu dlouho. Navíc nezanechává mastný film. Tento krém nosím jen v kabelce, protože se tam akorát vejde a je skladný a praktický. Stačí ho opravdu trošičku na celou ruku, takže vám vydrží dlouho. Krém má z 97% přírodní složení a značka EOS se netestuje na zvířatech. Krém mám ze stránky Notino.cz odtud.
Určitě bych ho doporučila pro ty, které nejsou na krémy na ruce moc náročné, jako já :) Kdo má sušší ruce, nejspíš mu vyhovovat nebude, to bych volila nějaký hutnější.
+ hydratuje
+ úžasně voní
+ balení
+ přírodní
+ není mastný

- nic 

Máte rádi EOS krémy na ruce? :) 

22 komentářů:

  1. Hodně dlouho už uvažuji o koupení EOS krému na ruce. Doma už mám dva balzámy a jsem moc spokojená :)
    http://kvilla7.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je super, krásně voní :) určitě vyzkoušej.

      Vymazat
  2. It is amazing . I find that in supermarket and have one . I have new post on my blog , so if you can read ?

    http://ameliabelieveme.blogspot.ba/

    OdpovědětVymazat
  3. Hi! I loved the movie Suicide Squad! I decided to write a post about HARLEY QUINN! NEW POSTS ---> http://blondelafemme.blogspot.ru/2016/08/harley-quinn_7.html Please view the post and leave a comment in my blog =))

    OdpovědětVymazat
  4. I love this! This is always my life saver, since I keep once at least in on bag. I even sometimes use this for legs when I am shorts, skirts, and etc.

    XOXO - Lovingrose_

    New Post: http://lovingrosestyle.blogspot.com/2016/07/june-2016-lookbook.html

    OdpovědětVymazat
  5. Tenhle krém na ruce jsem chtěla vyzkoušet, ale teď už si nejsem moc jistá, jestli je tím pravým pro mě.. Přeci jenom ruce mám suché i teď v létě, ale kdo ví, třeba ho taky časem vyzkouším :)

    GIVEAWAYAnother Dominika

    OdpovědětVymazat
  6. Za mě krásná vůně a příjemná konzistence, ale hydratace nulová.
    Beauty of pink / Knižní regál

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mě celkem ruce hydratuje, není to 100%, ale mě to celkem stačí :)

      Vymazat
  7. Vždy som ho chcela vyskúšať! Pár krát som ho v drogerke aj ovoňala a voní naozaj nádherne :D ♥
    Girl with pink nails

    OdpovědětVymazat
  8. wow, lovely! I have this balm, but I also want a lotion)
    KireiKana

    OdpovědětVymazat
  9. Tak to je inak cute! Ja mám v poslednej dobe stále suché rady, takže sa pôjdem po ňom pokukať do drogérky :)
    partofnicol.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  10. Krém jsem ještě nezkoušela, ale mám ho dloooouho na wishlistu :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já měla také, a konečně ho mám , jsem spokojená! :)

      Vymazat
  11. krém jsem nezkoušela a poprvé vidím jak se vůbec otevírá :-D

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše krásné komentáře!