Maybelline Affinimat Powder

Ahooj všem :)
Dneska bych vám ráda představila další tip na skvělý pudr z drogerky. Zapadl mezi mé oblíbence , kterými jsou například pudr od Rimmelu Stay Matte, transparentní pudr od NYC nebo Fit Me od Maybelline. Tentokrát jsem koukala po matujícím pudru, kterých zase až tolik v drogerii nejsou. Na tomto se přesně píše Oily to combination skin. Mám odstín 20 nude beige , který mi v zimě stačí, ale teď je na mě opravdu moc světlý :D Obal je nic moc, obyčejný levný plast, i když design je celkem pěkný. Víčko celkem špatně "dosazuje" , nebo jak to říct. Pudr je opravdu jemně namletý, ale trošku práší. I když mám odstín 20, je krásně světloučký, takže si určitě vybere každý. Moc nekryje, což mi u pudru vyhovuje ale zato perfektně matuje. Ve chvilce máte zmatněnou pleť a to vám vydrží velmi dlouho, ani se nemusíte během dne pudrovat. Což je velké plus, to plno pudrů nesplňuje. Na pleti není vůbec vidět a nedělá žádné fleky ani dojem masky.
Kdybych ho porovnala třeba se Stay Matte , určitě je tento lepší, protože víc zmatní a mnohem déle vydrží. Tomuto pudru bych vyčetla akorát to balení a absenci zrcátka. Parfemaci žádnou nemá. Když to shrnu, je to můj nový objev z pudrů a používám ho nejčastěji. Na Notino.cz ho seženete zde a stojí kolem 130 kč :) . Určitě se do něj vyplatí investovat, myslím si, že je lepší i než nějaké high-end pudry :) Splňuje vše co má a je dostupný v drogerii !
+ zmatní
+ dlouho vydrží
+ nedělá mapy
+ jemně namletý
+ cena

- balení, není zrcátko
- práší

Máte zkušenosti s tímto pudrem? :) 

11 komentářů:

  1. O tomhle pudru jsem nikdy neslyšela, ani v drogerkách jsem ho nikde neviděla, ale až budu shánět nový pudr, určitě se po něm mrknu, vypadá totiž dobře :)
    Double Infinity by Ella

    OdpovědětVymazat
  2. I also have this one and it is great xoxo

    www.theninebyivana.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  3. Já momentálně používám pudr od Mahattanu a jsem moc spokojená :)

    OdpovědětVymazat
  4. Tak teď si mě úplně zlákala, abych vyzkoušela tenhle pudr, už několik let používám ten od Rimmelu, ale možná je na čase vyzkoušet nějaký jiný :)

    GIVEAWAYAnother Dominika

    OdpovědětVymazat
  5. Great review sweetheart...thx for sharing!
    xx

    OdpovědětVymazat
  6. Beautiful post my dear! Amazing blog! NEW POST http://blondelafemme.blogspot.ru/2016/07/mandy-lashes.html Please view the post and leave a comment in my blog =))

    OdpovědětVymazat
  7. Dneska jsem ho v drogérce okukovala, ale nechala jsem ho tam. škoda.. :(

    OdpovědětVymazat
  8. Lovely photos! I didn't like this powder for my skin(
    KireiKana

    OdpovědětVymazat
  9. Mojou láskou je klasika Rimmel Stay matte, ale tento vyzerá tiež fajn, možno ho vyskúšam. :)

    http://rebelliouslily.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  10. Tento pudr má pocit, že už jsem někdy měla a myslím, že jsem byla vcelku spokojena.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše krásné komentáře!