Guess Seductive parfém

Krásný den přeju :) Protože pomalu končí léto a prázdniny a brzy začne podzim, mám tu recenzi na tento voňavý parfém, který je jako stvořený do podzimních deštivých dnů. Jedná se o Seductive od Guess.
POPIS:
Guess Seductive je opojná květinově-dřevitá vůně pro ženy, které chtějí být vnímány svým okolím jako nevinné a krásné. V nádherném designu flakónku se ukrývá skutečný skvost mezi ženskými parfémy. Vůně tak sladká a omamná, že jí dokáže odolat jen málokdo. V základu naleznete netradiční spojení vanilky, kadidla a kašmírového dřeva, který učiní každou ženu nezapomenutelnou. Svěžest a nevinnost vám pak dodají esence pomerančového květu, jasmínu a kosatce. Nádech smyslnosti je obsažen ve výjimečných tónech černého rybízu a hrušky. Zamilujte se do nevinnosti a zároveň svádějte opojnou vůní parfému Seductive!

SLOŽENÍ:
Hlava : černý rybíz, hruška, bergamot
Srdce : jasmín, orris, květ pomerančovníku
Základ : vanilka, kadidlo

Začnu flakonkem, který je naprosto úžasný a nadchl mě skoro nejvíce, když jsem vybírala. Myslím, že i patří mezi nejznámější parfémy od Guess. Je to květinovo-dřevitá vůně, která má výbornou výdrž. Cítím ji na sobě celý den. S sebou v kabelce tahám i tu malou věcičku, do které si nastříkáte svůj parfém, abyste ho nemuseli tahat s sebou, teď mi bohužel vypadl název :D Celkem jsem byla překvapená i z ceny, která je opravdu nízká, myslela jsem si, že Guess má drahé parfémy. Abych teda na pravou míru dodala, není to úplně parfém , ale toaletní voda. Mám 75 ml, která byla zrovna ve slevě na Notino.cz > doporučuji koupit na nějakém e-shopu, protože ceny jsou rozhodně nižší. Já ho mám konkrétně odtud .

Znáte parfémy od Guess? :)

30 komentářů:

  1. Tento parfém vídám u hodně holek - asi na tom něco bude :)
    http://kvilla7.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  2. ahoj, k tomuto parfému mám také co říct, takovou delší historku :P
    Byla jsem v Liberci v OC FOrum v Dm kamenné drogerii a tuto Guess přítelkyni tam měli jako poslední a já jsem šla koupit mamce jen tak dárek... No a co mě nenapadlo, že tam čeká jen na mě (respektive na mou mamku). Radostně jsem šla k pokladně, zaplatila za menší velikost, flakónek, 800 korun jsem za úžasný dáreček zaplatila a šla šťastně zpět na intr. Když jsem jela v pátek domu, byla jsem strašně zvědavá, jak se bude mamka tvářit. Byla překvapená a slzy nás také navštívily. :)
    Asi po dvou týdnech jsem mamku poprosila jestli by mi vůni nepůjčila a tak jsem si ji odvezla na intr, ale ve středu jsem odjela do nemocnice, protože jsem měla nepříjemný a bolestivý zánět okostnice. Dva týdny jsem tedy nebyla na internátu ani ve škole a vůně tam jen tak ležela na poličce.
    Když jsem přijela, viděla jsem, že ve vůni už nic není. Tak jsem se zeptala spolubydlící, co se s ní stalo a ona mi řekla, že za to může Kačí z vedlejšího pokoje. Samozřejmě jsem věděla, že to byla má spolubydlící, protože už jsem tak trochu tušila jaká je, ale pořád mi vrtá hlavou, jak se jí povedlo za dva týdny vyplácat celou vůni. Bylo zajímavé to vysvětlit mamce...)

    Byla bych ráda za návštěvu na blogu a kdyby tě zaujal za podporu :)

    IDEY JEDNÉ HOLKY

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Omggg tak to já bych jí.... nikdo mi přece nebude šahat na parfém :DDDDD Zajímavý příběh. Jinak super recenze a přemýšlím o koupi této vůně. :)

      Vymazat
    2. Ahoj Luci, to se vymstilo, co? :D Já bych jí asi taky dala, neřeknu, kdyby si párkrát půjčila nejlepší kamarádka, ale celou vystříkat bez dovolení? To je drzost! :/

      Sofi: Určitě být tebou jí vyzkouším :)

      Vymazat
  3. Vůně vypadá lákavě, taky uvažuji, že bych si mohla nějaký nový parfém pořídit :)
    Lovely imperfections

    OdpovědětVymazat
  4. Vyzerá fajn :)

    Pozývam ťa na letnú Giveaway, ktorá práve prebieha na mojom blogu :)
    Hello, my name is Ev

    OdpovědětVymazat
  5. great!!!
    http://littleobsessionsbyv.blogspot.ba/

    OdpovědětVymazat
  6. Tenhle parfém má mamka a voní vážně nádherně ♥

    GIVEAWAYAnother Dominika

    OdpovědětVymazat
  7. Jéé, zrovna tenhle jsem na sebe stříkla dnes v DM a moc mi voní! Mám jeho sestřičku, nevím teď název, ale zkrátka tu růžovou a jsem moc spokojená!

    GIVEAWAY | BLOND SITE

    OdpovědětVymazat
  8. Great review sweetheart...thx for sharing!

    OdpovědětVymazat
  9. Ten jsem kdysi měla taky :) Ze začátku jsem z něj byla moc nadšená, ostatně jako z jiných věcí Guess, hezky voněl, ale pak jsem na něj nějak zapomněla a když jsem se k němu vrátila, tak mi přišlo, že už tak nevoněl :(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je škoda, snad se mi časem taky neomrzí :/

      Vymazat
  10. Kamoška ho má, vonia fantasticky :)

    OdpovědětVymazat
  11. Dostala jsem ho k letošním narozeninám, voní skvěle a jsem z něj úplně nadšená :)

    OdpovědětVymazat
  12. Mala som ho doma a mne veľmi sadol. :)

    Pozývam ťa na moju giveaway:
    http://rebelliouslily.blogspot.sk/2016/08/back-to-school-giveaway.html

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mě taky hned na první přičuchnutí :D :)

      Vymazat
  13. k tomuto parfému jsem vždycky čichala, když jsem dělala brifádu v drogerii :-D voní krásně:)

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat
  14. Tento parfém vlastním a požívám vždy na podzim a zimu :) voní úžasně

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše krásné komentáře!